Recensie Sarita, Gent (ex-Relaxdreams) 4,57 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een 2-tal weken geleden op een doordeweekse avond een keertje gestopt bij Relaxdreams. Op het moment dat ik er toekwam was er geen dame vrij, maar de gastvrouw zij me dat Sarita een kwartiertje later wel vrij zou zijn.
Vermits ik een broek vol goesting had en nog niet echt negatieve recensies over dit huis had gelezen besloot ik maar te wachten en een uurtje door te brengen met deze Afrikaanse dame.

Ze begeleidde me naar de kamer waar ze me meteen zoende en en al flirtend me van mijn kledij ontdeed. Na wat zoenen en aftasten bracht ze me naar de badkamer, waar ik me wat kon opfrissen en zij men speelgoed waste waarna we weer naar de speelkamer konden gaan.

Samen legden we ons op het bed waar we verder gingen met zoenen en ze me begon te likken zodat ik in aanvalssterkte kwam waarna ze me heerlijk pijpte. Dit deed ze vol overgave waarbij ze mijn ballen ook niet vergat. Na een hele pijpensessie Henin haar moeten wegduwen want ik wist niet of ik in haar mond mocht komen en om problemen te vermijden dan maar het zekere voor het onzekere genomen. Tijdens het pijpen stopte ze regelmatig om me te zoenen en waarvan ik gebruik maakte om met haar poesje en borsten te spelen. Sarita heeft voor mijn echt een leuke maat van borsten, misschien wel siliconen maar dan wel geen harde gespannen borsten. Dan heb ik liever dat ze een beetje hangen.

Na het opvrijen begonnen we aan de tweede sessie waarin ik haar langs achteren neukte terwijl ze op haar zij lag, op die manier kon ik haar goed tegen mijn trekken en heel haar lichaam tegen me aan voelen. Zo bleven we neuken tot ik voor een tweede keer klaar kwam.
Op zich is het een zeer vriendelijke dame maar veel praten konden we niet want ze spreekt maar een paar woorden Engels en daar had ik ook niet echt zin in.

Dus ja, al bij al was mijn bezoek wel geslaagd, geen "wauw wat heb ik hier nu meegemaakt". Maar wel een lekker ontspannend uurtje gehad met een leuke dame.
 
Zit raar in elkaar, vorige week gebeld naar huis waar ze toen zat, relaxdreams en de gastdame vertelde me dat ze met verlof was en zou terug komen in februari rond dezelfde periode als Victoria ongeveer want was eigenlijk voor Victoria dat ik belde, maar ze is ook in verlof en toen vroeg ik aan de gastvrouw of Sara ook beschikbaar was... En toen leesde ik hier dat ze in waasmunster zat, heel raar allemaal moor op den duur weet je het wel allemaal niet meer in verlof? Ander huis? Ter vanvanging van een andere dame enz... Nu het zijn onze zaken niet wat ze allemaal onderling doen, maar het moet wel nog volgbaar blijven voor de klant, ale vindt ik toch
Is toch simpel beste collega's... ik bekijk de advertentie en dan weet je toch wie aanwezig is ... Heb dikwijls een goede babbel met meisjes, allemaal zeggen ze me dat ze zelf hun planning opmaken voor een heel jaar, eentje heeft me eens haar agenda laten zien, .... meestal blijven ze ergens 2 weken, blijven ze langer dan daalt de interesse en hun 'omzet' wij wisselen namelijk graag ;)... enkele meisjes die ik regelmatig bezoek laten me dikwijls weten waar ze zitten ... Waasmunster heeft wel mijn voorkeur, meer keuze, altijd correcte en vriendelijke ontvangst, voldoende parking, nog nooit teleurgesteld geweest.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik spreek regelmatig af met Sarita met wie ik een goede klik heb, zeker nu ik al een aantal maanden single ben. Een lief meisje met een leuke babbel die er telkens helemaal voor gaat. De sex wordt alsmaar beter en misschien één van de beste DVP's met wie ik al naar bed geweest ben. Sarita heeft een prachtig lichaam, kan uitstekend pijpen en doet het prima in allerlei standjes. Ze kan ook heerlijk zoenen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame eens een bezoekje gebracht en zeker geen spijt van gehad, meestal kies ik eerder voor dat Oost Europees geweld maar verandering van spijs doet eten en de foto's en haar figuur had ik al eens eerder gezien online en sprak mij wel aan en een afspraak gemaakt.

Eerst een klein wasje en daarna terug naar de kamer en op bed begonnen we elkaar te knuffelen en te strelen, eens grondig de tepels in de mond genomen en toen begon ze mij langdurig en gevarieerd te pijpen (zonder condoom), ze deed dat erg goed en toen vroeg ze of ik op haar wou beginnen, ok, zeer goed en daarna vroeg ik of ze op mij wou en bereed mij zachtjes, eens elkaar omklemmen en zeer kort erna was de explosie er al.

Af en toe een klein zoentje op de mond, dat was mss beperkt maar voor de rest een topervaring.
Toen ik klaargekomen was deed ze het condoom af en vulde ze de tijd met knuffelen en strelen in elkaars armen.

Haar Engels is zeer beperkt maar dat mag de pret niet bederven, ze is Cubaans en 28 jaar oud.
Zeer aangename ervaring voor een zacht prijsje!
Herhalingsgevaar behoort zeker tot de mogelijkheden!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/terug-sarita-bij-relaxdreams.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bezoekje gebracht aan Sarita in Relaxdreams, was zalig echt een topdame!
Zeker voor de heren die een mondje spaans praten gezien ze het Engels niet echt machtig is.
Hoogtepunt was sowieso haar pzc, heerlijk met die volle lippen van haar! Ziet er naar mijn mening ook leuker uit dan op haar foto, mooi slank gebouwd en vriendelijk gezicht.. een ZEER ENERGIEK!
Geen klokkekijkster, die bij mij er echt klaarblijkelijk van genoot.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/afrikaanse-hete-sarita.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sarita is een mooie Afrikaanse dame met fake borsten.
Borsten zijn wat toegetakeld door de operatie maar ok.
Ze laat zich gewillig vingeren en beffen. Kussen wil ze wel doen maar het mag niet te lang duren en zeker geen tong.
Ze kan lekker pzc.
Nmc heb ik niet lang volgehouden want deze dame is helemaal mijn ding, puur wambloedig Afrikaans met een mooi lichaam en gezicht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.214
Berichten
719.391
Leden
33.212
Nieuwste lid
Carine229
Terug
Bovenaan Onderaan