Recensie Sara, Utrecht Privé, Utrecht 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

NamedNick

Newbie
4
15/04/22
0
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://utrechtprive.nl/dames/Sara.
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week bij Sara geweest op een regenachtige donderdag. Er waren aardig wat dames vrij en Sara ziet er erg goed uit. Mooi lichaam en heerlijke rondingen. Borsten zijn groot en nep, maar zien er goed uit.
De date zelf was zakelijk maar goed. Ze is erg gesteld op hygiene. Niet alle standjes waren mogelijk omdat ze nogal strak is van onderen. Beffen mocht wel gewoon.
Al met al een prima date maar ik miste een bepaalde klik.
 
Vorige week bij Sara geweest op een regenachtige donderdag. Er waren aardig wat dames vrij en Sara ziet er erg goed uit. Mooi lichaam en heerlijke rondingen. Borsten zijn groot en nep, maar zien er goed uit.
De date zelf was zakelijk maar goed. Ze is erg gesteld op hygiene. Niet alle standjes waren mogelijk omdat ze nogal strak is van onderen. Beffen mocht wel gewoon.
Al met al een prima date maar ik miste een bepaalde klik.

Heeft ze ook extra's?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.privehuisamersfoort.nl/sara/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Recent een bezoekje gebracht aan deze Braziliaanse dame, maar dan in Amersfoort in plaats van Utrecht. Ze werkt zo te zien wisselend vanuit beide huizen, dus ik neem aan dat mijn recensie gewoon in dit topic erbij kan.

Grotendeels kan ik mij vinden in de recensie van de topicstarter, Sara is zeker een mooie vrouw. Niet zo groot, maar de rondingen zitten op de goede plekken, een echte latina. Na even gedoucht te hebben op het bed beland en na wat knuffelen/teasen deed ze behendig de condoom erom en begon met een pijpbeurt. Ik weet niet wat ze deed, maar dit deed ze erg goed! Normaal kom ik niet zo snel klaar, maar ze ging aardig door en ik moest haar afremmen om niet binnen een paar minuten al klaar te komen. Daarna gelukkig nog flink kunnen genieten in de nodige standjes, zelfs nog staand doggystle en daarna probone kunnen genieten van Sara. Daarna kwam ze voor me zitten en heeft ze het handmatig afgemaakt, prima afspraakje zo!

Daarna weer even snel gedoucht en afscheid genomen van Sara. De seks was meer dan prima en ze ziet er goed uit, maar er was voor de rest niet echt een klik aanwezig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan