Recensie Sarah, Utrecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Butter

Wandelaar
50
19/01/22
77
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/9927626-sarah
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afspraak maken ging gemakkelijk, app kontakt prima, ontvangt op locatie waar je kunt overnachten.
Bij binnenkomst stond een leuk slanke en vrolijke dame mij op te wachten. Is inderdaad dame foto's maar wel paar jaartjes ouder nu maar nog steeds mooi. Wel slanker dan op de foto's. Grote maak fake borsten, redelijk gedaan. Na een heerlijk uitkleed sessie gesprek proberen te voeren maar engels is lastig. dus via App en telefoon vertaling gedaan. Lekker ondertussen elkaar strelen en teasen. Daarna ging het los op bed. Zuigen zonder deed ze erg lekker, ook ballen goed meegenomen. Daarna haar kort gelikt maar ze is meer van het neuken. Nou direct op doggie flink lopen neuken, heerlijk vurige dame die zelf lekker actief is. Na een tijdje pik eruit gehaald en glijmiddel over haar ster gedaan en mijn paal uit poesje getrokken. Zacht tegen kontje aangezet en ze is voor me komen zitten langzaam zo naar binnen en haar zo heerlijk in haar strakke maar getrainde kontje genomen. Ze genoot er erg van zo te zitten en wilde harder en dieper bewegen. Nou dit werkte goed wat we kwamen tegelijk klaar. Rubber eraf samen naar de douche even spoelen en vervolg pijp sesie. Heerlijk ze vond lekker gaf ze met wat woorden aan. Nou weer zo tijd haar zo in alle standjes genomen tot ik niet meer kon. Even uitrusten en kletsen via de app. Daarna begon ze me we te strelen en wederom korte sessie gedaan Super damen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan