Recensie Sasha, Rotterdam (vh Den Haag) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
31
26/08/24
85
6
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6822312-sasha
Totale kosten (in euro)
200
Afgelopen weekend bezocht toen ze nog in Den Haag zat.

Nu is mijn ervaring met Russische dames altijd super.
Maar dit is geen Russische meid, gewoon Bulgaars.
Ja, ze is de meid van de foto's incl. beugel en zeer slank. Dus ik bleef ( Ik loop standaard weg als de echte dame afwijkt van de foto's).
Maar de service was 3 keer niks.
Ze ontving samen met een andere meid en ondanks dat we een date hadden moest ik toch nog ruim een half uur wachten tot ik naar binnen mocht.
Ze werken met een booker trouwens.

Eenmaal binnen weer wachten omdat de kamer netjes gemaakt moest worden. De andere meid was dichtbij mij in de bad kamer wat spullen bij elkaar aan het rapen en giegelen en eigenlijk was zij veel lekkerder. Had alleen een slipje aan en bedekte haar borsten terwijl ze bezig was. Ik zei dat als ik had geweten dat ze er zo uitzag ik voor haar was gegaan 'to fuck your brains out'. Zie Zeynep in Rotterdam op kinky. 1000 keer lekkerder dan op de foto's.

Goed Sasha was er klaar voor.
Geen blowjob, ik moest haar masseren want ze was moe.
Kutje aanraken mocht niet, kus mocht niet en na een korte periode was ik er klaar mee. Doe maar de condoom om om te neuken. Mevrouw hield de benen bij elkaar, handje erbij. Au, au, you are too big. En toen was ik het zat.
Ik zeg, luister, ik heb je 200 euro gegeven dus of er wordt geneukt of je geeft mijn geld terug en zo niet schreeuw ik zo hard dat alle buren komen kijken.
Ok, ok zegt ze. Draai je om op zijn hondjes. Klodder gel erop en toen kon het ineens wel. Ze probeerde nog de 'bolle rug techniek' maar ik duwde (zacht) haar rug naar beneden.
Na een tijdje flink stoten klaargekomen.

Na afloop nog zo een 15 minuten met haar gesproken waarbij ik het ene na het andere compliment kreeg dat ik wist hoe ik een vrouw moest neuken... niet te filmen. OK, ik spreek 12 talen redelijk goed (Slavische, Germaanse en Romaanse talen) dus kon ik redelijk met haar praten in haar eigen taal. Ze spreekt goed Engels trouwens.
Maar ik ben nog altijd een beetje verbolgen over de hele poppenkast van zo een DVP. Je betaalt om plezier te ontvangen en niet om beduveld te worden.

Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Toevallig dat deze review gisteren is aangemaakt, want ik wilde ook wat over mevrouw gaan schrijven. Ik heb haar zondag bezocht, maar ben onverrichterzake weer naar huis gegaan. Dit is dan ook een waarschuwing.

Het is inderdaad het meisje van de foto's. In het echt ziet ze er zelfs nog beter uit, en haar WhatsApp foto doet haar zeker geen recht. Echt niet normaal lekker. Ik snap eigenlijk niet dat topicstarter haar kamergenoot mooier vond, maar smaken verschillen. Ze is superslank, geen grammetje vet, mooi gezichtje en twee heerlijke tietjes, AA-cupje, vrijwel plat.

De kamer met het bed grenst aan de huiskamer met een ronde, OPEN doorloop, dus zonder deur. Toen ik na douchen bij Sasha op bed zat, vroeg ik dus of de kamergenoot nog wegging. Eerst probeerden ze me te overtuigen dat ik 'gewoon' seks kon hebben terwijl de ander om de hoek op de bank zat. Daarna stelde ze voor in de badkamer te gaan zitten, en daarna dat ze wel naar buiten zou gaan als haar bord leeg was. Hoop gedoe, want Sasha spreekt amper Engels. Intussen probeerde ze me steeds over te halen om te gaan liggen en al te beginnen terwijl ze aan m'n lul zat te trekken, terwijl ze over en weer met de vriendin bleef babbelen. Beiden snapten duidelijk het probleem niet.

Daarna ging de huisgenoot naar buiten en wilde ik me op Sasha storten, maar die begon al meteen heel rigide van: 'nee, ga liggen', condoom al in de hand. Maar daar was ik niet voor gekomen, ik was op die AA-cupjes afgekomen. Ik probeerde dat duidelijk te maken maar ze zat meteen weer op haar telefoon. Toen ze die weglegde en ik dacht dat we na een kwartier wachten (ivm de huisgenoot) eindelijk konden beginnen, gaf ze aan op haar telefoon dat haar huisgenoot een klant had en ruimte nodig had. Ik zei dat dit niet mijn probleem was en dat ik had betaald voor een uur.

Vervolgens komt de huisgenoot binnenvallen mét klant, ik kan nog net m'n gereedschap verstoppen achter een kussen terwijl ze langslopen (de voordeur komt uit in de ruimte met bed), terwijl hij naar me knikt of dit de normaalste zaak van de wereld is. Ze verdwijnen samen in de badkamer. Ik typ op m'n telefoon wat er gaande is en of zij nog weggaan. Dan komt die andere meid en zegt dat zij seks gaan hebben in de huiskamer (dus om de hoek zonder deur ertussen). Als ik aangeef dat dat niet gaat, snappen ze weer het probleem niet.

Vervolgens breekt de huisgenoot een deur uit de kledingkast en zet de vierkanten deur schuin tegen de ronde open doorgang, wat wel het zicht maar natuurlijk geen geluid belemmert. Ik kijk met open mond en helemaal met stomheid geslagen toe. Nu heb ik er genoeg van, en na bijna 30 minuten van deze onzin eis ik m'n geld terug, wat ik krijg, kleed ik me aan en ga ik boos en gefrustreerd de deur uit. Sasha snapt het nog steeds niet.

Eeuwig zonde van zo'n perfect lijfje, maar ik had niet afgesproken om een show op te voeren voor een ander koppel of mezelf te laten beluisteren. Van alles wat ik in 15 jaar wandelen heb meegemaakt is dit het meest bizar.

Terug
Bovenaan Onderaan