Recensie Sarita, Gent (ex-Relaxdreams) 4,57 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Eddyx

Wandelaar
52
24/08/21
18
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-sarita-in-gent.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanochtend eens naar De Pinte geweest.
Daar ik normaal om de paar weken naar Waasmunster ga
heb ik deze dag besloten eens te gaan kijken bij Relaxdreams.
Ik had geen specifiek meisje op het oog.
Victoria en Lara kende ik al uit Waasmunster.
Victoria was al bezet dus was het Sarita of Lara.

Mijn keuze viel op Sarita een Afrikaanse dame van 26
vrolijk en enthousiast.
Niet de knapste maar zeker niet de lelijkste.
Haar passie compenseerde dat zeker.
Met haar een 30 minuten door gebracht.
Sarita spreekt Spaans en een zeer klein beetje Engels.
Voor mij geen probleem, ik had direct een goede klik met haar.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na onlangs goed gesprek met bazin te hebben gehad op chat van redlights toch eens langs gegaan en gekozen voor Sarita. Ondanks in verleden goeie ervaring te hebben met Victoria toch eens voor sarita gegaan. Qua uiterlijk niet 100% mijn type. Als ik echt mijn type mocht kiezen zou ik voor de bazin gaan. Maar die wou niet zelf voor geen 500miljoen had ze gezegd op de chat?. Goeie ervaring met sarita, super massage achteraf. Beste massage dat ik laatste jaren heb gehad. Kom ik terug voor haar? Dat weet ik nog niet. Misschien moet ik toch beginnen sparen voor mijn 500miljoen. De bazin laat mij zowiezo terugkomen door haar mooie lach en ogen. Maar zal dames beetje afwachten die elke week komen.
 
Na onlangs goed gesprek met bazin te hebben gehad op chat van redlights toch eens langs gegaan en gekozen voor Sarita. Ondanks in verleden goeie ervaring te hebben met Victoria toch eens voor sarita gegaan. Qua uiterlijk niet 100% mijn type. Als ik echt mijn type mocht kiezen zou ik voor de bazin gaan. Maar die wou niet zelf voor geen 500miljoen had ze gezegd op de chat?. Goeie ervaring met sarita, super massage achteraf. Beste massage dat ik laatste jaren heb gehad. Kom ik terug voor haar? Dat weet ik nog niet. Misschien moet ik toch beginnen sparen voor mijn 500miljoen. De bazin laat mij zowiezo terugkomen door haar mooie lach en ogen. Maar zal dames beetje afwachten die elke week komen.
Al 3 dates gehad en allemaal top, maar misschien ligt het aan mij! hou van ebony-ladies en dit is een prachtexemplaar.. voor mij dan tocc
 
Ook bij Sarita geweest , heel mooie vrouw , heel goede service , bij zo een vrouw kan je het niet zo inhouden dus is wel heel jammer als je betaald voor 30 min en dat je achter 15 min al weer buiten staat !!!!!!
 
Ook bij Sarita geweest , heel mooie vrouw , heel goede service , bij zo een vrouw kan je het niet zo inhouden dus is wel heel jammer als je betaald voor 30 min en dat je achter 15 min al weer buiten staat !!!!!!
Zo lang mogelijk trachten het voorspel te rekken beetje flirten, beetje taesen, beetje knuffelen ermee en misschien ook trachten converseren? dat je pas na een kwartiertje kan beginnen met de sex ?.
 
Met alle Chinezen maar niet met den dezen?. De advertentie geeft duidelijk aan 30 min en dan blijf ik ook 30 min. Anders moet je ook maar zeggen dat ze de 60 euro er de helft van moet terug geven, als je nu nog buiten moest staan na 25 min zou ik nog zeggen ok het zijn maar 5 min maar na 15 al? Gemakkelijk zo om volk te lokken met in advertentie te zetten 30 min 60 euro. Zoiets noemt men dan een kat in de zak kopen....mensen bedriegen.
 
Ik draai al even mee, maar daar ben je zelf bij dat je na 15 minuten buiten staat.
Ik ben al eens 45 minuten bij haar geweest en 30 minuten betaald.
Groot probleem is meestal de taal en de klik.
Laatste keer bij haar heb ik al 15 minuten in de badkamer met haar bezig geweest.
Mij hoor je niet klagen :p
 
Voilà dat is wat ik bedoel. Je kunt ook bij het voorspel al beetje tijd winnen bij elkaar. Beetje aan haar zitten frumellen, beetje flirten en onnozel doen, ook complimenten helpen daarbij en zeker bij de zuid Amerikaanse meisjes is dit alvast een must, dan eten ze uit uw handen en kun je er meestal veel mee doen. Ook weet ik dat de meeste zuid Amerikaanse zeer schuw zijn, ze kennen onze méthodes niet, nieuw land en ander klimaat, maar je kan wel zoveel mogelijk je best doen om de dame op haar gemak te stellen, door haar van bij het begin al eens goed vast te nemen.
 
Blijkbaar veel wisselen van huis tussen die twee huizen, is er enig verschil dan van service? Zie in relaxdreams dat ze 60 voor 30 min vragen en in Emmanuel angels 50 voor 30 min?voor mij sowieso dichtst relaxdreams met dat ik van west Vlaanderen ben. Sowieso ziet Sara er mij ook wel een lekker ding uit, mag je beffen bij dit mooie meisje?
 
Blijkbaar veel wisselen van huis tussen die twee huizen, is er enig verschil dan van service? Zie in relaxdreams dat ze 60 voor 30 min vragen en in Emmanuel angels 50 voor 30 min?voor mij sowieso dichtst relaxdreams met dat ik van west Vlaanderen ben. Sowieso ziet Sara er mij ook wel een lekker ding uit, mag je beffen bij dit mooie meisje?
Ik zou eigenlijk ook kiezen vanwege de afstand om naar St Denijs Westrem te reizen omwille van de afstand (voor mij ook veel korter) maar sommige met mindere reacties/recensies gaan dikwijls terug naar Waasmunster omdat het daar dikwijls niet te nauw kijken en las ook wel eens dat ze bij relaxdreams soms ook al na 15 minuten buiten staan maar de bazin zo een ex werknemer geweest is/was bij Emmanuela's Angels en blijkbaar telefoonnummers hebben van andere dames dus daarom dat sommigen wisselen van huis !
 
Heb ook de indruk meer keuzes in waasmunster. Zit een nieuwe elektra, lijkt me ook wel de moeite om keer mee van bil te gaan 😉en voor 50 euro voor een halfuur? Geen geld toch? zijt meestal in Gent na 10 min weer de straat op bij de meerderheid van de dames. Dus keuze is rap gemaakt dan, wel nog niet geweest moet ik zeggen. Ging gaan voor Victoria als ze zat in st denijs wetrem maar ja, keer ik wilde gaan gebeld en me laten vertellen lange tijd naar Spanje met congé, zou terug zijn februari. Ze staat bij mij op stipt genoteerd 😉😁
 
Heb ook de indruk meer keuzes in waasmunster. Zit een nieuwe elektra, lijkt me ook wel de moeite om keer mee van bil te gaan 😉en voor 50 euro voor een halfuur? Geen geld toch? zijt meestal in Gent na 10 min weer de straat op bij de meerderheid van de dames. Dus keuze is rap gemaakt dan, wel nog niet geweest moet ik zeggen. Ging gaan voor Victoria als ze zat in st denijs wetrem maar ja, keer ik wilde gaan gebeld en me laten vertellen lange tijd naar Spanje met congé, zou terug zijn februari. Ze staat bij mij op stipt genoteerd 😉😁
Ja ok ,lijkt mss wel beter om eens mee van bil te gaan, ik wilde ook eens een afspraak maken met Victoria maar niet gelukt tot het de moment was, ik had er mij ook mij op verheugd maar als je bij Emmanuela's Angels een goeie wilt bezoeken neem dan Emmy, de beste met voorsprong en eentje die er goesting in heeft en niet afstandelijk is!
 
Vorige week zat Emmy in st denijs westerm en belde naar de gastvrouw wie ze kon aanraden en ze zij met volle overtuiging direct emmy ze zei dat dit haar toppertje was, ondertussen waarschijnlijk al terug naar waasmunster want zie ze al niet meer staan op de site van relaxdreams
 
Blijkbaar veel wisselen van huis tussen die twee huizen, is er enig verschil dan van service? Zie in relaxdreams dat ze 60 voor 30 min vragen en in Emmanuel angels 50 voor 30 min?voor mij sowieso dichtst relaxdreams met dat ik van west Vlaanderen ben. Sowieso ziet Sara er mij ook wel een lekker ding uit, mag je beffen bij dit mooie meisje?
Ben ook benieuwd naar Sara/Sarita. Geile foto's alleszins.
 
Zit raar in elkaar, vorige week gebeld naar huis waar ze toen zat, relaxdreams en de gastdame vertelde me dat ze met verlof was en zou terug komen in februari rond dezelfde periode als Victoria ongeveer want was eigenlijk voor Victoria dat ik belde, maar ze is ook in verlof en toen vroeg ik aan de gastvrouw of Sara ook beschikbaar was... En toen leesde ik hier dat ze in waasmunster zat, heel raar allemaal moor op den duur weet je het wel allemaal niet meer in verlof? Ander huis? Ter vanvanging van een andere dame enz... Nu het zijn onze zaken niet wat ze allemaal onderling doen, maar het moet wel nog volgbaar blijven voor de klant, ale vindt ik toch
 
Zit raar in elkaar, vorige week gebeld naar huis waar ze toen zat, relaxdreams en de gastdame vertelde me dat ze met verlof was en zou terug komen in februari rond dezelfde periode als Victoria ongeveer want was eigenlijk voor Victoria dat ik belde, maar ze is ook in verlof en toen vroeg ik aan de gastvrouw of Sara ook beschikbaar was... En toen leesde ik hier dat ze in waasmunster zat, heel raar allemaal moor op den duur weet je het wel allemaal niet meer in verlof? Ander huis? Ter vanvanging van een andere dame enz... Nu het zijn onze zaken niet wat ze allemaal onderling doen, maar het moet wel nog volgbaar blijven voor de klant, ale vindt ik toch
Deze dames zitten nog in 2 andere zaken. Nog 1 in Limburg en de andere in West Vlaanderen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan