Recensie Sara TS 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roderick1404

Stamgast
317
03/01/22
6.128
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18 cm (ca)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/utrecht/7523152-sara#overview
Totale kosten (in euro)
€100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eenvoudig te bereiken en een afspraak te maken .
Na het zien van de foto's op Kinky waarop Sara er best spectaculair en zeer vrouwelijk uitzag de stoute schoenen aangedaan en op weg naar Utrecht
In een volksbuurt maar het woonhuis waar ik moest zijn stak er positief bovenuit
Keurige kamer en niet een donker hol, zeer knappe dame die er zeer goed verzorgd uitzag en straalde douchen vooraf is mogelijk (achteraf ook)
Financiën geregeld, ik had gelezen dat Sara de Duitse taal machtig was dus hier naar overgeschakeld wat ook een verademing bleek en niet dat bekende Spaans met alle onbegrip van dien
Dame voelt lekker aan, heeft mooie borsten, niet siliconen hard maar heel natuurlijk. Penis van het juiste formaat en snel stijf.
Ik pijp haar (ZC) en lik haar ster. Allemaal prima en bij het pijpen is ze wat dominant en ze wil graag erg diep gaan. na een tijdje wil ze mij pijpen (MC) en uiteraard geen bezwaar van mijn kant.
Dan over naar het neuken, zij wil mij in doggy nemen, snel en soepel glijdt zij naar binnen en na een rustige start gat tempo en kracht omhoog. Op enig moment voel ik wat verandering in tempo wat daarna overgaat in een enorme druk die tegen de pijngrens aangaat Ik moet even slikken en Sara geeft aan dat ik dit lekker moet vinden. Blijkt dat zij een dildo van 26 cm en zeker 7 cm dik naar binnen duwt. Als ik mij beter ontspan is het te doen,
Daarna mag ik bij haar aan het werk uiteraard heb ik geen apparaat van 26 cm
als laatste neemt zij mij missionaris met de beentjes in de lucht en tegelijkertijd trekt zij mij af
Na het klaarkomen moeten wij (allebei) even op adem komen Napraten en douchen
Prima bezoek en Sara staat voor mij samen met Karmen op plaats 1Geen klokkijker maar alles op zijn tijd
Wel belangrijk dat je van stevig genomen worden moet houden!!
 
Bedankt voor recensie, maar begrijp ik goed dat ze tijds het neuken met haar eigen lul, is overgeschakeld naar een dildo van 26cm en je had in begin niet door ofzo.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan