Recensie Saray Deurne 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Piterr

Newbie
4
23/07/25
0
1
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/super-new-nice-servicegood-sex.html
Totale kosten (in euro)
100
Ik heb haar ook één keer ontmoet. Ze beloofde veel, maar het bleef bij beloften. Via WhatsApp reageerde ze heel snel en zei dat ik zelfs binnen een paar minuten kon komen. De communicatie verliep vlot in het Engels en op de foto's van de advertentie zag ze er geweldig uit.
Maar toen ik op het opgegeven adres in Deurne aankwam, was ik teleurgesteld. Ze zag er totaal anders uit dan op de foto's – kleiner, met een klein buikje – en er was nul communicatie in het Engels. Ze kon niets zeggen zonder een vertaalapp te gebruiken. Ze leek moe en totaal niet geïnteresseerd.
Ik was van plan om een uur te blijven, maar koos uiteindelijk voor 30 minuten. Helaas ben ik na 15 minuten vertrokken, want ze deed alsof ze er geen zin in had en het met tegenzin deed.
Ik raad haar zeker niet aan. Er zijn genoeg andere meisjes die tenminste doen alsof ze het leuk vinden.
Ik heb ook andere meisjes in dezelfde buurt bekeken met een vergelijkbare advertentiestijl. Ik dacht eerst dat het van hetzelfde bureau was, maar dat was opnieuw een teleurstelling — het bleek telkens dezelfde persoon te zijn.
Telkens wanneer ik een advertentie van "Saray" zie, verschijnen er ook vergelijkbare advertenties met andere namen en gestolen foto's van internet (zoals Olivia, Fede of Marce).

Terug
Bovenaan Onderaan