Normaal gesproken plaats ik geen recensies en ik heb lang getwijfeld om deze te delen, maar ik voel me genoodzaakt anderen te waarschuwen voor wat me is overkomen.
Ik was een zeer tevreden vaste klant die alles aan haar geweldig vond: haar uiterlijk, haar persoonlijkheid en onze tijd samen. Ondanks de hoge prijzen was ik blij dat ik deze regeling voor onbepaalde tijd kon voortzetten, met duidelijke professionele grenzen.
Na een paar maanden van regelmatige bezoeken stuurde ze me onverwachts een berichtje waarin ze zei dat ze "aan me dacht" en voorstelde om "iets te gaan drinken". Toen ik er geen gevolg aan gaf, bracht ze het idee een week of twee later tijdens een betaald bezoek weer ter sprake, zonder dat ik het ter sprake bracht.
Haar volharding deed me om opheldering vragen: "Dus je bedoelt dat je met me op date wilt?" Ze antwoordde: "Ja, je hoeft niet te betalen."
Tegen beter weten in stemde ik toe. We wisselden echte namen en telefoonnummers uit, zagen elkaar een paar keer en ik dacht naïef dat we een echte band hadden opgebouwd die verder ging dan onze professionele ontmoetingen..
Aan het begin van onze 'persoonlijke relatie' vroeg ze of ze een paar duizend euro kon 'lenen' voor iets dringends. al mijn alarmen gingen af, ik wist dat er iets niet klopte, maar omdat ik wilde helpen, stemde ik toe en maakte ik het glashelder: 'Ik wil volgende maand al het geld terug – niet als tegoed voor je werk, maar echt contant.' Ze stemde toe en bood zelfs aan een schriftelijk contract te tekenen.
Nadat ze het geld had ontvangen, werd ze steeds afstandelijker. Toen de beloofde terugbetalingsdatum aanbrak, verzon ze eindeloze excuses en beloftes, maar ze kwam haar beloftes nooit na. Toen ik haar ermee confronteerde, werd ze defensief en positioneerde ze zich als slachtoffer.
Uiteindelijk zei ik tegen haar: 'Dit doet me te veel pijn. Laten we hiermee stoppen – je mag het geld houden, dat was niet waar ik om gaf.' Ze antwoordde dat ze 'teleurgesteld in me' was en hield vol dat ze geen dief was, maar toen ik haar nog een laatste kans gaf om een specifieke datum voor de terugbetaling vast te stellen, verdween ze volledig.
Maanden later, terwijl ik haar nog steeds miste, nam ik contact met haar op en vroeg of we gewoon konden praten over wat er gebeurd was om elkaars perspectief te begrijpen - zonder iets te verwachten, geen geld of dates, gewoon een gesprek. Ze beweerde bereid te zijn, maar maakte het extreem moeilijk door beloftes te doen die ze nooit nakwam, net als met het geld.
Dit is voor haar financieel onlogisch – ze had veel meer geld aan mij kunnen verdienen door mij als vaste professionele klant te behouden, zonder persoonlijke complicaties of iemand te kwetsen. Nu is ze een respectvolle, zorgzame klant kwijt die haar altijd goed behandelde.
Ik zal misschien nooit begrijpen of dit berekende manipulatie of een slecht beoordelingsvermogen was, maar hoe dan ook: wees extreem voorzichtig wanneer een sekswerker probeert dingen 'persoonlijk' te maken.
De professionele grens bestaat om goede redenen - voor jullie beiden.
Ik heb genoten van elk moment dat ik professioneel met haar heb doorgebracht, maar na deze ervaring kan ik haar diensten niet aanbevelen.
Bedankt voor het lezen en blijf veilig!