Sarah. Otto Hahn Strasse 43, Munster. ( voorheen werkzaam Haus nr5 Nordhorn )

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3773
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 3773

Guest
V.d week Sarah bezocht in Munster. Zij was voorheen werkzaam in Nordhorn Haus nr5. Zij was mijn favariet nadat enkele andere toppers niet meer terug kwamen. Na wat speurwerk haar eindelijk weer terug gevonden.

Sarah is een indrukwekkende verschijning ze is 1,82 lang. Mooie blauwe ogen en half blond haar.

Ik heb weer van haar genoten. Lekker lang tongzoenen wat voormij een must is. Diverse standjes en tevreden weer naar huis gegaan.

 
Dat kan ik ook zelf bedenken, maar als iemand die info heeft, graag........

Edit: Ik zit me rot te zoeken. Hoe kom je in contact met die club of met Sarah?
 
Laatst bewerkt:
Dat kan ik ook zelf bedenken, maar als iemand die info heeft, graag........

Edit: Ik zit me rot te zoeken. Hoe kom je in contact met die club of met Sarah?
Kan haar ook niet vinden. Zie trouwens ook geen echt clubnaam/site op het adres. Wel ziet het er uit als een standaard bordeel op google earth, en ontvangen er meer dames daar zoals deze; https://www.ladies.de/sex-anzeigen/huren-hostessen/muenster-roxel-karolina-10646710
en https://www.ladies.de/sex-anzeigen/huren-hostessen/muenster-isabel-hot-latina-10656992
 
Linkje was zo gevonden:
 
afgelopen maandag afgereist naar Munster om een van dames te bezoeken die eerst voorheen werkzaam was in Nordhorn nr5. Moet er wel extra kilometers voor rijden.

Ze herkende mij direct. Ze had een rode lingerie setje aan. De begroeting was weer als vanouds eerst lang tongzoenen. Seks zonder togzoenen gaat er bij mij niet in. Is voormij absoluut een must. Hoe een dame tongzoent is zelfs bepalend of ik haar weer bezoek.

Aangezien dat Sarah dit voortreffelijk doet kom ik ook regelmatig bij haar terug. Verder is zij een vriendelijk zachtaardige spontane goed uitziende dame.

Ik heb weer heerlijk een uurtje met haar gestoeid met alles erop en aan.
 
Kort geleden Sarah in Munster weer bezocht. ( Otto Hahnstrasse 43) voorheen bezocht ik haar in Nordhorn. Na surfen op internet haar weer gevonden. Haar nu alweer voor de drie keer bezocht. Zij blijft met 1,82 een impostante verschijning. De begroeting was als vanouds zeer hartelijke. Voordat ik mij ging opfrissen eerst lang staand tongzoenen wat zij met volle overgave doet. Na het weer eerst lang staand tongzoenen en al tongzoenend op het bed beland. Langzaam zachte Sarah af naar mijn geknotsstaaf en nam deze subtiel onderhanden. Na enige tijd was het mijn beurt om haar lipjes en heuveltje te verwennen. Dat ze er ook van genoot was aan haar lichaamtaal te merken. Zij kreeg een orgasme of ze speelde het heel goed. Moest even een pauze van haar inlasten nadat ze het jasje om haar gedaan bereed ze mij heerlijk naar eerste hoogte punt. Even babbelen daarna begon het speel weer van voren. Lekker lang en veel tongzoenen zo als ik dat graag heb. Tweede hoogte punt duurde ook niet lang wat ze met de hand deed. ( uurtje 150 euro )
Sarah is qua service te vergelijken met Olga of Anetta ook dames die voorheen werkzaam waren in Nordhorn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan