Recensie Sarah, Carpe Diem 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

robjens

Stamgast
Forumpionier
326
01/07/21
203
31
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/sarah
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tja, wat zal ik hier nu eens van maken. Een spetterend begin maar een belabberd einde zo voelde het na afloop.

Ik had een VIP massage met Sarah. Om wat voor reden dan ook begon de massage een kwartier later dan gepland. Sarah wist dat goed op te vangen, de start in de douche was heerlijk relaxed en erotisch waarbij ze al wel aangaf wat op dat moment was toegestaan.

We gingen vervolgens de jacuzzi in waar ze lekker naast me kwam zitten en wat begon te strelen en af te trekken. De jacuzzi was wat te koud geworden tijdens het douchen en ze kwam heerlijk tegen me aan liggen. Na verloop van tijd ging dat over in een situatie dat ik haar mocht aanraken tussen de benen en daarna vingeren. Hierbij stuurde ze me geregeld de goede kant op maar ze genoot er duidelijk van. Eerlijkheidshalve vind ik dit ook fijn om te doen maar ik wil natuurlijk niet alleen de dame een fijne tijd geven.

Ineens zei ze, hoe laat is het eigenlijk? Sprong uit de jacuzzi, ging op zoek naar de eigenaresse en kwam terug met de mededeling : het is tijd. Ik kreeg een handdoek aangereikt om aan te geven dat ik er uit moest en mezelf kon afdrogen. Of ik moest nog een half uurtje bijboeken.

Ik was te verbaasd dat dit me daadwerkelijk overkwam, een massage zonder HE dat ik mezelf heb afgedroogd en weg ben gegaan.
Sarah is een dame die goed weet wat ze wil maar ik ben daar mogelijk iets te veel op haar genot gericht.
Temeer daar ik toch wat andere adressen heb waarbij dit spel meer wederzijds is. En dit ook de eerste keer is dat dit me bij Carpe Diem overkomt. Lesson learned zullen we maar zeggen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan