Recensie Sara, Park118, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tom024

Vaste klant
Forumpionier
149
30/06/21
114
11
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/sara/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Recensie:
In het huis waren 3 dames beschikbaar ik koos voor de blonde Sara. Een mooi vrouwtje. Zoenen deed ze eventueel voor een meerprijs van 50 euro. Vond ik gewoon te duur. Vaak valt dat dan ook nog tegen ook. aan de andere kant snap ik best dat ze meer betaald willen worden. Van de 70 euro die ik betaal krijgt ze waarschijnlijk 35. Als dar nog belasting af moet houdt ze netto 25 euro over. Voor een half uurtje lijkt dat niet eens zo slecht maar ga er maar eens over nadenken. Enfin, doe maar niet.
Sara is echt een leuke vrouw die goed haar best doet, pijpen met condoom was goed. Ze heeft een zijde achtige huid zo mooi zacht en glad. En heerlijke echte borsten. Het neuken was minder. Van een strak kutje was geen sprake, ook bij doggystyle kreeg ik weinig gevoel.
Uiteindelijk heeft ze me afgetrokken en dat was weer erg lekker.
Daarna was het ook meteen afgelopen, daar heb ik vrede mee.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ben ook bij haar geweest, wat een drama.

Zoals inmiddels helaas normaal is geworden bij dit privéhuis, begon ze meteen over extra'. Toen ik daar niet op in ging, werd ze al meteen afstandelijk. Bij het neuken kreunde ze steeds heel nep (ik denk dat ze dacht dat het opwindend zou zijn, maar dat is het dus juist niet), ze bleef maar van houding veranderen en het koste me uiteindelijk nog veel moeite om klaar te komen, zo slecht was de totaalervaring. Er zitten een paar toppers bij deze tent (Amanda, Shakira, Tyra) maar als die niet beschikbaar zijn is het meestal foute boel. Ik begrijp dat ze meer willen verdienen, maar als de basis service zo slecht is en zulke bad vibes heeft, dan ga ik ook geen stap verder.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/sara/
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hoi,

Ik ben onlangs bij deze dame geweest. Ik heb echt een leuke tijd gehad met een leuke dame. Ze maakte grapjes en was erg spantaan.

Ik heb 50 euro bij betaald om haar kutje te likken. Dat heb ik met erg veel plezier gedaan. Eerst heb ik haar gebeft, terwijl ze op haar rug lag. Vervolgens hebben we standje 69 gedaan. Als kers op de taart kwam ze ook op mijn gezicht zitten.

Daarna hebben we lekker geneukt. Eerst zij boven en daarna ik. Vervolgens heb ik gevingerd, terwijl ik mezelf aftrok tot ik klaar kom..

Behalve heftig zoenen en over de dame heen spuiten heb ik bijna alles gedaan wat ik lekker vind.

Ik snap de kritiek dat je nu voor alle extras moet betalen bij deze tent. Tien jaar geleden was dit nog niet zo. Dan betaalde 150 euro voor een uur in bad en mocht je nog lekker een kutje likken ook.

Ik wilde graag weer sexen met een geile hoer. Vorige ik was bij een zelfstandig werkende dame en zij stopte mijn stijve lul zonder condoom in haar kutje. Het gevolg was ik nog 250 euro extra kwijt was voor SOA-testen en drie maanden in de spanning zat og ik geen SOA had opgelopen.

Als er ding zeker is bij Park 118, is dat je hier met een condoom een kutje zult penetreren.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/sara/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Onlangs bij Sara geweest bij gebrek aan beter in het huis. Mijn slechtste keuze ooit hier

Alles koste extra dus ben voor het instap tarief gegaan want vond de prijzen belachelijk hoog(als je alle opties neemt) wellicht had ze gewoon geen zin die dag en kan me dat goed voorstellen als je zoveel blijkt te werken.

Deze dame is veel ouder dan vermeld en de 40 al gepasseerd, maar alles is wel strak qua uiterlijk (gemaakt) Helaas alsof je staat te stoten in de ruimte, haar poes is mooi maar verre van strak.

Deze sla ik voortaan over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan