Recensie Saskia, Den Haag, Doubletstraat 30 k4 4,82 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De fleppendeflepper

Stamgast
Forumpionier
477
03/07/21
1.297
56
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Altijd een feest om door deze pijpgeile dame zo geweldig klaargemaakt te worden , geen minuut laat ze je met rust.
Lekkere , leuke , frisse , eerlijke en humorrijke meid die er echt zin in heeft die de hygiëne net zo hoog in het vaandel heeft staan alsdat je snikkel ken steigeren ......

Top vind ik het als ze de waterkoker inschakelt en haar beker met thee vult : dit is de basis voor de ultieme pijperij. Op haar naambordje (op de deur) staat tegenwoordig haar aanbieding dat een halfuurtje slechts 60 euro kost.... , niet duur wel lekker.
 
Ik kan me helemaal vinden in de omschrijving van deze leuke dame
Ze heeft me een aantal keren heerlijk afgezogen heerlijk zonder condoom
Een keer had ze mijn pik afgebonden waardoor die keihard en op springen stond
Ze vingert meestal mijn aars en likt me heel geil onder mijn ballen en likt mijn dikke pik op een zeer geraffineerde manier waardoor ik gierend klaar kom en mijn zaad bijna het plafond haal…. Zeer goed adresje
 
Voor mij is ze ook over de houdbaarheidsdatum heen maar de service was goed dus er zullen zeker liefhebbers voor zijn.
Ze is ook altijd druk bezet en als je haar ziet dan is ze aan het wachten op de volgende klant op afspraak.
 

Recensie


Ik ben blij dat ik de meningen van de geachte medewandelaars niet deel, want tijdens het deponeren van hun ( door mij ) gerespecteerde meningen van hedenmiddag in dit recensietopic , heb ik wederom een uitermate goede ervaring van 45 minuten met Saskia gehad en ondervonden waarom ik wél bij haar op bezoek ga.

Als eerste altijd verplicht handen wassen (ook al voordat corona letterlijk uit de "fles" kwam). Eerder mag je zelfs geen klap op haar kont geven. Daarna de gezamelijke voorwas en dan mag pas de klap op haar kont...

Ze heeft me weer heerlijk verwend met haar mond en ik vind het ongelooflijk hoe ze zo gedreven en onverstoorbaar zo lang door kan gaan met het verwennen van mijn jongeheer en de bijbehorende onderhangende uitgezakte balzak.

Eén van de voordelen van iets ouder zijn is dat het wat langer duurt , voordat de zaadjes omhoogborrelen . Maar desondanks moest ik mijn pijpkoningin af en toe uit haar "trance" halen om de zwemmertjes nog binnen te houden en daardoor als bijkomend voordeel in aantal stegen !

Het resultaat : Nu wel een portie van 3 druppels i.p.v. normaal 2 ?. Voor mij van een kwakkie naar een kwak !

De laatste 10 minuutjes kwam één van de kleine condoomomwikkelde kont-"torretjes" erbij en dat geeft toch wel een extra fijn en intens klaarkompartijtje (incluis de 3 druppies) moet ik zeggen.

Hierna moet ik zelf wel ff bijkomen van de marathon-pijppartij. Ze is voor de 'tot 14cm Categorie' , samen met Claudia voor de '14+ cm Categorie' kandidate in de NL ploeg Olympische Spelen.
Wat een dames-dubbel zal dat zijn ?

Ondertussen wordt mijn natte apparaat in papier gewikkeld en als deze ook bijgekomen is van de belevenissen, zie ik slechts nog wat velletjes papier liggen.

Alles verschrompeld , behalve Saskia en mijn gevoel.

Dat heeft ze toch maar weer mooi klaargespeeld.
 
Laatst bewerkt:
Voor mij is ze ook over de houdbaarheidsdatum heen maar de service was goed dus er zullen zeker liefhebbers voor zijn.
Ze is ook altijd druk bezet en als je haar ziet dan is ze aan het wachten op de volgende klant op afspraak.
Vaak geweest goede service gekregen maar op een gegeven moment was de koek op en er zijn voldoende andere dames
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor het eerst na corona weer bij Saskia geweest, ze vroeg zich al al af waar ik al die tijd gebleven was. Ik had geluk want zo vroeg op de ochtend lijkt de spoeling in het straatje dun, veel lege ramen. Maar ik weer dat zij vaak vroeg begint en ik was net op tijd en zodra een eerdere klant verdwenen was kon ik een heerlijk halfuurtje met haar beleven. Bij haar is het altijd goed, GFE-nivo. Heerlijk hoe ze je pijpt en je ballen bewerkt terwijl ze je voorzichtig en later minder voorzichtig anaal vingert. Haar heerlijk mogen beffen en daar genoot ze ook van. Tophalfuur gehad dus, afgesloten met een korte massage.
 
saskia is volgens mij al een eind in de 50 en een stuk ouder dan ik...... maar ze pijpt gewoon super. Ik ben een aantal keren bij haar geweest. ze neemt de tijd en ze vind het gewoon lekker, een hoer zoals een hoer moet zijn....... Ik houd van jonge dames, maar voor Saskia maak ik graag een uitzondering.

Sinds de doublet weer open is een keer bij haar geweest, ze is altijd bezet.

Het is toch echt de moeite waard de oudere dames op de doublet te proberen..... er is een reden dat ze geld verdienen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heel fijne vrouw. Ik was haar eerlijk gezegd uit het oog verloren maar zag haar een maand of twee geleden terug. Niet alleen herinnerde ze me de meisjes die ik er ook wel eens bij vroeg voor een trio, maar ze wist ook mijn beroep nog. Vond ik leuk. Levert verder goed werk.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als ik naar Saskia ga dan weet ik in grote lijnen wat er 'staat te gebeuren'. Dat het genieten gaat worden is een zekerheidje en alleen de mate waarin is nog géén gegeven. Wordt het lekker of wordt het heerlijk? Dat komt dus goed uit , want ik ben niet snel tevreden ..... de gok op de minste uitkomst van deze twee mogelijkheden is voor mij al genoeg ?

Zoals gewoonlijk géén contact toegestaan zonder de handen te wassen + de 'staander' en de 'hangballen'. Na dit als een dolle gedaan te hebben het bedje op om effe lekker te kroelen en vervolgens mijn edele delen weg te laten happen onder toeziend oog in de spiegel. Eerst was de 'hangpartij' langdurig binnenmonds aan de beurt om gezogen te worden en daarna natuurlijk de 'parate staander' . Als ze dan goed los is dan vergeet ik dat dit gebeurt op een Doublet-bed.

Lang dit te ondergaan is onmogelijk voor de 'nazaadjes' dus over op een wederdienst mijnerzijds , die niet geheel toevallig mijn hobby is.
Het genot voor haar duurde me een beetje te lang , dus er een einde aan gebreid : gaat per slot van rekening allemaal van míjn tijd af ?

Deze tijd verder ingevuld met balzuigen, kutje-glijden, pijpen, pijpen en pijpen ........ Jammie jammie en jammie.


Vandaag was de uitkomst niet zoals gewoonlijk 'lekker of heerlijk' , maar samengevat in één woord 'goddelijk' . In de straat werd ik weer geconfronteerd met de realiteit : het was wel degelijk in de Doub gebeurd.

Saskia , 'mi reina del chupar de la polla'
vrij vertaald : Saskia, mijn pijpkoningin
 
Laatst bewerkt:
Ik ben al diverse keren bij Saskia geweest
Ze is echt een heerlijke hoer ze zou het liefst de hele dag met een pik in haar hoofd willen lopen.
Als je tijd hebt en je hebt last van het treurige weer …: ga dan naar Saskia ze pijpt je de zevende hemel in
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Saskia ken ik zelfs nog uit haar tijd in de Poeldijksestraat. Haar in de loop van de jaren zien veranderen van een voluptueuze dame naar een dame met een normaal, bijna slank postuur. De kwaliteit van de dienstverlening is in de loop der jaren wat mij betreft alleen maar toegenomen. Echt een GFE experience maar dan wel een die je zowat opvreet als je binnen loopt. Altijd een gezellig kletspraatje, soms een kop thee of koffie en gewoon heerlijk ontspannen sex met een massage toe.
 
Weet je. Ik weet het niet zeker. Als je er bent zou ik op zeker even kijken. Meestal hangt ze een "briefje" op (geel en duidelijk herkenbaar met tekst lekker rustig 30 min €60 of zo iets) als ze er is. Afhankelijk van de dag gaat ze ergens rond 16:30/ 17:00 weer naar huis. Dus wees op tijd en hou er rekening mee dat je wel eens een tijdje kan wachten voor ze vrij is. Er zijn er meer die haar "ontdekt" hebben. Suc6
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik maak nooit een afspraak van te voren want ik weet nooit of mijn jongeheer de plannen verandert omdat die van de kook kan raken als die een andere 'eerste hulp verleenster' ziet die ook haar diploma's heeft.

Nu trof ik het dubbel omdat Saskia vrij stond én ze had bovendien net een grote beker hete koffie in getapt.

Waarom ik het trof met de hete koffie , zullen enkele oude bekenden van haar al raden ....

Natuurlijk weer eerst ontsmetten aan pik , mond en handen : ik krijg dan altijd een beetje het idee of ik 'melaats' ben. Ik moet er wel om smilen want elke keer geef ik expres in haar kamer een "ongewassen" klap op d'r kont , wat pas mag na de ontsmetting . Ha , daarna geef ik er gelijk twee op elk billetje.

Hup actie en snel het bed op, ze had er overduidelijk zin in. Ik moest gaan liggen in de rugstand en nu was de 'verrassing' daar.... Om met Harrie Nak te spreken : "daar kwam de koffie" !!
Ze nam een ferme slok en spoelde die goed in haar mond zodat haar tong en wangen een heerlijke warme temperatuur aannamen. Wat voelt dat overheerlijk lekker geil aan zeg , niet normaal en met geen pen te beschrijven : ook niet met een toetsenbord.
Jammer is alleen dat afkoeling in haar mond snel plaats vindt , dus Saskia nam nog maar een mondspoeling en ging verder aan de gang met mij richting de hemel te pijpen.
Leuk dat ik nu ook deze koffie-ervaring heb ondergaan, na eerder al eens van een 'tea-party" te hebben mogen genieten.

Overheerlijk, ze is gewoon hélemaal pijpgeil en ze vindt het zelf allemachtig prachtig (ik ook) : ze kan wel uren doorgaan (ik niet) .

'Na de koffie' eerst een mondeling achteraf verwenpartijtje teruggeven aan het kieteltorentje , hetgeen ze wel op prijs stelt.

Het hoofd-menu was zoals vanouds een super pijperij met een dondersgoede ijverige inzet van haar kant , wat resulteerde in een nat buikie voor mij. De keukenrol is er goed voor en die kan dit ook wel waarderen.

De afwas werd deze keer ook weer uitvoerig gedaan. Daarna nog lang zitten napraten en ik moet altijd om en met haar lachen. Ze is het tegendeel van een dombo en met haar humor en eigen meningen en niet te vergeten haar 'service' , is ze een innemelijke DVP voor mij.

Een drievoudig jammie is (voor mij) een beetje aan de karige kant , dus vooruit , voor Saskia nog een Jammie er bij dan.

Wie weet : Misschien de volgende keer wel een warme Glühwein erbij .....

Ik weer wat kwijt
Zij weer wat rijk.
 
Laatst bewerkt:
Om je verhaal kort samen te vatten
Saskia is een heerlijke hoer die van pik houdt
Ze pijpt zonder ,likt je onder je ballen en neemt daar de tijd voor en je mag haar een mondje vol geven
Dat is inderdaad korter, maar ook veel minder respectvol (niet nieuw, want dat is al jaren de manier waarop je je binnen deze context uitdrukt).

Wat ik typisch voor Saskia vindt is een voorval van jaren geleden. Ik kende haar totaal niet, wilde bij haar binnenstappen, maar ze gaf aan de boel te sluiten voor vandaag. Ik heb op haar kamer toen nog wel een minuut of 5 met haar staan tongzoenen, waarbij ze mijn pik vast had. Daarna weer afscheid genomen zonder ook maar een cent uitgegeven te hebben. Mooi voorbeeld van klantenbinding en daarna nog een aantal keer naar tevredenheid terug geweest. Voor mij is deze leuke dame inmiddels wat te oud om nog binnen te wandelen.
 
Ik was maandag nog in de Doub en toen zat ze gewoon op hetzelfde adres als altijd, met naambordje/prijskaart.

@Liklegend Even uit mijn hoofd: op het gele naambordje staat "30 minuten 60 euro" of woorden van gelijke strekking. En er staat een raar beestje op, of dat hangt erbij.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst in jaren aan de wandel geweest. Was rustig nog, maar gelukkig werd er vriendelijk gezwaaid vanaf nummer 30.
Na de eerder genoemde uitgebreide schoonmaakbeurt begon het feest. Knuffelen, zoenen en daarna een geile nummer 69 waarbij ik Saskia uitgebreid mocht verwennen terwijl zij mn pik, ballen en sterretje verwende.
Daarna kwam ze op me en werd het intiemer. Dat duurde helaas kort (weinig sex gehad de laatste jaren): toen ik voelde dat het zo ver was verplaatsten we ons en mocht alles over haar gezichtje.
Ik had nog een deel van het half uur over, dus we hebben nog even lekker geknuffeld, geklets en gekust.

Kortom een heerlijke tijd met deze geile donder en vriendelijke vrouw.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan