Recensie Sara, Huize Sandra, Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GrandCru

Vaste klant
Forumpionier
131
01/07/21
182
2
Voor het eerst sinds (corona)tijden weer naar de dames en ik was daardoor best nerveus. Moest in Breda zijn en deze club krijgt goede recensies. Vriendelijk welkom geheten en onder genot van een drankje kwamen 4 dames zich voorstellen. Ik koos voor deze bevallige verschijning met leuke uitstraling. Ook fijn dat we gewoon Nederlands konden babbelen. Na het opfrissen een prima halfuurtje gehad. Rustig begonnen, beetje zoenen ook. Uitstekende pijpkunsten, beffen was lekker en daarna diverse standjes met haar bovenop. Ze werd er wat moe van leek het en vroeg of ik niet op haar wilde, maar ik wilde juist uitzicht op haar mooie volle en zachte borsten en later stevige kontje. Knallend klaargekomen, maar ze trok zich net te snel terug en dat was een beetje jammer. Nog even relaxed nagepraat en na een douche ben ik het pand voldaan verlaten. Ik kom zeker eens terug als ik in de buurt ben.
 
Sara viel op bij de voorstelronde want ze heeft een erg mooi gezicht en liep rond in een open bh. Gekozen voor 50 minuten zodat ik 2 keer klaar kon komen.
Ronde 1 heeft ze me (met condoom) in een minuut of 5 klaargepijpt. Ze kan echt geweldig pijpen. Gelukkig had ik nog een tweede ronde waarin ik haar in verschillende standjes heb geneukt. Uiteindelijk in doggy klaargekomen.
Sara is een vriendelijke meid die wel veel nep kreunt en "schatje neuk me" Etc zegt tijdens de daad. Dat moet wel je ding zijn.
 
Sara is een vriendelijke meid die wel veel nep kreunt en "schatje neuk me" Etc zegt tijdens de daad. Dat moet wel je ding zijn.
Moet inderdaad je ding zijn. Nu weet ik wel dat veel dvp's goed toneel kunnen spelen, maar zo opzichtig veel nepkreunen en schatje dit schatje dat, ik zou er spontaan een slappe van krijgen. Een beetje subtiel graag.....
 
Ik vind dat ze behoorlijk kreunt. Meer dan de gemiddelde dvp. Ze kreunde bijvoorbeeld toen ze m'n pik in haar mond had...nu geef ik daar niet veel om maar ik kan me zo voorstellen dat er mensen op afknappen.
 
Ik ben ook eens keer bij haar geweest en het is puur zakelijk bij haar. Ze doet het op de automatische piloot. Ik twjfel of haar billen ook echt zijn. Herhalingsvatbaar? Absoluut niet.
 
Prima uurtje beleefd met deze mooie dame. Begonnen met een douche en elkaar opgegeild. Daarna op bed elkaar 'verwend'. Heb haar klaargebeft waarna zij mij lekker pijpte. Daarna is ze op me gaan zitten en heeft me klaar laten komen. Daarna nog een keer herhaald. Voor mij was ze erg lief. Of het fake was interesseerd me niet zoveel. Ik heb een lekker uurtje gehad.
 
Prima uurtje beleefd met deze mooie dame. Begonnen met een douche en elkaar opgegeild. Daarna op bed elkaar 'verwend'. Heb haar klaargebeft waarna zij mij lekker pijpte. Daarna is ze op me gaan zitten en heeft me klaar laten komen. Daarna nog een keer herhaald. Voor mij was ze erg lief. Of het fake was interesseerd me niet zoveel. Ik heb een lekker uurtje gehad.
yeah right
 
Vanavond weer eens langs geweest
Had afspraak gemaakt voor een uurtje met samantha
Was weer een heerlijk uurtje
Wat kan deze meid ontzettend lekker pijpen
Ze heeft mn lul eerst lekker hard gezogen
Daarna nog even lekker standje 69
Ze gaat je nog gulziger en dieper pijpen als je ze lekker likt
Daarna ben ik tussen die lekkere benen gaan liggen en heb ze lekker klaar gelikt
Ze heeft mn lul nog even lekker gezogen daarna rubbertje erom
Eerst diep en hard missionaris gepakt
Toen nog even cowgirl en reverse cowgirl
Op het laatst hard en diep doggy afgemaakt
 
Vanavond weer eens langs geweest
Had afspraak gemaakt voor een uurtje met samantha
Was weer een heerlijk uurtje
Wat kan deze meid ontzettend lekker pijpen
Ze heeft mn lul eerst lekker hard gezogen
Daarna nog even lekker standje 69
Ze gaat je nog gulziger en dieper pijpen als je ze lekker likt
Daarna ben ik tussen die lekkere benen gaan liggen en heb ze lekker klaar gelikt
Ze heeft mn lul nog even lekker gezogen daarna rubbertje erom
Eerst diep en hard missionaris gepakt
Toen nog even cowgirl en reverse cowgirl
Op het laatst hard en diep doggy afgemaakt
Deze recensie hoort onder het topic van Samantha..
 
Terug
Bovenaan Onderaan