WHEM Sarah Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik ben bij sarah geweest ... ze is nu 10 a 20 jaar ouder en 10 a 20kg zwaarder ....heeft flinke dikke benen en een flink buikje. Ze is aardig maar CIM enz doet ze niet ...wel schone badkamer en ruimte
 
Als het de sarah is die op de genkersteenweg ontvangt, daar ben ik geweest en nooit meer.

Stonk er, lagen geen lakens op het bed, (sorry ik ben net aan het poetsen, yeah right ) rook er naar weed en het rook er naar natte hond (en je hoorde ook een grote hond blaffen op de achtergrond)

Had me om moeten draaien, maar je kent dat wel, als de nood hoog is.

1 keer en nooit meer.

Is een sociaal geval die tussen door wat bij wil schnabbelen voor haar drugs en alcohol verslaving (breng je een fles wijn mee vroeg ze me aan telefoon)
 
Heren wel opletten dat we in goeie topic posten.
Er is namelijk nog een topic over ene Sarah Hasselt.
En ik kan niet checken wie van jullie over welke Sarah heeft.
 
Als het de sarah is die op de genkersteenweg ontvangt, daar ben ik geweest en nooit meer.

Stonk er, lagen geen lakens op het bed, (sorry ik ben net aan het poetsen, yeah right ) rook er naar weed en het rook er naar natte hond (en je hoorde ook een grote hond blaffen op de achtergrond)

Had me om moeten draaien, maar je kent dat wel, als de nood hoog is.

1 keer en nooit meer.

Is een sociaal geval die tussen door wat bij wil schnabbelen voor haar drugs en alcohol verslaving (breng je een fles wijn mee vroeg ze me aan telefoon)
Ja inderdaad de moderator heeft gelijk. Probleem is bij mij net hetzelfde.
Waar jij over praat, doet me meer aan deze denken.
Zij noemde in het echt Sarah, maar op het werk dacht ik Eva of Silke. Weet niet of ze haar echte naam gebruikte.
Nja als ze adverteren met onduidelijke foto's dan krijg je dit want Sarah is een heel courante naam, betwijfel sterk of het deze dame is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan