Recensie Sara (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 25/1 3,53 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren Sara na 6 weken weer bezocht was weer super ,kan niet begrijpen dat mensen slecht over haar praten ,sara is professioneel ik heb er een goede klik mee en niks is te veel wat je vraag ik mag haar wel ik ken haar al een aantal jaren tot de volgende sara 😘😘😘
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
600
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sara is en blijft een topper, ze is voor mij de vaste plek in Antwerpen. Leuke sessie, ze luistert naar wat je dromen zijn en tracht deze te vervullen. Afgelopen week heeft ze me eerst goed gespanked, daarna hing ze me vast aan de kettingen van het bed en blinddoekte me. Er was namelijk een verrassing.
Na wat spanningsopbouw hoorde ik stappen…
Plots werden mijn tepels en kontje verwend door 4 handen, daarna kwam de 3de persoon op mij zitten. Het leuke was dat ik geblinddoekt bleef en dus nooit wist wie de derde persoon was (ik had wel een goed vermoeden) 😊.
Na het likken van hun poesje kwam ik spuitend klaar. Wat een leuke sessie.
Sara je bent een topper
 
Sara is en blijft een topper, ze is voor mij de vaste plek in Antwerpen. Leuke sessie, ze luistert naar wat je dromen zijn en tracht deze te vervullen. Afgelopen week heeft ze me eerst goed gespanked, daarna hing ze me vast aan de kettingen van het bed en blinddoekte me. Er was namelijk een verrassing.
Na wat spanningsopbouw hoorde ik stappen…
Plots werden mijn tepels en kontje verwend door 4 handen, daarna kwam de 3de persoon op mij zitten. Het leuke was dat ik geblinddoekt bleef en dus nooit wist wie de derde persoon was (ik had wel een goed vermoeden) 😊.
Na het likken van hun poesje kwam ik spuitend klaar. Wat een leuke sessie.
Sara je bent een topper

Had een paar vragen @Bs136315 n.a.v, je recensie:

-Hoeveel moest er extra worden afgerekend voor het Trio?
-Je kont verwend door 4 handen, je was geblinddoekt, bedoel je 4 vingers of echt 4 handen? In extreme gevallen 2 handen maar dan moet je al een flinke kont hebben. Als je 4 handen kan hebben ben je vast heel geil geworden, gebruik je poppers?
-Wie denk je dat de 3e persoon was, je schrijft dat je een vermoeden hebt, leuk om te delen hier! Kabouter plopsala zal het vast niet zijn geweest...
-Je schrijft het likken van hun poesje, bedoel je haar poesje of beide poesjes, lieten beide dames zich likken?
-Je kwam spuitend klaar, met of zonder Condoom?
 
Laatst bewerkt:
Juist bij Sara geweest en begrijp de negative commentaren toch niet zo. Had afgesproken met haar en bij binnenkomst zeer vriendelijk en aangenaam toe. Mss afhankelijk van persoon tot persoon maar in mijn ogen is haar dienstverlening top. Ik voelde mij enorm op mijn gemak, heel leuke dame alsook de conversatie die tot lachwekkend was op momenten.
Nu over het intieme Kan ik niks opmerken. Ze speelde op het moment in op de wensen die ik had en bracht er ook haar eigen touch aan wat ik wel super vond. Enorm leuke variatie en fantasie met hopen. Mij zie je zowiezo terug bij haar mits ik met een voldaan gemoed terug buiten ben gegaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan