Recensie Sarah/Noor, Tielt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Victorlekker

Newbie
12
11/02/24
2
Bij Sarah lang geweest maar ga niet meer terug car Date stelde niet veel voor was een teleurstelling.
Ze rook niet fris ook dat was wel een afknapper ben naar huis gereden en kon haar nog ruiken in de auto.
Ik keer niet meer weer ook niet echt vriendelijk ook. De sex stelde ook niet veel voor maar denk dat het kom omdat ze mollig is.
 
Als je namelijk ingaat op dergelijke advertenties dan gaat die vrouw de neiging hebben om nog meer haar advertentie te plaatsen.
En gezien haar advertentie beschouwd kan worden als een van de slechtste, is dat natuurlijk geen goed signaal.
 
Als je namelijk ingaat op dergelijke advertenties dan gaat die vrouw de neiging hebben om nog meer haar advertentie te plaatsen.
En gezien haar advertentie beschouwd kan worden als een van de slechtste, is dat natuurlijk geen goed signaal.
Waarom is haar advertentie de slechtste van allemaal?
 
Nog eens bij Sarah geweest maar ze heeft geen vaste prijzen eerst keer was het 80€ dan 95€ nu is is het al 110€ en er mag steeds minder en minder beffen mag ook niet meer dat ik wel mocht doen in het begin snap haar soms niet de nieuwe locatie is ook niet goed voel steeds dat we daar niet alleen zijn dat haar man steeds mee luister ook zeg ze dat hij er niet is hoor ik wel op de achtergrond geluiden en iemand rondstappen
 
Ze gebruik altijd verschillende namen. Maar haar vriend echt gestoord. Dus mensen als je met haar afspreken wees op je hoede wand hij is niet bang op de vuist te gaan ze ontvang steeds ik stationsplein en persen dan de mensen af ik heb 50€ extra moeten betalen als ik verstond voor het gebruik van zijn appartement
 
Terug
Bovenaan Onderaan