Recensie Sara, Leuven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ctg

Wandelaar
Forumpionier
34
02/07/21
26
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sara-sweet-13.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben haar verleden vrijdag gaan bezoeken in Leuven centrum. Vlotte regeling vd afspraak via SMS en een uur later stond ik aan haar deur. Is helemaal 100% de vrouw van op de foto´s. ze ontvangt me in een mooi zwart kleedje. Mooie Russische vrouw met felblauwe ogen met een heerlijk sportief strak lichaam . Na de gebruikelijke douche en betaling begint ze me heerlijk diep te pzc terwijl ik haar kontje kan vastpakken en kan vingeren, Daarna heerlijke 69 die naadloos overging in een sportieve vrijpartij

daarna nog tijd voor een leuke babbel in correct Engels, slimme en leuke vrouw

behandel haar met respect en u keert als een tevreden man terug

ik keer zeker terug
 
Ben haar verleden vrijdag gaan bezoeken in Leuven centrum. Vlotte regeling vd afspraak via SMS en een uur later stond ik aan haar deur. Is helemaal 100% de vrouw van op de foto´s. ze ontvangt me in een mooi zwart kleedje. Mooie Russische vrouw met felblauwe ogen met een heerlijk sportief strak lichaam . Na de gebruikelijke douche en betaling begint ze me heerlijk diep te pzc terwijl ik haar kontje kan vastpakken en kan vingeren, Daarna heerlijke 69 die naadloos overging in een sportieve vrijpartij

daarna nog tijd voor een leuke babbel in correct Engels, slimme en leuke vrouw

behandel haar met respect en u keert als een tevreden man terug

ik keer zeker terug
algemen Hygiene.....voldoende. Wat is de reden dat het niet uitmuntend is? Voor mij heel belangrijk
 
Werkt over heel vlaanderen, ken haar nog van in oudenaarde en roeselare, ik ging altijd met haar toenmalige vriendin. Af en toe praatje in de keuken…. Idd top body…. Maar ik zou toch voorzichtig zijn.(voorgevoel)
 
Werkt over heel vlaanderen, ken haar nog van in oudenaarde en roeselare, ik ging altijd met haar toenmalige vriendin. Af en toe praatje in de keuken…. Idd top body…. Maar ik zou toch voorzichtig zijn.(voorgevoel)
gewoon om je voorgevoel te begrijpen, oorzichtig voor wat .. ?
 
Werkt over heel vlaanderen, ken haar nog van in oudenaarde en roeselare, ik ging altijd met haar toenmalige vriendin. Af en toe praatje in de keuken…. Idd top body…. Maar ik zou toch voorzichtig zijn.(voorgevoel)
gewoon om je voorgevoel te begrijpen, voorzichtig voor wat...?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan