StingerMissl
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7827958-saray
- Totale kosten (in euro)
- 150
Was in Amsterdam en de dame met wie ik aanvankelijk wat gepland had, moest verstek laten gaan. Dus op de valreep Saray geappt. Ze ontvangt in Osdorp, makkelijk te bereiken, maar toen ik er eenmaal was duurde het 10 min. voor ze me het huisnummer gaf, en daarna wilde ze ook nog een foto van het gebouw én een selfie hebben.
De dame is idd degene in de advertentie: een leuke verschijning met een mooie kont en een mooi figuur, en cup B borsten. Als DVP maakt ze beloftes niet echt waar: in haar app berichten meldt ze dat bijv. beffen en zoenen bij de prijs zijn inbegrepen, maar op het moment zelf liet ze het niet toe. Ze gedroeg zich beleefd genoeg maar ze gaf zeker de vibe dat het een simpele afwerkklus was en ik zsm weer buiten moest staan. Lading gelost en m gauw weer gesmeerd; wees gewaarschuwd en laat deze dame links liggen als je waar voor je geld wilt.
De dame is idd degene in de advertentie: een leuke verschijning met een mooie kont en een mooi figuur, en cup B borsten. Als DVP maakt ze beloftes niet echt waar: in haar app berichten meldt ze dat bijv. beffen en zoenen bij de prijs zijn inbegrepen, maar op het moment zelf liet ze het niet toe. Ze gedroeg zich beleefd genoeg maar ze gaf zeker de vibe dat het een simpele afwerkklus was en ik zsm weer buiten moest staan. Lading gelost en m gauw weer gesmeerd; wees gewaarschuwd en laat deze dame links liggen als je waar voor je geld wilt.