Recensie Sascha, Aarschotstraat 198 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheCoolerKing

Wandelaar
90
11/11/21
117
19
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Het was weer even geleden dat ik in de "beruchte" straat ging wandelen. Na veel negatieve posts was ik toch eens benieuwd geworden of het er de laatste 3 maanden verslechterd was. Op zich was het er rustig wandelen. Voor het station (waar de reizigers ook passeren) had je weer enkele groepen die wat intimiderend waren, maar als je die negeert, dan is er weinig om je zorgen over te maken. Het eerste blok was toch vrij leeg en aan alle andere blokken was het erg rustig wandelen. Helaas té rustig, want heel veel ramen waren leeg en dicht.

Ik had al enkele bimbo's gepasseerd met grote fake borsten en ik had eens zin om zo'n dame te bezoeken. In Brussel heb je wel aardig wat dames in dat genre en het was zelfs nog moeilijk kiezen. Uiteindelijk gekozen voor Sascha, een zwart/bruinharige dame uit Moldavië. Menig wandelaar hield halt voor haar raam, vooral om haar pronkende voorgevel te aanschouwen.

Bar Virgin is een moderne bar met een comfortabele kamer. Eens betaald liet ze me even alleen zodat ik me kon opfrissen. Uiteindelijk ontdeed ze zich van haar minuscuul setje zodat ik eindelijk zicht had op haar fake tits. Tot mijn verbazing waren ze niet hard, maar juist heel zacht. Je zou bijna nog gaan denken dat het naturel borsten zijn! Ik vroeg of russisch (tussen de borsten) kon, maar dat was 25 extra… Ze deed direct een condoom rond mijn slappe lul en ze begon te pijpen. Ze zoog heerlijk zacht, maar na een dikke minuut had ze al geen zin meer en wou ze neuken. Begonnen in missio, waarin ze langs zij wegkeek en me niet aankeek, maar ook na een dikke minuut vroeg ze al voor een nieuw standje. Gevraagd naar cowgirl, maar dat was zo traag. Ze ging amper op en neer en het was zonder gevoel (zelfs geen afwerkseks). Dan vroeg ze opnieuw na een minuut in welk standje ik wou komen… Doggy it was, en ik kon vrij ongestoord pompen. Helaas vroeg ze haast meteen wanneer ik ging klaarkomen. We waren amper 6 minuten bezig en ze wou me al buiten. Toen ik zei dat ik voor 15 betaald had en we nog maar 5 bezig waren, stelde ze dat 15 minuten de totale tijd is die ik had om binnen te zijn… De sfeer was weg en ik wist hoe laat het was. Ik kon er maar beter op een snelle manier het beste van maken. Na enkele snelle stoten in doggy voelde ik het komen en hield me niet meer in. Uiteindelijk hielpen haar bimbo looks om snel te komen.

Het is dus zeker geen topper of een goede hoer. Het zal dus bij een enkel bezoek blijven. Je moet haar louter omwille van haar looks bezoeken, want haar service en motivatie zijn ondermaats. Na de daad deed ze geen moeite voor een gesprekje maar ze frist zich wel op.

Ze buurt mag dan misschien vrij leeg zijn en met veel gesloten bars, toch zijn er nog genoeg dames waar ik zeker eens binnen wil. Brussel heeft dus zeker nog wat te bieden!
 
Thecoolerking, zulke ramp-scenario-dames vind je helaas meer en meer in de straat. Als je verslagje lees, dan vind ik dat je nog vrijgevig bent geweest met de sterretjes in je beoordeling.

toch zijn er nog genoeg dames waar ik zeker eens binnen wil.
Hoop doet leven. Ik ben die fase voorbij in de A-straat. Een verspilling van geld en tijd. Dat kan je ook lezen in mijn verslagjes van de bezoekjes in die straat.
Ik kom er niet meer.
Ik wens je verder veel sukses.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan