Recensie Sarah, Haus nr 5, Nordhorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Manbijtkat

Vaste klant
Forumpionier
170
16/07/21
211
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
http://www.hausnummer5.de/Aktuell/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week bij Sarah geweest, ze is voor het eerst in Nordhorn. Deze Spaanse schone werkt vooral in het zuiden van Duitsland in de privéhuizen.

Een nieuw gezicht, daarom eerst standaard 30 minuten geboekt om te kijken of er herhalingsgevaar is. Het antwoord is ja, deze is er zeker. De foto's komen precies overeen met de werkelijkheid (ze is wel 29 in plaats van de vermelde leeftijd van 25). Slank lichaam, met een heerlijke kont en mooie naturelle borsten. Ze begon met subtiele aanrakingen en kussen over het lichaam, poeeeh wat kan ze teasen zeg. Kussen in de nek en bij het oor, ze neemt je hele lichaam mee. Pijpen was uitstekend, toen ze bovenop kwam zitten kon mijn soldaat het maar een paar minuten volhouden, iets wat me niet vaak gebeurd. Blijkbaar deed ze iets goed. Wat me opviel is dat ze tijdens het babbelen achteraf een erg leuke gesprekspartner blijkt te zien, een positief punt.

Conclusie: een erg geslaagde date, mocht ze terugkomen in Haus ben ik niet bang een (langer) gevolg hier aan te geven.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op owl-forum werd al info gedeeld dat dit een goede dame moest zijn en na het berichtje van Manbijtkat maar meteen gebeld voor een afspraakje.

Mijn kledingwens was geen issue en ze vulde dit leuk in, door op de badkamer van de kamer zich om te kleden, zodat ik in spanning bleef. Ze opende de badkamerdeur, maar ze verhoogde de spanning om nog even 20seconden te wachten met na buiten komen.
Eerst voor de spiegel geteased met haar lerenkont, waarbij ze je licht kust. Na 5min soft voor de spiegel spelen moest ik blijven staan en ze kwam terug met een condoom en ze ging door haar knieën om voor de spiegel te pijpen. Dit deed ze in 3 verschillende standjes. Na 15min was ik zelf wel een keer toe om op bed te gaan liggen, waarna ze langdurig verder pijpte. Gevraagd om het met een rustige oliemassage af te maken wat ze ook deed. Daarna nog kort nagekletst.
Zeer vriendelijke en attente dame die heel rustig overkomt en haar vak verstaat en je een plezierig verblijf bied. Ze gaf zelf al aan dat ze niet echt het kinky type is, maar dat mocht voor mij de pret niet drukken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan