Recensie Sasha, Apeldoorn 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

owjahjoh

Wandelaar
Forumpionier
86
08/07/21
54
2
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/behoefte-aan-een-heerlijke-ontspannende-massage_7328247
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recensie van een bezoek voor de 3e uitbraak.
Via de mail contact gehad met deze dame. Contact verloopt vloeiend en prettig. Hierin de mogelijkheden te horen gekregen. Ik heb gekozen voor de massage die naakt werd gegeven met handmatig HP. Alle contact loopt via de mail, dat vlot beantwoordt wordt door haar.
Bij de afspraak gedirigeerd naar een locatie in de buurt, nadat ik via de mail had gemeld daar aangekomen te zijn, direct de adres van haar ontvangen.
Aangekomen bij haar nette en discrete locatie werd ik ontvangen door een leuke, frisse meid, type girl next door.
Binnengekomen naar de massageruimte geleid waar we ons uitkleden en ik op mijn buik kon gaan liggen. Ze masseert best heel goed, iets wat wel een openbaring is na vele "massages" gehad te hebben. Tijdens de massage is ook een goed gesprek met haar mogelijk.
Eenmaal omgedraaid zie je haar in al haar pracht, mooie stevige borsten (met tepelpiercings) en een hele lieve glimlach.
Ze masseert kort je voorzijde, waarna je geslachtsdelen aan de buurt zijn, dit doet ze niet onaardig met veel variatie. Ondertussen mocht ik aan haar komen, hierbij niet geprobeerd om verder te gaan dan billen, buik en borsten. Uiteindelijk klapte ik, wat beantwoord werd met een lieve glimlach.
Even babbelen, opfrissen en weer weg.
Voor herhaling vatbaar?.........ik weet het niet.......wie weet :)
 
Laatst bewerkt:
Onlangs ook bij Sasha geweest. Eigenlijk kan ik precies hetgeen hier boven wordt genoemd beamen.
Een leuke vrouw, geeft een goede massage en geniet er ook zichtbaar van. Je kunt kiezen voor gekleed of geheel naakt met of zonder HP.
Ik heb een heerlijk uur gehad waarbij je haar ook mag strelen op haar billen/ borsten. De massage afgesloten met een handmatig hoogtepunt.

Herhalingsvatbaar? Zeer zeker wanneer ik weer toe ben aan een massage! ;-)
Eigenlijk is het jammer dat ze geen intiem doet. Dan kwam ik wekelijks op bezoek.
 
Ook paar keer bij Sasha geweest en het is idd een mooie lieve jonge vrouw die echt goed kan masseren en aan het eind ruimschoots de tijd neemt op je "jongeheer" heerlijk onderhanden te nemen en zeer goed aanvoelt wanneer ze je moet laten klaarkomen. Je mag haar respectvol aanraken, op gehele lichaam, inclusief borsten en billen. Haar intieme delen zijn privé. Uiteraard heb ik me daar altijd aan gehouden, maar af en toe was dat wel moeilijk. Ze is mooi gevormd en als ze je laat genieten is het verlangen naar meer best groot.
Dat laatste is dan ook de hoofdreden dat ik voor een tantramassage nu naar Temptation in Deventer ga. Het is ook iets goedkoper maar de meeste meisjes daar mag je aan de tepels likken en intiem strelen zolang je vinger er maar niet inglipt.
 
Ik ben een paar weken geleden bij Sasha geweest. Het is een hele lieve meid en ziet er mooi uit. De massage zelf was fijn, alhoewel er iets meer kracht zou mogen worden gebruikt naar mijn mening. Desalniettemin, zeker genoten.
Vervolgens de handjob, heerlijk. Ik dacht dat ze hier een cursus voor had gevolgd, maar ze zei dat ze zich dit zelf had aangeleerd. Uiteindelijk duurde het zo'n 10-15 minuten langer dan de afgesproken 60 minuten, daar maakte ze geen probleem van.

Als ze wat dichterbij zou wonen, dan zou ik zeker vaker langs gaan. Jammer genoeg is het een eindje reizen voor mij en zo'n 30 minuten lopen vanaf het station.
 
Heb een mail gekregen van Sasha, waar in stond wat voor diensten ze leverde.
Echt een hele leuke mail terug gedaan voor een verdere afspraak, maar hoor helemaal niks meer ook niet via SJ.
Dat vind ik raar, als ze plots geen interesse meer heeft laat ze dat dan even melden.
Heeft iemand de laatste paar dagen nog contact met haar gehad ??
 
Ben bij Sasha geweest, de locatie was wat moeilijk te vinden, en was daardoor 10 min te laat maar dat was geen probleem.
Het is inderdaad een prachtige dame, en wat de advertentie ook al zegt alleen borsten en billen aanraken voor de rest niet.
Hou je van een zachte massage met een muziekje op de achtergrond dan zit je bij haar goed.
Het HP gedeelte was top, hele warme handen en ze voelt je goed aan.
www.exquisitely.nl
 
Laatst ook een afspraak gemaakt met Sasha en kan zeggen alles wat hierboven staat klopt wel.
Goede ontvangslocatie en de massagekamer was lekker al opgewarmd.
Massage zelf was heel goed en Sasha praat gezellig mee.
Happy end was zeer lekker met haar manier van masseren en ze ziet er goed uit
Ik ga zeker binnenkort weer een afspraak maken .
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/behoefte-aan-een-heerlijke-ontspannende-massage_7328247
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Link van Sasha leidt nu naar dezelfde advertentie met de naam Bloem, 31 jaar, Apeldoorn, advertentiedatum 29-10-2019.
De andere advertentie is van Bloem, 31 jaar, Apeldoorn, advertentiedatum 29-10-2019.
Op beide advertenties kun je alleen via de mail reageren.
Mij teveel toevalligheden.........
 
Link van Sasha leidt nu naar dezelfde advertentie met de naam Bloem, 31 jaar, Apeldoorn, advertentiedatum 29-10-2019.
De andere advertentie is van Bloem, 31 jaar, Apeldoorn, advertentiedatum 29-10-2019.
Op beide advertenties kun je alleen via de mail reageren.
Mij teveel toevalligheden.........
Precies dat dus!
 
Link van Sasha leidt nu naar dezelfde advertentie met de naam Bloem, 31 jaar, Apeldoorn, advertentiedatum 29-10-2019.
De andere advertentie is van Bloem, 31 jaar, Apeldoorn, advertentiedatum 29-10-2019.
Op beide advertenties kun je alleen via de mail reageren.
Mij teveel toevalligheden.........
Ja idd ik zie het. Dan is ze wel erg veranderd wat betreft het aanbod. Nu intiem terwijl ze eerst niet eens intiem aangeraakt wilde worden.
Ze is erg aantrekkelijk dus leek me wel lekker om af te spreken.
Heb al bericht terug. Je moet 'm zelf stijf maken ( zelfbevrediging), haar vriend kijkt daarbij toe. Als die stijf is mag je 'm erin stoppen. Ook nu wil haar vriend meekijken.
Het kost je maar €50, alleen ik ben hetro en ben niet zo gecharmeerd van meekijkende en meegenietende mannen.
 
Sasha zelf dan maar even met een verklaring? Dan is het meteen voor iedereen duidelijk en zijn hopelijk alle "spookverhalen" in 1x uit de lucht..

Mijn uit de hand gelopen hobby is masseren, dit doe ik met heel veel plezier en ik heb daarbij hele fijne gasten die mij en mijn grenzen respecteren en accepteren. Dit is dé reden dat ik deze hobby op deze manier en met veel plezier kan uitvoeren.


Daarnaast ben ik een vrouw met een hele fijne, leuke en lieve partner. Wij zijn beide gelukkig openminded en samen vinden wij het heel erg leuk om zo af en toe eens iets stouts en spannends te doen. Ja sámen…. En sommige heren die bij mij geweest zijn voor een massage, en waarbij het ter sprake is gekomen weten ook van deze kant van mij. Het is namelijk niet iets waar niet over gesproken mag worden.


Wat voor mij het aller belangrijkst is is dat het duidelijk is dat er voor mij een méga groot verschil zit tussen mijn hobby en de grenzen die ik daar heb. En de avonturen die mijn partner en ik samen soms hebben.

Zo is masseren op afspraak/aanvraag. En hebben wij samen een avontuurtje als wij daar zelf zin in hebben en is vragen om een date totaal kansloos….


En ja ik heb even geprobeerd om te "ontkennen" dat ik een en de zelfde persoon ben. Nogmaals: niet omdat dit een geheim is! Maar omdat ik mijn hobby (masseren) leuk wil houden en daar altijd al knetter gek werd van het aantal mannen dat daar "meer" wil dat ik aanbied en daar ook eindeloos over door kunnen drammen.


Dus nu is het dan voor iedereen duidelijk…:
Ik (Sasha) vind het super leuk om te masseren met een extraatje. Dit doe ik in mijn eentje en daar heb ik voor mijzelf en mijn gasten heel duidelijke grenzen.
Bloem, zo noem ik me tijdens mijn avontuurtjes die ik samen heb met mijn partner. Ook daarbij heb ik heel duidelijke grenzen die vast liggen, maar dat zijn net even andere.

Door een "foutje" van mijn kant is er van het weekend geadverteerd met mijn eigen profiel ipv met het profiel dat ik samen met mijn partner heb.. Waardoor dit "geheimpje" in de grote boze wereld terecht is gekomen.

Ik hoop dat ik via deze weg alle onduidelijkheden uit de wereld heb weten te helpen. En ik zou het echt super tof vinden als ik mijn hobby én de avontuurtjes met mijn partner gewoon op de zelfde manier en met even veel (wederzijdse) waardering en respect kan voortzetten.. Zoals we hier waarschijnlijk allemaal weten, er zijn helaas al genoeg fakers en andere nare personen die zich ook in "dit wereldje" begeven.. Laten wij onszelf daar niet aan toevoegen ❤️🙏🏻





P.s. ik vind het echt super tof om te lezen wat een leuke en positieve dingen en geschreven zijn over mij en mijn massagekunsten 😚 Nooit geweten dat ik hier zo "besproken" werd hahaha
 
Link van Sasha leidt nu naar dezelfde advertentie met de naam Bloem, 31 jaar, Apeldoorn, advertentiedatum 29-10-2019.
De andere advertentie is van Bloem, 31 jaar, Apeldoorn, advertentiedatum 29-10-2019.
Op beide advertenties kun je alleen via de mail reageren.
Mij teveel toevalligheden.........
Hmmm, ik begrijp niet goed wat, wie en waarom iemand Sasha zou bedreigen - als dat echt zo is. Als zij wil masseren als Sasha maar af en toe als Bloem de bloemetjes buiten wil zetten, dan lijkt mij dat prima? Wel beetje gek om te vragen of men een recensie kan verwijderen; censureren is het laatste wat goed is om te doen lijkt mij...
 
Hmmm, ik begrijp niet goed wat, wie en waarom iemand Sasha zou bedreigen - als dat echt zo is. Als zij wil masseren als Sasha maar af en toe als Bloem de bloemetjes buiten wil zetten, dan lijkt mij dat prima? Wel beetje gek om te vragen of men een recensie kan verwijderen; censureren is het laatste wat goed is om te doen lijkt mij...
?? Waar staat dat ze bedreigd wordt dan?
 
Vanavond bij Sasha geweest na paar keer mail contact (ook mijn wensen) en afgesproken. Moest naar locatie en kreeg daarna meteen het adres door. Was wel goed tev vinden.
Ik was best wel zenuwachtig, maar bij binnenkomst was het meteen gezellig. Sasha is een mooie verschijning, op naar de gezellige massage kamer en de dingen afgehandeld en uitkleden en lekker op de massage tafel. Sasha in mooi lingerie setje (vind ik zelf iets spannender dan naakt). Heerlijk gemasseerd en muziekje op en ook gezellig gekletst.
Toen op de buik en heerlijk verder gemasseerd met ietsjes extra. Kwam helaas aardig snel klaar (haar ook wel beetje over haar borstel rug en billen gevreven.
Ze keek me even glimlachend aan.
Rustig aangekleed en nog beetje gekletst.

Zeker voor herhaling vatbaar......Ben weer helemaal zen.

Sasha bedankt, en mensen aub niet zo bekrompen. Wat ze verder met haar partner doet of zelf iets spannends wil is het toch haar zaak.
 
Afgelopen jaar een keer of 4 bij Sasha geweest. Hele leuke meid, spontaan en grappig. Werkt op een mooie locatie, lekker rustig en groen. Door de prijs ga ik minder vaak dan ik wil, maar dat maakt het ook wel weer een beleving elke keer dat ik ga.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/behoefte-aan-een-heerlijke-ontspannende-massage_7328247
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor het eerst een ontspanningsmassage met hoogtepunt gehad. Hiervoor bij Sasha in Apeldoorn een afspraak gemaakt.

Ik ben er nog over aan het nadenken wat ik er nu precies van vond. Dan gaat het niet over de massage zelf maar om het feit dat je daar zelf maar een beetje ligt en eigenlijk niets hoeft te doen. Om vervolgens door ervaren handen naar een hoogtepunt te worden gebracht.

Eerst maar eens de date. Het maken van de afspraak gaat per email, dat is de manier waarop Sasha het doet en niet anders. Dus geen telefoonnummers bekend en geen whatsapp. Omdat Sasha snel reageert is dat geen enkel probleem en een afspraak was snel geregeld.

Sasha ontvangt thuis en heeft een massagekamer ingericht. Beiden de kleren uit en Sasha begint aan haar hobby zoals ze dat zelf noemt. Ze neemt uitgebreid de tijd om je hele lichaam onder handen te nemen en zo af en toe komt ze ook met haar lichaam tegen je aan wat wel lekker is als je allebei naakt bent. Het zijn toch momenten van intimiteit.

Als laatste komt natuurlijk je pik aan de beurt om na het bereiken van het hoogtepunt terug te keren naar volledige ontspanning. Daarbij geeft Sasha aan dat je daar rustig je tijd voor moet nemen, wel fijn die korte rust erachteraan en geen gehaast om je de deur uit te werken.

Om terug te komen op mijn eerste regels denk ik toch dat het mijn voorkeur heeft een dvp te bezoeken. Al met al komt er dan meer "liefde" bij kijken en mag je ook heerlijk overal aanzitten en strelen en zoenen wat tijdens intieme sessies toch wel mijn voorkeur heeft.

Geen spijt dat ik bij Sasha ben geweest, zij verstaat de kunst van het masseren uitstekend maar de volgende keer ga ik toch liever weer voor echte seks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan