Recensie Sara, Rijnsburg 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geiledavid_25

Newbie
1
12/12/25
1
1
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3337773-sara
Totale kosten (in euro)
130
Vandaag bij Sara geweest in rijnsburg na haar advertentie gezien te hebben op Kinky.

Op de foto's een spaanse/Latina met een dikke kont en flinke borsten.
Na makkelijk app contact in het engels besloot ik haar kant op te rijden.

Ik belde aan en de deur werd open gedaan door Sara, toen ik binnenstapte stond er een heerlijk stevige Latina al volledig naakt voor mijn neus. Ze komt overeen met de foto's en ik had er al gelijk zin in.

Na de betaling afgerond te hebben mocht ik me uitkleden en op bed gaan liggen en begon de pijpbeurt.
De pijpbeurt was prima voldoende om op te warmen.
Na wat knuffelen en voelen ging de condoom om en mocht ik erop in missionaris.

De dame had wat spaanstalige muziek opgezet en ik kon los.

Intiem met deze dame is ondanks het gebruik van een condoom heerlijk.
Ik mocht flink tekeer gaan zonder afgeremd te worden en het kreunen was niet overdreven fake.

Uiteindelijk wilde ik ook die heerlijke billen eens beter bekijken dus werd het kort doggy waarna we weer in missionaris verder gingen.

Uiteindelijk na flink wat stoten klaargekomen over haar buik terwijl ze me met een glimlach aankeek.

Kritische noot is wel, waarschijnlijk gaat het app contact via een partner of "werkgever" want over de app sprak ze prima engels maar in werkelijkheid maar heel weinig.

Ook was er over de app tongzoenen afgesproken maar los van een paar kusjes op de lippen was er niks mogelijk…

Wat dan wel weer positief was is dat ze lekker parfum op had wat zeker een positief effect had in de slaapkamer.

Ik ging uiteindelijk met een tevreden gevoel en een lege zak weer naar huis en zou zo nog een keer terugkomen :)

Terug
Bovenaan Onderaan