Recensie Sarah (Roe) Le Berry, Aarschotstraat 76 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

U-Turn

Wandelaar
38
16/04/23
33
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week zaterdag rond half 5 een bezoekje gebracht aan de Roemeense Sarah. Ik was van plan een dame te bezoeken in het pand ernaast (nr 78). Maar deze gaf niet meer thuis. Sarah is te herkennen aan een tattoo, juist boven haar schaamstreek, D cup borsten en is vrij klein van stuk. Ze heeft zwart haar zoals de meeste Roemeense dames. Ze is heel vriendelijk en stelt je meteen op je gemak. Een tepel in de mond nemen mocht. Ze pijpte vrij goed met variatie. Neuken ging ook vlot. Moest haar in missio wel even aangeven haar benen wat minder rond mij te klemmen. Een keer kwam haar handje er tussen tijdens het neuken; Om te voelen of het condoom nog stevig genoeg rond mijn lid zat. Voor de rest nog goed mogen door beuken. Ze is goed maar moet nog wat groeien in haar vak. Ze is nog vrij jong, 25. En ze werkt nog maar een maand of 3 in Brussel. Algemene beoordeling is, 3 en een halve ster op 5. 3,5 op 5 voor zowel pijpen als neuken Voorts: beffen kan mits een meerprijs.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan