Recensie Sarah, Amsterdam (voorheen Den Haag) 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maximo

Newbie
9
03/10/21
25
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9484317-sarah
Totale kosten (in euro)
€ 100,-
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na mijn Rotterdam-debacle van afgelopen maandag 2e Paasdag toch maar weer de draad proberen op te pakken. Aangezien mijn motto 'me gustan las latinas' is weer wat mogelijkheden onderzocht. Doubletstraat en Geleenstraat was de afgelopen dagen wat stilletjes dus dan maar Kinky uitpluizen. Een hoop lekkers op Latinagebied daar, keuze voldoende. Jammer dat Kinky geen mogelijkheid heeft om favorieten aan te maken dus dan maar zelf aan de gang en als eerste de € 150,- per half uur geskipt omdat ik dat bedrag het niet waard vind. Wat er overbleef was goed te doen en er een paar een kort berichtje gestuurd. Sarah reageerde als enige. Ze spreekt voldoende Engels en was binnen het uur beschikbaar in de buurt van het Westeinde ziekenhuis.

5 minuten voor de afgesproken tijd een whatsapp gestuurd met de melding dat ik dichtbij was en daarbij gelijk de vraag wat het huisnummer is. Vervolgens bleef het weer stil. 10 minuten over de tijd nog niets. Zou die zwarte lijst dan toch bestaan en sta ik erop?? Je zou er bijna een privé ontvangst trauma van krijgen. Dat is ook een van de redenen dat ik ramenbezoek liever doe dan thuis ontvangst maar dat terzijde. Gelukkig kreeg ik toch het huisnummer op en een lief meisje deed open. Begeleidde me naar een wat rommelige kamer waar we hét gingen doen. Van het Engels overgeschakeld naar het Spaans zodat ik dat ook op peil kan houden. Sarah komt uit Venezuela en ziet er goed uit. In de advertentie staat atletisch maar ik zou het toch meer normaal noemen. Gewoon lekker.

Over de daad zelf. Zoenen doet ze niet heel actief, wel her en der op mijn lichaam, maar misschien als dat wordt afgesproken wel. Geen idee. Ben zelf niet zo van het afspraken maken vooraf en voor zoenen heb ik niet heel veel interesse ook al loop ik er ook niet voor weg. Ze heeft me eerst een tijdje op haar hurken zitten pijpen (pmc). Was heerlijk maar ik wil natuurlijk ook wat in mijn handen hebben dus ons naar het bed begeven. Daar wilde ze eigenlijk direct er bovenop kruipen maar ik had liever dat ze nog even doorging met pijpen. En dat deed ze en hoe. Leefde zich helemaal uit. Het is dat ik haar ook wel even bovenop mijn lul wilde zien anders was ze misschien nu nog bezig. Neuken was ook lekker. Na wat verschillende standjes keihard klaargekomen.

Uiteindelijk bijna de tijd volgemaakt maar omdat ik het een prima afspraak vond is dat voor mij geen enkel probleem. Sarah is een leuke jonge meid die haar best doet om het naar je zin te maken. Wie weet ga ik nog wel een keer naar haar toe. Kan alleen maar beter worden denk ik.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9484317-sarah
Totale kosten (in euro)
€ 250,-
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week bij deze dame langs geweest.
Contact loopt een beetje moezaam, maar uiteindelijk wel waard.
Het is een knappe dame precies zelfde als op de foto's, heerlijke kont waar je lekker tegen aan kan gaan.
Zoenen is veel kusjes op het lichaam en soms even tongzoenen.
Ze gaat wel binnenkort terug naar spanje zei ze, hoelang ze zei weet ik niet meer maar ze komt wel weer terug.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9484317-sarah
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
5 dagen geleden bij Sarah langsgeweest en het was echt een topervaring. Ze spreekt voor een latina goed Engels, omdat ze in Spanje woont, waardoor je dus een goed gesprek met dr kan voeren. De sex was heel goed en ze neemt lekker de tijd toont geen enkele vorm van tijdsdruk. Pijpen was met condoom en ik weet niet of ze zonder doet. Zoenen deed ze wel, maar niet altijd met tong, dus als je echt van tongzoenen houd zou ik eerder bij een ander wezen. Ik ben alle standjes met haar afgegaan en ook lekker anaal gedaan, wat ze goed kan hebben. Ze heeft echt een flinke conditie en kan blijven door rijden in cowgirl. Haar lichaam is echt heerlijk en volledig natural, een zeer grote kont waar je lekker tegen kan beuken. Ze ontvangt nu in Amsterdam en vraagt een videogesprek voordat ze het adres stuurt. Ze rookt zover ik weet wel wiet, maar geen idee of ze ook sigaretten rookt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan