Recensie Sara, Saunaclub Venus, Hamminklen 4,25 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1778
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 1778

Guest
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze vrijdag waren er maar 6 dames bij FKK Venus. Behalve Sara was er niemand aan de bar; de heren zaten er eenzaam bij. Ondanks het gebrek aan concurentie besloot Sara de aandacht op zich te vestigen en de mannen te entertainen met een sexy dans in de kooi. Sara is een prachtig blond meisje, slank maar met perfecte vrouwelijke vormen. Alle ogen waren dan ook haar gericht. Na afloop maakte ik een praatje met haar en al snel werd de sleutel naar de kamer gehaald; de andere heren hadden het nakijken. Vanwege Corona kust ze helaas niet maar een mooi meisje als Sara laat je niet gaan. Ze gaf een heerlijke pijp beurt en ik omdat ik het niet meer hield zei ik stop; echter te laat zodra mijn pik uit haar mond was spoot mijn zaad er al uit. Je mag ook in mijn mond klaarkomen hoor als je dat had gewild zei Sara; uiteraard tegen betaling. Daarna volgde een leuk gesprek waarna ik haar vroeg de tijd te verlengen en een volgende ronde te maken. Dit keer wilde ze dat ik in haar mond klaar kwam maar ik wilde haar kutje voelen dus het rubbertje ging er op tijd om en ze kwam op me zitten. Hoewel ze het flauw vond dat ze mijn zaad niet mocht proeven. Wat een heerlijk gezicht met haar perfecte billen in de spiegel boven me. Ook nu hield ik het niet lang vol en spoot ik het rubbertje vol. Na een korte pauze plaagde ik haar dat ik me afvroeg of ze me een derde keer kon klaar pijpen, dit keer in haar mondje. Dat liet ze zich geen twee keer zeggen; die uitdaging nam ze graag aan. Als snel zat mijn pik weer in haar perfecte warme mondje; ze hoopte wel dat ik haar niet teleurstelde maar dat was wederzijds. Ik was zo geil dus ook de derde keer duurde het misschien wat langer maar niet zo lang dat het genant werd; mijn derde lading ging in haar mondje en ze lachte triomfantelijk. Wat een heerlijke mooie meid; dat is zeker voor herhaling vatbaar. Ze is trouwens veel mooier dan op de foto's. Sara vertelde me dat ze niet van het harde neuken houdt en daarom liever wat oudere respectvolle heren als klant heeft; ze heeft het niet zo op de jongere mannetjes die denken dat het hard moet. Ik heb dat wel vaker gehoord van de dames; heren heb respect en denk niet dat je je uit moet leven.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtige meid sara. Services zijn wel in orde net als bij iedereen bij deze club volgens mij. Ze is knap, 21, en ze weet het ook waardoor ze voor mij af en toe beetje te arrogant overkomt. Een nederlander die ik 2 maanden geleden tegenkwam had me verteld dat dr services niet op het niveau van sommige andere meiden was, en daar kan ik me wel bij aansluiten. Zoenen was wat beperkt, liep steeds te miepen over dr navel piercing die nog zeer deed. Sex en blowjob was goed genoeg, maar anka of oana doen dat echt beter en met meer overtuiging.
 
Prachtige meid sara. Services zijn wel in orde net als bij iedereen bij deze club volgens mij. Ze is knap, 21, en ze weet het ook waardoor ze voor mij af en toe beetje te arrogant overkomt. Een nederlander die ik 2 maanden geleden tegenkwam had me verteld dat dr services niet op het niveau van sommige andere meiden was, en daar kan ik me wel bij aansluiten. Zoenen was wat beperkt, liep steeds te miepen over dr navel piercing die nog zeer deed. Sex en blowjob was goed genoeg, maar anka of oana doen dat echt beter en met meer overtuiging.
Ze is helemaal niet arrogant, misschien kieskeurig maar zij bepaalt wie wel en wat wel. Sara heeft ook leuke babbel als je haar beter kent en haar blowjob is heerlijk.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een van mijn vaste dames bij Venus. Altijd succes verzekerd.
 
ik had sara twee keer gezien, ze is een echt mooi vrouw, want is ze ook het jongste in het pand. maar het probelemen begint in het kamer. Ze is wel aloof en is gwoon een service voor haar. ze deed geen TZC, mechanisch sex en BJ. geen herhalingsgevaar.
 
ik had sara twee keer gezien, ze is een echt mooi vrouw, want is ze ook het jongste in het pand. maar het probelemen begint in het kamer. Ze is wel aloof en is gwoon een service voor haar. ze deed geen TZC, mechanisch sex en BJ. geen herhalingsgevaar.
Dan heb je geen klik want ze is echt heel leuk als je hhar goed kent. morgen weer met haar afgesproken ..
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Prachtige jongedame met killerbody.
Had haar een showtje in de kooi zien geven die me deed watertanden.
Babbeltje van tevoren was relaxed en grappig (ze heeft een aanstekelige lach) dus samen de kamer in.
Geeft een heerlijke "no-hands" wet sloppy blowjob (helaas niet erg diep) met bijbehorende geluiden
On-top begon voorzichtig aan, met een nieuwe variatie voor mij (haar knieen helemaal gebogen)
Doggy moest rustig aan van haar maar op gegeven moment sloeg ze de hand aan zichzelf en moedigde me aan om harder te stoten 😋
Finale met handjob was ook behoorlijke goed.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Prachtige meid, wat een ogen. Fijne kleine tietjes. Echt een typje dat Marco leuk vindt. Ik vond het zelfs wat lastig om op
haar af te stappen hierdoor, maar toch maar gedaan. Mijn eerste kamergang in Venus. Het waterproof bed met een klein
lakentje erop vond ik wat komisch aandoen.

Ik was niet zo onder de indruk van de service (maar mijn fout: van te voren geen afspraken gemaakt) en mijn zenuwen waren toch wat groter
dan ik van te voren had verwacht met zo'n beauty van een dame. Ik vroeg Sara
of ik haar uit mocht kleden - op woensdag dragen de dames lingerie - maar dat deed ze zelf. Een paar voorzichtige zoentjes om op te warmen.
Ze liet me op bed liggen en heeft me een prima PMC sessie gegeven. Ik heb haar prachtige poenie ook nog even mogen verwennen. Daarna
wilde ik wel neuken, en Sara wilde dat cowgirl doen, ik had liever missio gedaan maar OK. Hier gooiden de zenuwen wat roet
in het eten en kleine Marco had er dusdanig last van dat we de cowgirl moesten staken. Sara heeft het lekker met de hand
afgemaakt, wat ze prima deed, en ik kwam lekker klaar. Naderhand nog even gekletst, deed ze echt lief maar het bleef een beetje
praatje pot. Maargoed, dat is voor een eerste keer ook niet gek.

Al met al niet slecht, maar het voelde voor mij wat te beperkt, beetje afstandelijk. Sara bepaalde 't. Ik houd meer van dames die het wat vrijer houden en mij ruimte geven om de sessie te sturen, meer go with the flow.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan