Recensie Sarah (Gre), Duisburg, Vulkanstrasse, Eros 26 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Traveling

Vaste klant
149
12/04/22
266
38
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
30
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week donderdag in Eros 26 geweest. Eindelijk weer eens na 2 jaar. Wat me opviel is dat de bezetting zeer hoog was en van heel hoge kwaliteit. Gekozen voor Sarah, Griekse schone met super lang haar. Waarom Sarah, topfiguur en ze droeg een wit slipje wat me sowieso geil maakt.
Ontspannen sfeertje, kleren uit en op bed. Pijpen met condoom en haar handen overal rond mijn ballen, billen en tepels. Heerlijk gevoel. Daarna lekker geneukt, eigenlijk werd ik geneukt. Wat een genot deze Griekse schone. Lekker in haar klaar gekomen. Wasje, knuffel en weer op naar huis. Thuisgekomen vond ik nog 1 van haar lange haren op mijn body. Gelukkig was mijn vrouw weg.
Volgende keer Duisburg, zeer zeker weer op zoek naar Sarah.
 
Vorige week donderdag in Eros 26 geweest. Eindelijk weer eens na 2 jaar. Wat me opviel is dat de bezetting zeer hoog was en van heel hoge kwaliteit. Gekozen voor Sarah, Griekse schone met super lang haar. Waarom Sarah, topfiguur en ze droeg een wit slipje wat me sowieso geil maakt.
Ontspannen sfeertje, kleren uit en op bed. Pijpen met condoom en haar handen overal rond mijn ballen, billen en tepels. Heerlijk gevoel. Daarna lekker geneukt, eigenlijk werd ik geneukt. Wat een genot deze Griekse schone. Lekker in haar klaar gekomen. Wasje, knuffel en weer op naar huis. Thuisgekomen vond ik nog 1 van haar lange haren op mijn body. Gelukkig was mijn vrouw weg.
Volgende keer Duisburg, zeer zeker weer op zoek naar Sarah.
Dat is Julia van antonniostrasse nummer 9 vroeger , zij is het goed . Doet veel extra
 
Ben vandaag bij haar gewest . Ze heeft lekker diep gepijpt . En heb haar lekker anal mogen pakken dat was zo lekker met die lekkere kont van haar en dan over haar kont klaar gekomen . Was een top dag weer met haar
 
Ben net bij haar gewest , zij was niet meer zo goed als van te voren, denk dat ze ook depressief is.denk dat ze ook een dag ouder wordt . Zij was aan het klagen dat de werk slecht gaat, veel lastige klanten , is langzaam tijd voor haar dat ze ander werk zoekt .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag eind van de middag weer eens bij Sarah geweest. Vorige keer 1.5 jaar geleden. Ik moet zeggen weer helemaal top.
Schoentjes met hakjes van 20cm uit, kleertjes uit en lekker knuffelen op bed. Ze kan zo heerlijk aan je ballen kriebelen. Lekker aan haar kleine tietjes sabbelen en van haar super kontje genieten. Pijpen, neuken beide weer perfect.
In Januari gaat ze weer terug naar Athene. De koffer stond al op haar kamer….
 
Terug
Bovenaan Onderaan