Recensie Sara, Purmerend 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
9
02/01/22
8
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Speciale kleding verzoek
  9. Tussen borsten (russisch)
  10. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/purmerend/6436261-sara
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sara...oh lieve lekkere kleine Sara...Dit is een meisje om je vingers (en haar ook natuurlijk) bij af te likken. Ze is heerlijk petite,superlief en (waarschijnlijk door haar jonge leeftijd) ontzettend ontwapenend meisjesachtig. Daarbij is ze niet geheel onbelangrijk: geil als boter!!!! Mijn god! Wat een lekker meisje is dit! Ze is slank maar met ontzettend lekkere rondingen en heerlijke volle billen. Haar borsten stellen niet zoveel voor maar geloof me maar, dat interesseert je helemaal niets meer als ze met je bezig is. Ze heeft echt een goddelijk lijf en de foto's op kinky doen haar te weinig eer aan vooral mbt. tot haar mooie knappe gezichtje want ze is echt zóó knap!! Helaas spreekt ze slecht Engels (ze is Spaans) maar wel Frans wat ik toevallig een beetje beheers. Bij mij glijd ze meestal als een slang over m'n lichaam, pijpt heerlijk als een bezetene en gaat je vervolgens cowgirl berijden. Je kunt haar lekker op je gezicht zetten of door het bed smijten(want ze weegt bijna niks) en vervolgens 69 doen waarbij ze hartstochtelijk kreunt waardoor m'n lul nóg harder wordt. Als je haar goed likt en vingert komt ze ook écht klaar. Been there done that😏. Daarna maak ik het meestal doggy style af al was het maar om haar lekkere kont te zien terwijl je haar neemt en ze nog steeds lekker kreunt (niet fake). Overigens doet ze alles wat je hartje begeert tegen bijbetaling, ook anaal,pzc etc. Maar anaal is niet zo mijn ding. Het zal wel lekker superstrak zijn en zo maar ik ben altijd zo geil en opgewonden als ik haar bezoek dat ik nooit om opties vraag en als je lekker bezig bent ga je het niet onderbreken door nog ff 50 E. uit je broek te vissen die aan de andere kant van de kamer ligt.
Misschien moet ik het toch maar eens gaan doen maar dan wél met haar...oh man, de gedachte alleen al... Maar dat is mijn mening...trouwens...op een gegeven moment merk je dat ze je wel vertrouwd qua hygiene,karakter etc. dus ligt ze je zomaar ineens zonder af te zuigen...iets wat me bij andere dames ook wel meer is opgevallen. Maar 1 ding dames en heren: behandel haar met super veel respect!!! Natuurlijk geldt dat voor iedereen, welke beroepsgroep dan ook...
Mannen, maar ook dames...want ze is bi staat in haar profiel, woon je in-of in de buurt van Purmerend, twijfel niet en maak een afspraak met haar. Ze is elke Euro dubbel en dwars waard.
 
Ik speel even advocaat van de duivel.
De thread starter reageerde een uurtje ervoor op andere thread van dame in Purmerend.
Daar scoort hij bij mij wel een paar geloofwaardigheids punten.
 
Ehm, nee? Ik bedank Sara voor de immens geweldige recensie ...
Wacht eventjes....ik begin het nu door te krijgen...omdat ik me een paar uur geleden heb aangemeld op dit forum en Sara en Nicole de hemel in heb geprezen gaan jullie er automatisch van uit dat dit een fake review is? En dan ook nog natuurlijk in zijn geheel vanuit het Spaans naar het NL vertaald met Google Translate? Lekker wantrouwig zijn jullie zeg! Ik ben gewoon net zo'n geile gast als jullie die graag zijn fijne ervaringen deelt (maar ook slechte, check Charlotte Park 118)
Beetje jammer vind ik dit maar misschien komt dit vaak voor en zijn jullie "oudgedienden" daarom wat terughoudend? Enlighten me aub...
 
Precies dat ⬆️ @Lover , dat gebeurd altijd al en bovendien steeds meer ... maar wellicht ben je je opgespaarde recensies van je wandelingen aan het vastleggen. If so, dan ben ik de eerste die zijn niet-concreet-geuitte-vooroordeel intrekt 👍
 
Wat mij uit de recensie niet duidelijk wordt is of PZC nu nog 50 extra kost of dat dit in het normale tarief zit.
Je geeft overigens in de extra's ook aan anaal te hebben gedaan terwijl in je verhaal aangeeft dit volgende keer misschien te gaan doen. Prima maar iets meer duidelijkheid zou lekker zijn 😉
 
Wat mij uit de recensie niet duidelijk wordt is of PZC nu nog 50 extra kost of dat dit in het normale tarief zit.
Je geeft overigens in de extra's ook aan anaal te hebben gedaan terwijl in je verhaal aangeeft dit volgende keer misschien te gaan doen. Prima maar iets meer duidelijkheid zou lekker zijn 😉
Ik had me vergist. Ze doet geen anaal. Ik was er net nog. Als 1 van jullie in de buurt woont moet je vandaag heen want morgen gaat ze naar Rotterdam.
 
Ben er inmiddels ook geweest leuke dame doet lekker mee. Ze komt inderdaad uit Spanje meestal komen zijn het latina's of oost europese die zeggen spaans te zijn. Anaal doet ze niet en pzc kost 30 extra. Ze blijft nog paar dagen en maar ze komt wel terug naar NL.
Volgens mij kun je haar beter bellen dan appen de 1e keer. Ik had haar geappt maar ze las het niet en toen ik belde nam ze gelijk op en kon na mijn vragen die ik had gelijk afspreken half uur later lag ze in mijn armen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan