Recensie Sara, Kortrijk 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 8069

Wandelaar
53
07/02/22
73
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sara-new-girl-4.html
Totale kosten (in euro)
90à200€
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Dit Roemeens grietje zit ondertussen al enige tijd in het Kortrijkse. Ik heb haar al drie keer gehad. Ze is niet fantastisch. Wel lief en vriendelijk, maar de seks is eerder mechanisch bij haar. Pluspunt is wel haar jeugdige leeftijd. De eerste keer dat ik haar had was in de Villa Des Roses in Harelbeke. Dat was nog de beste keer: we namen samen een douche waarbij ik haar uitgebreid mocht 'wassen'. Met andere woorden: ik mocht haar overal strelen, vingeren, zelfs met het tipje van mijn vinger in haar anusje glijden. Best geil was dat. Het neuken nadien was iets minder: ze ging liggen op haar rug en daar hield haar engagement op. Toen ik meer geld bood om anaal te gaan (die douche had me op dat idee gebracht) weigerde ze. Ik was 'te groot', zei ze. Sara heeft een heel mager lichaampje. Persoonlijk hou ik van wat ronder maar als skinny je ding is, zit je bij Sara wel goed.

Daarna ben ik haar eens gaan bezoeken in een mooi appartement op het theaterplein in Kortrijk. Ze deed open in een onesie en begeleidde me naar haar kamer. In de zetel in de living lag een ander meisje. Een mooi ding, met blonde krullen. Ook jong. En iets minder mager dan Sara. Sara zag me gluren en vroeg of ik geïnteresseerd was in een trio. Natuurlijk! Ze ging iets zeggen aan het andere meisje en kwam me melden dat haar vriendin eerst ging douchen en dan ons ging vervoegen. Op haar kamer trok Sara de onesie in één beweging uit en was daaronder helemaal naakt. Dat had iets heel 'meisjesachtig'. Werd ik wel geil van. Ze kwam op me zitten, reverse cowgirl, en gunde me een mooi zicht op haar gladde kutje en sterretje. We begonnen te neuken en na een tijdje vroeg ik of ze anal wou. Dat was deze keer geen probleem. We begonnen er aan en al snel voelde ik me naar een hoogtepunt gaan. Heel strak was ze! Ik wou stoppen maar ze bleef kreunen en zeggen dat ze meer wou en voor ik beter wist, schoot ik mijn lading in haar holletje. Net toen kwam haar vriendin binnen, en toen ze zag ik dat ik was klaargekomen, werd ze boos. Ze had wel een douche genomen, ging normaal niet werken, en nu was het voorbij en kon ze niets meer verdienen. Nog voor ik iets kon zeggen, was ze alweer weg. Spijtig, het was een heel sexy meisje en ik heb haar later nooit meer terug gezien in één van de advertenties.

De derde keer dat ik Sara heb ontmoet was in een ander appartement in Kortrijk. Het was al heel laat op de avond, en ik had een afspraak gemaakt met een ander meisje dat, toen ik aan de deur stond, plots niet meer beschikbaar was. Dan maar Sara gebeld, die eigenlijk was gestopt met werken voor de nacht, maar toen ik haar een foto van mezelf stuurde met de mededeling dat ze me kende, mocht ik direct langsgaan. Dat was wel sympathiek. Ze deed open in een slaap shortje. Best sexy, terug op een schoolmeisjes manier. Normaal ben ik niet zo'n anal guy, maar de herinnering aan de vorige keer nam het over, en ik vroeg opnieuw voor anaal. Dit keer kon het niet. Spijtig. Ze zei dat het laat was en dat ze niet veel tijd had. Ik mocht haar nemen langs achteren, wat ik deed, maar zonder veel feestvreugde. Ik voelde aan alles de rush, gehaast om mij terug buiten te hebben en te kunnen gaan slapen. Soit, klaargekomen en vertrokken.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sara-new-girl-4.html
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik kom net van bij haar - en zoals ik al eerder aangehaald heb; bij die jonge veulens heb je echt wel een verhoogd risico om een blauwtje te lopen.

Eerste contact per whattsapp dateert van twee weken geleden, ik was toen van plan om bij haar te gaan maar omdat op het laatste moment een gekende Vlaamse dvp toch reageerde op mijn bericht en ik bij haar kon langsgaan is het niet doorgegaan met Sara. Mijn nieuwsgierigheid had de bovenhand genomen en dus afspraak gemaakt voor twee uur met Sara.
Super vriendelijk, prachtig lichaam en daar eindigen de positieve elementen. Eerste 50 minuten had ik de leiding, van zodra zij overgenomen had was haar bedoeling om snel snel snel mij een hoogtepunt te bezorgen. En eenmaal de climax er was, is het voor haar einde verhaal. Of je nu vluggertje, één uur, twee uur of drie uur wil >> één hoogtepunt en dan is de kous af voor haar. Als ik haar wees op het feit dat we dan pas één uur en 15 minuten bezig waren dan ging het gewoon over op small talk - ben daar even in meegegaan en op een bepaald moment zei ze gewoon dat zij er niet aan kan doen dat iemand niet kan klaarkomen noch dat de man wel klaarkomt maar dan voor het verstrijken van de tijd 😳😳

Met andere woorden; het klassieke verhaal van een meisje met een héél strak lichaam >> geld incasseren en snel buitenwerken. Wegblijven is ook hier weer van toepassing.
 
Laatst bewerkt:
Na 2 pogingen elders, weggegaan wegens fake fotomateriaal, ben ik bij dit dametje terechtgekomen. Had al een paar keer willen afspreken maar dat was telkens niet mogelijk. Zeer vriendelijk onthaal maar ik moet zeggen ik vroeg bijna haar ID omwille van haar leeftijd, ze ziet er echt wel jong en tenger uit. Na een douche genomen te hebben mocht ik gaan zitten, kreeg meteen een rubbertje erover en werd matig en ruw gepijpt. Het zo laten afwerken, volgende keer ga ik misschien intiem. Echt vriendelijk juffertje, dus ik ga nog es terug.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik was bij haar en heb er spijt van!!!

Na ontvangst van het geld toont het meisje geen interesse meer. Ze ging op het bed liggen en mompelde iets binnensmonds. Binnen 10 minuten ging de telefoon meerdere keren over…. Pffff

Nou meid, op deze manier zul je meer verliezen dan winnen. Tot nooit meer!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan