Recensie Sarah, Rotterdam (vh Amsterdam, Almere) 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

the.gentleman

Wandelaar
42
18/09/23
58
4
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7073046-sarah
Totale kosten (in euro)
300
Ik ben recent nog langs geweest bij deze dame en het is wel de dame van de foto's

Ik heb nog nooit zo'n kont gezien! Hoewel ik een billen man ben, twijfel ik nu of ik dat mooi vind ja of nee. HET IS GROOT. Als dat je ding is zul je niet teleurgesteld zijn dat kan ik je garanderen.
Verder een lieve dame, werkt goed mee en komt intellectueel over.

De locatie vind ik zelf wat minder, die is wat lastig te bereiken en kan een dealbreaker zijn voor velen inclusief mezelf.

Is het voor herhaling vatbaar? Voor deze prijs sla ik het over. Er zijn genoeg leuke(re) dames die veel minder vragen.

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
500
Recensie Sarah
Plaats: Almere

Hier een tijd terug langs geweest en toen vergeten een Recensie te plaatsen. Ontvangt op een fijne, ruime plek. Leuk koppie(wel iets gedaan aan haar lippen, maar het ziet er niet te onnatuurlijk uit) Slank lichaam, enorme bolle BBL-butt. Het mooi is bij haar dat haar huid gaaf en zacht is, zonder cellulitis etc, best opmerkelijk.

Dus qua uiterlijk zit het voor de ultrabillenmannen wel snor.

Bij een astronomische prijs van 500 euro per uur verwachtte ik een wel een uitzonderlijke service. Dat was niet het geval. Kussen doet ze niet graag(kan ook mijn adem zijn geweest, maar andere dames deden het wel en met overgave), erg sensueel was het niet, had ook de neiging veel van de kleding aan te laten, wat n beetje kil aandeed. Het viel toch een beetje tegen, meer iets om een keer in je leven meegemaakt te hebben misschien, maar zeker niet voor herhaling vatbaar. Ik snap de lyrische reacties op kinky ook niet zo...

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
500
decent, not amazing.

this woman offers a decent experience, but it comes with caveats that might make you think twice.
she is genuinely nice, warm personality, welcoming vibe, and attractive with a standout body and great lips. if you're into aesthetics, she delivers on that front.
however, the overall package doesn't fully match the premium price tag.

scheduling is a thing. availability is tight, and you're unlikely to secure a slot quickly.
the rate is steep, 500 for a one-hour session. there's also a deposit of €50.
for €500, you would expect a top-tier experience, but it lands closer to "decent" than "exceptional."

she's pleasant and engaging, but the session feels standard for the cost. kissing is limited, not full, which might disappoint if you're expecting deeper intimacy.

if you've got the budget and prioritize a nice personality and a great body, she's worth considering, but if you are looking for a seamless booking process or an experience that fully justifies the cost, you might want to explore other options.
weigh your priorities.

she's a nice woman with clear appeal, but the high price, tricky scheduling, make it a tough sell unless you're flush with cash and set on her vibe.
decide for yourself, but don't expect mind-blowing for the money.

Laatst bewerkt door een moderator:
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
Normaal gesproken plaats ik geen recensies en ik heb lang getwijfeld om deze te delen, maar ik voel me genoodzaakt anderen te waarschuwen voor wat me is overkomen.

Ik was een zeer tevreden vaste klant die alles aan haar geweldig vond: haar uiterlijk, haar persoonlijkheid en onze tijd samen. Ondanks de hoge prijzen was ik blij dat ik deze regeling voor onbepaalde tijd kon voortzetten, met duidelijke professionele grenzen.

Na een paar maanden van regelmatige bezoeken stuurde ze me onverwachts een berichtje waarin ze zei dat ze "aan me dacht" en voorstelde om "iets te gaan drinken". Toen ik er geen gevolg aan gaf, bracht ze het idee een week of twee later tijdens een betaald bezoek weer ter sprake, zonder dat ik het ter sprake bracht.

Haar volharding deed me om opheldering vragen: "Dus je bedoelt dat je met me op date wilt?" Ze antwoordde: "Ja, je hoeft niet te betalen."
Tegen beter weten in stemde ik toe. We wisselden echte namen en telefoonnummers uit, zagen elkaar een paar keer en ik dacht naïef dat we een echte band hadden opgebouwd die verder ging dan onze professionele ontmoetingen..

Aan het begin van onze 'persoonlijke relatie' vroeg ze of ze een paar duizend euro kon 'lenen' voor iets dringends. al mijn alarmen gingen af, ik wist dat er iets niet klopte, maar omdat ik wilde helpen, stemde ik toe en maakte ik het glashelder: 'Ik wil volgende maand al het geld terug – niet als tegoed voor je werk, maar echt contant.' Ze stemde toe en bood zelfs aan een schriftelijk contract te tekenen.

Nadat ze het geld had ontvangen, werd ze steeds afstandelijker. Toen de beloofde terugbetalingsdatum aanbrak, verzon ze eindeloze excuses en beloftes, maar ze kwam haar beloftes nooit na. Toen ik haar ermee confronteerde, werd ze defensief en positioneerde ze zich als slachtoffer.

Uiteindelijk zei ik tegen haar: 'Dit doet me te veel pijn. Laten we hiermee stoppen – je mag het geld houden, dat was niet waar ik om gaf.' Ze antwoordde dat ze 'teleurgesteld in me' was en hield vol dat ze geen dief was, maar toen ik haar nog een laatste kans gaf om een specifieke datum voor de terugbetaling vast te stellen, verdween ze volledig.

Maanden later, terwijl ik haar nog steeds miste, nam ik contact met haar op en vroeg of we gewoon konden praten over wat er gebeurd was om elkaars perspectief te begrijpen - zonder iets te verwachten, geen geld of dates, gewoon een gesprek. Ze beweerde bereid te zijn, maar maakte het extreem moeilijk door beloftes te doen die ze nooit nakwam, net als met het geld.

Dit is voor haar financieel onlogisch – ze had veel meer geld aan mij kunnen verdienen door mij als vaste professionele klant te behouden, zonder persoonlijke complicaties of iemand te kwetsen. Nu is ze een respectvolle, zorgzame klant kwijt die haar altijd goed behandelde.

Ik zal misschien nooit begrijpen of dit berekende manipulatie of een slecht beoordelingsvermogen was, maar hoe dan ook: wees extreem voorzichtig wanneer een sekswerker probeert dingen 'persoonlijk' te maken.

De professionele grens bestaat om goede redenen - voor jullie beiden.

Ik heb genoten van elk moment dat ik professioneel met haar heb doorgebracht, maar na deze ervaring kan ik haar diensten niet aanbevelen.

Bedankt voor het lezen en blijf veilig!

Normaal gesproken plaats ik geen recensies en ik heb lang getwijfeld om deze te delen, maar ik voel me genoodzaakt anderen te waarschuwen voor wat me is overkomen.

Ik was een zeer tevreden vaste klant die alles aan haar geweldig vond: haar uiterlijk, haar persoonlijkheid en onze tijd samen. Ondanks de hoge prijzen was ik blij dat ik deze regeling voor onbepaalde tijd kon voortzetten, met duidelijke professionele grenzen.

Na een paar maanden van regelmatige bezoeken stuurde ze me onverwachts een berichtje waarin ze zei dat ze "aan me dacht" en voorstelde om "iets te gaan drinken". Toen ik er geen gevolg aan gaf, bracht ze het idee een week of twee later tijdens een betaald bezoek weer ter sprake, zonder dat ik het ter sprake bracht.

Haar volharding deed me om opheldering vragen: "Dus je bedoelt dat je met me op date wilt?" Ze antwoordde: "Ja, je hoeft niet te betalen."
Tegen beter weten in stemde ik toe. We wisselden echte namen en telefoonnummers uit, zagen elkaar een paar keer en ik dacht naïef dat we een echte band hadden opgebouwd die verder ging dan onze professionele ontmoetingen..

Aan het begin van onze 'persoonlijke relatie' vroeg ze of ze een paar duizend euro kon 'lenen' voor iets dringends. al mijn alarmen gingen af, ik wist dat er iets niet klopte, maar omdat ik wilde helpen, stemde ik toe en maakte ik het glashelder: 'Ik wil volgende maand al het geld terug – niet als tegoed voor je werk, maar echt contant.' Ze stemde toe en bood zelfs aan een schriftelijk contract te tekenen.

Nadat ze het geld had ontvangen, werd ze steeds afstandelijker. Toen de beloofde terugbetalingsdatum aanbrak, verzon ze eindeloze excuses en beloftes, maar ze kwam haar beloftes nooit na. Toen ik haar ermee confronteerde, werd ze defensief en positioneerde ze zich als slachtoffer.

Uiteindelijk zei ik tegen haar: 'Dit doet me te veel pijn. Laten we hiermee stoppen – je mag het geld houden, dat was niet waar ik om gaf.' Ze antwoordde dat ze 'teleurgesteld in me' was en hield vol dat ze geen dief was, maar toen ik haar nog een laatste kans gaf om een specifieke datum voor de terugbetaling vast te stellen, verdween ze volledig.

Maanden later, terwijl ik haar nog steeds miste, nam ik contact met haar op en vroeg of we gewoon konden praten over wat er gebeurd was om elkaars perspectief te begrijpen - zonder iets te verwachten, geen geld of dates, gewoon een gesprek. Ze beweerde bereid te zijn, maar maakte het extreem moeilijk door beloftes te doen die ze nooit nakwam, net als met het geld.

Dit is voor haar financieel onlogisch – ze had veel meer geld aan mij kunnen verdienen door mij als vaste professionele klant te behouden, zonder persoonlijke complicaties of iemand te kwetsen. Nu is ze een respectvolle, zorgzame klant kwijt die haar altijd goed behandelde.

Ik zal misschien nooit begrijpen of dit berekende manipulatie of een slecht beoordelingsvermogen was, maar hoe dan ook: wees extreem voorzichtig wanneer een sekswerker probeert dingen 'persoonlijk' te maken.

De professionele grens bestaat om goede redenen - voor jullie beiden.

Ik heb genoten van elk moment dat ik professioneel met haar heb doorgebracht, maar na deze ervaring kan ik haar diensten niet aanbevelen.

Bedankt voor het lezen en blijf veilig!
Dit is maar weer een bewijs dat je nooit, maar dan ook nooit geld moet lenen aan DVPs. En dan nog duizenden ook. Ze heeft een geweldige bips, maar dat is ze zeker niet waard.

Dit is misschien dan bevestiging dat ze je nooit leuk heeft gevonden. Vooral DVPs zijn goed in het toneelspelen en doen alsof ze je leuk vinden. Wellicht niet leuk om te realiseren of toe te geven, maar het kan zijn dat ze stiekem van je walgt en liever korte termijn geld van je neemt, je niet hoeft te zien in haar professionele beroep, dan dat ze je geld terug betaalt en in de lange termijn meer geld aan je verdient. Tenminste, zo zou ik het zien.

In ieder geval heeft ze feitelijk geen respect voor je om je op deze manier te behandelen. Wel vervelend om zoiets mee te maken.

Terug
Bovenaan Onderaan