WHEM Sasha, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goh, je weet ze wel te vinden elke keer. Mooi spannend dametje met rood haar. Daar zijn er niet veel van. Haar ogen staan al behoorlijk volwassen voor een blaag van 22.
 
Afgaand op de selfies die ik ontving, zit het in elk geval goed. (Bekende) Sandaard reply op de app. Helaas kwam de locatie mij niet uit, dus dat wordt wellicht een andere keer.
 
na contact blijkt dat ze haar eigen bookings doet, in eerste instantie geen reactie.
Maar had een afspraak staan voor vandaag, na een hitsige bui gisteravond gecanceld.
wie weet later in de week wel weer.
en die video doet vermoeden dat ze weet wat ze doet in bed.
 
Gisteren even naar haar prijzen versus services geinformeerd, bij boeking van een uurtje voor 200€.

PZC is incl.
CIM/CIF is 50 € extra
rimmen is 50 € extra
anaal is 100 € extra
 
Booker maakte er een potje van.
Niet reageren op bevestiging en daarna dus naar de oude locatie gereden. Hierdoor dus op moment van afspraak aan de verkeerde kant van de stad zitten.
Ze doet de bookings dus niet zelf🤣 ik ben een goed gelovig watje.....


Date was daartegen een succes.
Dame doet goed mee en kijkt je diep in de ogen tijdens het spel.

Het was geen pse ervaring meer een zo'n vriendin die er pap van lust.
 
Heb niet de idee dat zij en Booker heft ,meer dat zij het zelf doet en is ongeorganiseerd en past de prijs aan bij als zij het druk heeft. Vraag en animo verhaal zie je vaker bij dvp's
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan