Recensie Sasha, Massagewereld 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1
06/09/22
2
1
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Blond
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben gisterochtend naar massagewereld in Nijmegen geweest. Ik had gelezen over Sasha een mooie lieve masseuse . Nou niks gelogen het is een leuke, hele ondeugende jonge dame. term tease & please gebruikt ze en dat doet ze ...woon wat een heerlijke dame . Met douchen begint het teasen en pleasen al , geweldig. haar lekker lijf over me heen wauw. Toen mocht ik me omdraaien en haar mooie donkere ogen keken me diep aan . Ze houdt oogcontact met je fluistert af en toe wat lekkers toe. soms komt ze zo dicht bij je dat je haar zou willen kussen hhhhmmmm heerlijk teasen . Sasha staat bij mij op nummer 1 en ik kom zeker terug. Sasha dank je voor de geweldige ochtend , geniet er nu nog van.
 
Biedt ze extra's aan?
De regel bij MW is dat er geen extra's worden aangeboden. Dames die dit doen kunnen worden ontslagen.

Natuurlijk zijn er dames bij MW die stiekem extra's aanbieden. Maar door deze vraag hier te stellen breng je hun werk in gevaar-- wij wandelaars zijn niet de enigen die op dit forum kijken. Dus doe dit svp niet op deze manier, in het openbaar. Dank!
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/sasha/?iid=53213
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hartstikke leuke dame. Sasha masseerde wat onwennig, heel spannend werd het nooit. Een gezellige ervaring in Nijmegen rijker, voor mij blijft het bij deze ene x
 
Een tijd geleden regelmatig bij Sasha geweest voor een massage. Wat een leuke vrouw! Ze geeft heerlijke massages, waarbij veel geteased wordt en zo wordt de spanning opgebouwd.
 
De regel bij MW is dat er geen extra's worden aangeboden. Dames die dit doen kunnen worden ontslagen.

Natuurlijk zijn er dames bij MW die stiekem extra's aanbieden. Maar door deze vraag hier te stellen breng je hun werk in gevaar-- wij wandelaars zijn niet de enigen die op dit forum kijken. Dus doe dit svp niet op deze manier, in het openbaar. Dank!
Inderdaad, eerlijk gezegd vind ik dat een goede zaak, omdat dat een gevoel van veiligheid (mbt SOA's) geeft. En zo kun je nooit in de verleiding komen om verder te gaan :)

Zelf ben ik in het verleden best vaak bij MW geweest en nooit zijn me extra diensten aangeboden (en zelf vind ik het niet gepast daar naar te vragen).
Volgens mij vinden de dames het ook vervelend als je daar naar vraagt.

Dus als je wilt neuken, dan zou ik ergens anders zoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan