Sasa, Herzogenrath

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hb67hb67

Wandelaar
36
24/06/22
7
Vandaag bij Sasa geweest in onlangs geopende chinese massagesalon. Had gekozen voor 1 uur B2B massage voor 80 euro. Zij is een leuke dame en heeft lekker figuur. Ze doet tongzoenen. Vandaag HP gehad maar hoop volgende keer op meer. Dan kent ze je dan ook. Zal zeker teruggaan. In nabijheid kun je auto op parking plaataen gratis met blauwe kaart.
 
Vandaag bij Sasa geweest in onlangs geopende chinese massagesalon. Had gekozen voor 1 uur B2B massage voor 80 euro. Zij is een leuke dame en heeft lekker figuur. Ze doet tongzoenen. Vandaag HP gehad maar hoop volgende keer op meer. Dan kent ze je dan ook. Zal zeker teruggaan. In nabijheid kun je auto op parking plaataen gratis met blauwe kaart.
Meer kun je vergeten...
Wordt niet aangeboden en ter plekke vragen is ook nee.

Helaas verder niet slecht maar voor de ervaren chinese massage bezoeker toch wat tegenvallend.

Maar dat is mijn persoonlijke mening.
 
Sasa is een dame. Ik ben er geweest afspraak gemaakt met Sasa maar kreeg een hele andere dame. Wordt je lekker voor de gek gehouden. Deur wordt open gedaan door gastvrouw. Die brengt je naar de kamer en je kan je uitkleden en op tafel gaan liggen dan komt Sasa. Bij mij was ze rond de 50, was geen weg meer terug. Viel niet heel erg tegen maar de andere dame (uit probleem chat met iemand hier) is veel jonger.
 
Waar ik ga heb ik al meerdere keren gemeld hier dus dat is wel terug te vinden.
En de standaard is voor mij btb met blasen voor 100 euro,waar de dame de hele sessie naakt is, en je het gevoel hebt dat ze er zelf ook van geniet.tijdens de massage mag je ze overal aanraken en doet ze je heerlijk verwennen.
En voor die prijs/kwaliteit vind je ze niet veel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan