WHEM Sarah, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.509
02/07/21
4.165
47
Wie heeft ervaring met Sarah?

Haar uur prijs was eerst 250 maar is nu 200 en ik vind het een interessante dame.

 
Vond ik dus ook 😜
Bij mij echter al enkele dagen "1 vinkje" op WhatsApp vreemd genoeg.

Volgens mij is Sarah 1 van de dames op hetzelfde adres, zoals Zlata, Sofia en Viola, allen Russisch (?) en een tariefverlaging van 250 naar 200.

Geen echte ervaring dus...noem het additionele input.
 
Dan stel ik een kwartetje voor waarbij ik me eerst laat pijpen door Zlata en Viola, waarna ik Sarah in verschillende standjes ga neuken, terwijl Sofia me af en toe een verkoelend drankje brengt. :)
 
Haha, valt eigenlijk nog mee als je er over nadenkt he....

Ok, het is veel geld, maar dat je wat foto's van allevier van Kinky haalt voor als de profielen weer weg zijn zodat je een leven lang kunt zeggen: Zie je deze 4 meiden?
Dat zijn Sarah, Zlata en Viola, daar heb ik ooit een kwartetje mee gedaan terwijl Sofia af en toe met een handdoekje wat zweetdruppeltjes van mijn voorhoofd kwam vegen.

Gelooft niemand, maar voor 800€ staan ze met zijn vieren waarschijnlijk echt wel een, voor hun gemakkelijk, uurtje tot je beschikking. :)
 
Haha, valt eigenlijk nog mee als je er over nadenkt he....

Ok, het is veel geld, maar dat je wat foto's van allevier van Kinky haalt voor als de profielen weer weg zijn zodat je een leven lang kunt zeggen: Zie je deze 4 meiden?
Dat zijn Sarah, Zlata en Viola, daar heb ik ooit een kwartetje mee gedaan terwijl Sofia af en toe met een handdoekje wat zweetdruppeltjes van mijn voorhoofd kwam vegen.

Gelooft niemand, maar voor 800€ staan ze met zijn vieren waarschijnlijk echt wel een, voor hun gemakkelijk, uurtje tot je beschikking. :)
Klinkt als een prima plan 😂. Wordt misschien wel wat krap in de douche cabine.
 
Heb contact geprobeerd te leggen.

Maar op mijn vraag waar in de stad ze zat(en) kreeg ik geen antwoord. En op mijn vraag naar een selfie ook geen antwoord gehad.

Alleen een prijs lijst en daarbij 'yes is expensive, bus those are the prices here'.

Als standaard mededeling. Heel apart!

En de vermelding dat dat incl zoenen, massage en 69 was.

Maar ik wil helemaal geen 69.

Neem aan dat gewoon intiem en blowjob ook kan, maar dat stond er niet bij.

Antwoord trouwens steeds met 45 minuten er tussen. Gaandeweg was ik 2.5 uur verder en moe.
 
Ik wilde gisteren kwam, maar de agenda's matchten niet echt. Toen ik wilde kon zij niet en daarna kon ik helaas niet meer.


Afgesproken om het later weer eens te proberen. Alleen nu lijken allevier de dames er al weer vandoor te zijn.
Of ze hebben een dagje vrij en allevier de profielen offline gezet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan