Recensie Sara, Sanne Privé, Herten 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wiseguy

Wandelaar
Forumpionier
46
30/06/21
653
17
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/roermond/4509289-sara
Totale kosten (in euro)
135
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
mmmm de reviews op kinky over haar zijn mild uitgedrukt , ze is mooi en heeft er zelf ook plezier in . Dat vind ik een pre als ik met een dame relax . Deze dame gaat me nog vaker zien .
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
85
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het waaide hard dus binnen komen waaien bij Sanne, gelegen aan de befaamde Rijksweg die Roermond verbindt met tegenwoordig Maasbracht. Ooit was het aantal huizen van verderf langs deze weg niet op de vingers van twee handen te tellen.

Nu wel.

Voor de avond en de nacht zijn er Postillion (kun je vanaf eind van de middag terecht), Fazenda en de Wallen. Sanne Privé is meer voor overdag. Ik noem het weleens een brave huisvaders club.

De ontvangst was vriendelijk. Ik kon kiezen uit vijf dames, waarmee de line up voor zo'n club behoorlijk is. Van het huis kreeg ik wat te drinken. Ik koos voor Sara. Die heeft me heerlijk gepijpt (zonder rubber uiteraard), heb haar geneukt en om de tijd vol te maken heeft ze me nog gemasseerd.

Hele vriendelijke dame. Ze kan ook goed pijpen. Ik kom zeker nog eens terug.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
85
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren sinds lange tijd weer eens een bezoek gebracht aan Sanne Privé, Van tevoren gebeld en een half uurtje gepland met Yara / Sara. Ze is heel aardig en doet lekker mee in bed.
Al met al vond ik het een uitstekende ervaring en sluit ik een herhaalbezoek op korte termijn niet uit.
 
Ik zou graag met Sara een keertje een afspraak maken maar vind het privehuis waar ze werkzaam is niet zo fijn
Is toch een prima huis? Vind ze bij Sanne Privé vriendelijk, je kunt er goed parkeren, vlot bereikbaar, genoeg dames, je mag vanuit een fijne stoel kiezen, krijgt wat te drinken van het huis, redelijke prijzen, kamers zijn prima...

Heel verschil met bv. een concurrerend bordeel aan de andere kant van de grens, waar je maar ergens in de woonwijk je auto neer moet plempen, je weg wordt gestopt in een of ander hokje om te kiezen en dan terecht komt op een afgetrapte kamer.
 
Is toch een prima huis? Vind ze bij Sanne Privé vriendelijk, je kunt er goed parkeren, vlot bereikbaar, genoeg dames, je mag vanuit een fijne stoel kiezen, krijgt wat te drinken van het huis, redelijke prijzen, kamers zijn prima...

Heel verschil met bv. een concurrerend bordeel aan de andere kant van de grens, waar je maar ergens in de woonwijk je auto neer moet plempen, je weg wordt gestopt in een of ander hokje om te kiezen en dan terecht komt op een afgetrapte kamer.
Couldn't agree more. Ik kom er al jaren (zij het met intervallen) maar nooit teleurgesteld.
 
Ja dat klopt ook die website van dit huis is wel erg verouderd daar zouden zoals bij de meeste huizen wel wat actueler mogen met zelf een rooster/agenda er op met ook de tijden van de meiden die echt werken
En op kinky mag dat ook wel zo zijn is ook niet heel actueel
 
Is toch een prima huis? Vind ze bij Sanne Privé vriendelijk, je kunt er goed parkeren, vlot bereikbaar, genoeg dames, je mag vanuit een fijne stoel kiezen, krijgt wat te drinken van het huis, redelijke prijzen, kamers zijn prima...***

Herkenbaar. Incidenteel was een dvp niet zo'n geslaagde keuze. Kan overal gebeuren. Maar de ontvangst is altijd prima. Als je een andere wandelaar dreigt te ontmoeten wordt daar de privacy gewaarborgd zonder in een hokje weg gestopt te worden.
Qua prijzen vind ik de toeslag voor het bad absurd hoog. Dat doe ik daar al lang niet meer, zeker omdat ik ook elders gemerkt heb dat niet iedere dvp graag in bad plezier maakt. Maar niemand is verplicht het bad te nemen.
Overigens de opmerkingen over de websdite zijn ook herkenbaar. Die kan inderdaad beter.
 
Geen idee eigenlijk wat de toeslag is voor in bad gaan. Doe dat eigenlijk zelden tot nooit in clubs. Babylon deed ik het weleens, maar dan kreeg je het er als pré-sale gratis bij.

Betaald in bad zitten is al snel een plichtmatig nummertje, denk ik.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
135
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al ongeveer 5 a 6 keer bij Sara geweest en ze is tot nu toe de beste dame waarmee ik ben gegaan! Sara is een nette, vriendelijke dame met een heerlijk vol lichaam. Grote borsten, mooie benen en een lekkere kont. We beginnen altijd met wat zoenen en elkaar uitkleden om daarna een korte douche te nemen, dan begint het plezier en gaat ze pijpen wat ze heerlijk doet (met condoom), ze kan redelijk diep pijpen maar hangt ook van de lengte van je staaf af haha.

Dan een paar standjes en moet altijd mijn best doen om niet meteen klaar te komen. Vaak ben ik al klaargekomen voordat de tijd om is en dan knuffelen, zoenen of praten we nog wat na.

Al met al, ze is op dit moment mijn favoriet en hoop haar snel weer eens te zien! 😁
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
135
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De laatste jaren vaker bij deze mooie dame geweest.

Lekker speels, zoent heerlijk en weet wel hoe ze een man moet aanvoelen.
Speelt lekker met je pik.
Geen gezeur en gedoe over extra's dat vindt ik bij Sanne erg fijn.

Sara blijft van de huidige line up mijn favoriet.
In het verleden meerdere andere leuke dames gehad hier.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan