Recensie Satang, Mystique Thai Thai, Den Haag 4,42 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CityGuy

Newbie
21
20/08/21
20
4
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/583528-satang
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Satang is een prachtige slanke verschijning en kwam bij het ophalen en het binnenkomen in de kamer een beetje verlegen over. Vond het persoonlijk wel schattig. Tijdens de massage begonnen we wat te kletsen en was dit snel over. We waren op een teasende manier wat grapjes naar elkaar aan het maken, waardoor het ijs snel gebroken was en het voor mij echt als een GFE experience/date deed aanvoelen. Ze spreekt het liefst Engels en is bezig met het leren van Nederlands vertelde ze mij.

De massage aan de achterkant zou ik beschrijven als een zachte ontspanningsmassage. Anderen hier zouden het misschien beschrjiven als 'een beetje wrijven'. Wat dat betreft heb ik betere massages gehad, maar het gaf ook de kans om tegelijkertijd wat te kletsen elkaar nog wat beter te leren kennen. Ik miste wel een beetje de opbouw in het teasen hierbij eerlijk gezegd. Na een body-to-body aan de achterkant werd het tijd om om te draaien.

Dit tweede deel was stukken beter. Ze heeft heerlijk over mijn lichaam gegleden waarbij ik haar overal kon aanraken. Dat is met haar prachtige lijfje echt een feest kan ik zeggen. Na een lekkere afwisseling van body to body en wat aandacht voor de jongheer kwam ze naast mij liggen waarbij ze mijn rustig begon af te trekken. Uiteindelijk heerlijk klaargekomen. Na afloop samen gedoucht.

Voor mij 100% herhalingevaar. Door de klik die ik voelde en haar schattige verlegenheid zorgde er voor mij voor dat het echt voelde als een GFE. Dat werkte in combinatie met haar heerlijke lijf voor mij zeer opwindend en zal ervoor zorgen dat ik zeker nog een keer terug kom.

Niet aan haar gevraagd, maar ben nu voor een volgende keer eigenlijk wel benieuwd of Satang ook extra's aanbiedt. Weet iemand dat? Reactie mag ook via PM.
 
Ik ben vorig jaar ook een keer bij Satang geweest met ongeveer dezelfde ervaring als jouw, ze zei toen wel dat er meer mogelijk was voor 80,- extra.
Toen dacht ik dat is voor de volgende keer, maar daar is nog niet van gekomen.

Gr Nick.
 
Ze is goed maar de 80 euro extra gaat een stap te ver als je aan mij vraagt. Niet alleen vanwege corona gebeuren. Maar algemeen ben je zo 160 euro kwijt.
 
Net bij satang geweest omdat Som weer eens niet beschikbaar was
Ze begint sti en verleden maar als ze een beetje ontdooit een hele Leuke meid.
Lekker lichaam.
Ik dacht in het begin dat het niet veel zou worden maar toch voor herhaling vatbaar.
Zou zo maar kunnen dat Som concurrentie heeft
 
Nou, en ik zal je dit vertellen. Ik heb net een flinke verbouwing achter de rug, dus wandel op dit moment minder, maar ik heb begrepen dat Satang en Som samen ook massagebeurten aanbieden - er is dan veel meer mogelijk. Ik heb dit op mijn verlanglijstje staan, alleen gaat Som op een bepaald moment weg.
 
Lol weg betekent dat Som niet neukt.... Satang volgens wat ik boven lees wel.
Misschien ben ik gewoon niet een can de gelukkigen, maar Som heeft volgens mij grenzen waar ze niet over gaat.
Ook al komen haar massages dicht bij sex. Ik moet zeggen dat het bijna net zo goed is als sex en daar ee is 80 euro een kopje.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/583528-satang
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren bij Satang, voor de eerste keer bij haar, standaard behandeling voor 80 €. Ze is in het echt net zo knap als op de foto's. Prachtig lichaam. Begin van de massage veelbelovend, zachte handen, rustig, waar ik van hou. Maar werd wel saai, weinig variatie en teasen was er niet bij.
Na omdraaien was dat anders, ze was weinig terughoudend. Leek me wel iemand die in is voor extra's, maar daar kom ik bij massage niet voor, dan heb ik liever een privehuis of een raam. Maar die fase ging weer erg snel. uur lang niet volgemaakt.
Ondanks de mooie verschijning van Satang, en de prettige kamer, niet voor herhaling vatbaar.
 
Vandaag Satang bezocht.
Prijs kwaliteit verhouding van een goede Thaise massage ten opzichte van sex is best hoog. Als ik kijk wat op de Doublet betaal voor een uurtje vergeleken met een uurtje Satang.........
Heerlijk meisje, hele aardige massage......maar na het omdraaien wordt het pas echt leuk :)
 
Laatst voor het eerst bij Satang geweest...was een leuke toch wel boven gemiddelde ervaring! Best gezellig beetje babbelen (ENG) en ze is plezierig id omgang / manhandling. De massage was net wat zachter maar ook net wat intiemer / warmer dan bij de meeste andere dames waar ik geweest ben. Zeker na het omdraaien glijd ze heerlijk over je heen en begrijp wel wat bedoeld wordt als men zegt massage bijna net als seks kan aanvoelen en ervaarde dat ook wel een beetje met haar!

Vond het wel grappig want ik ben normaal best wel een boob-guy; dat heeft ze natuurlijk minder. En hoewel ik generally ook hou van net ietsjes meer vlees rondom, is ze echt wel behoorlijk lekker; super fit / strak dus klagen doe ik ook weer niet! Want ondanks die 2 notes gaf ze mij de meest memorabele b2b van laatste 5-6x. Vooral omdat ze en der lichaam beter inzet en dit deel ook niet afraffeld; bij sommige dames is de b2b tikkeltje minimaal / plichtmatig en vaak al over voordat je realiseerd dat het begonnen was, nu was het echt leuk, opbouwend en opgeilend.

Zal voor de rest mijzelf deze x inhouden met beschrijvingen, beetje zoals andere al genoemd hebben I guess; is natuurlijk altijd verbonden met persoonlijke klik / energieniveau, maar wil wel afsluiten met dat dat ze voor mij eerder een likely dan een maybe is kwa herhalingskans :p.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/583528-satang
Totale kosten (in euro)
85
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had weer hoge nood en dacht eerst over de Chineesjes hier in R'dam maar ik dacht: neem een verzetje en ik belde naar MTT. En ja, hoor! Satang was vrij. Nou, dat laat ik me geen twee keer zeggen!

Looks: ontzettend mooie slanke meid. Gezicht iets minder mooi dan de Moekys en Sommen van deze wereld, maar wat een lekker ding! Wij naar boven en zowaar, ik kreeg een VIP-room (VIS). Lekker gedouched en daar kwam ze en daar ging de sarong uit en toen dacht ik: Okeeeee....:-b

Gezellige babbel (Engels) en ok massage. Geen teasen tussendoor. Dat had wel gemogen. Aan het einde ging ze teasen en kwam de BTB Heerlijk. Ik lag steeds met me kop achterstevoren om te loeren want wat is ze toch mooi! Ze is nog mooier en lekkerder dan op de foto's in Kinky. Helemaal zonder tattoos.

BTB voorkant ook heerlijk, maar geen pussy-sliding. Da's wat jammer. Zij drukt juist dat poesje tegen je aan en gaat dan giechelen. Aftrekken was heel erg ok.

Wel leuk, ik dacht dat ik impotentie-issues had, maar dokter Satang wist daar wel raad mee.;) En ja, hij steigerde als een dolle hengst. Ze maakte me wel heel hitsig door heel dicht met dat mondje bij me eikel te komen en te blazen. Ik had het gevoel dat ze hem er zo in zou nemen. Ik kwam prima klaar en was heel tevreden. Niks aangeboden gekregen en ook nergens om gevraagd. Ik vond het meer dan voldoende zo.

Satang is 31. Ze is nu voor een week of 6 naar Thailand. Ze doet meer als de klant 'nice' is. Ze vond mij nice dus ik heb hoop voor de toekomst. :love:Het lijkt me een feest om zo'n lichaampje te mogen neuken. Ze doet ook nuru, maar ze zegt dat Som beter is. Ze doet ook 4-hands samen met Som. Lijkt me ook perfect.

Herhalingsgevaar? Een dikke vette 100%! Jongens, behandel dit pareltje met respect.
 
Ik had weer hoge nood en dacht eerst over de Chineesjes hier in R'dam maar ik dacht: neem een verzetje en ik belde naar MTT. En ja, hoor! Satang was vrij. Nou, dat laat ik me geen twee keer zeggen!

Looks: ontzettend mooie slanke meid. Gezicht iets minder mooi dan de Moekys en Sommen van deze wereld, maar wat een lekker ding! Wij naar boven en zowaar, ik kreeg een VIP-room (VIS). Lekker gedouched en daar kwam ze en daar ging de sarong uit en toen dacht ik: Okeeeee....:-b

Gezellige babbel (Engels) en ok massage. Geen teasen tussendoor. Dat had wel gemogen. Aan het einde ging ze teasen en kwam de BTB Heerlijk. Ik lag steeds met me kop achterstevoren om te loeren want wat is ze toch mooi! Ze is nog mooier en lekkerder dan op de foto's in Kinky. Helemaal zonder tattoos.

BTB voorkant ook heerlijk, maar geen pussy-sliding. Da's wat jammer. Zij drukt juist dat poesje tegen je aan en gaat dan giechelen. Aftrekken was heel erg ok.

Wel leuk, ik dacht dat ik impotentie-issues had, maar dokter Satang wist daar wel raad mee.;) En ja, hij steigerde als een dolle hengst. Ze maakte me wel heel hitsig door heel dicht met dat mondje bij me eikel te komen en te blazen. Ik had het gevoel dat ze hem er zo in zou nemen. Ik kwam prima klaar en was heel tevreden. Niks aangeboden gekregen en ook nergens om gevraagd. Ik vond het meer dan voldoende zo.

Satang is 31. Ze is nu voor een week of 6 naar Thailand. Ze doet meer als de klant 'nice' is. Ze vond mij nice dus ik heb hoop voor de toekomst. :love:Het lijkt me een feest om zo'n lichaampje te mogen neuken. Ze doet ook nuru, maar ze zegt dat Som beter is. Ze doet ook 4-hands samen met Som. Lijkt me ook perfect.

Herhalingsgevaar? Een dikke vette 100%! Jongens, behandel dit pareltje met respect.
Met Satang kan je zeker meer als je haar met respect behandelt :love:
 
Nu weer even over Satang 😊:

Smaken verschillen en ik ken Moeky en Som niet, maar Satang is een hele leuke meid om te zien. Vooral die brede, gulle lach doet me smelten...
Verder kun je een leuk gesprek met haar voeren; ze is bezig met inburgeren dus af en toe Nederlands tussen het Engels door.
Na de obligate rugmassage de voorkant - lekker met dat heerlijke lijfje teasen tot ik tegen het plafond ging qua verlangen.
Gelukkig was het mogelijk om ook 'de daad' zelf te doen.
Voor een seks-beurt is het weliswaar best wel duur, maar ik heb enorm genoten van de ambiance en de persoonlijkheid van Satang zelf.
 
Nu weer even over Satang 😊:

Smaken verschillen en ik ken Moeky en Som niet, maar Satang is een hele leuke meid om te zien. Vooral die brede, gulle lach doet me smelten...
Verder kun je een leuk gesprek met haar voeren; ze is bezig met inburgeren dus af en toe Nederlands tussen het Engels door.
Na de obligate rugmassage de voorkant - lekker met dat heerlijke lijfje teasen tot ik tegen het plafond ging qua verlangen.
Gelukkig was het mogelijk om ook 'de daad' zelf te doen.
Voor een seks-beurt is het weliswaar best wel duur, maar ik heb enorm genoten van de ambiance en de persoonlijkheid van Satang zelf.
Hoeveel extra was 'de daad' 😊? En was dat de moeite waard?
 
Hoeveel extra was 'de daad' 😊? En was dat de moeite waard?
80 Euro extra voor seks.
Alles is met condoom, dus ook pijpen.
Pijpen was kort maar waarschijnlijk omdat we nog maar een kwartiertje hadden.

Dus totaal voor 45 minuten massage en 15 minuten seks 160 euro betaald.
Absoluut geen spijt van; het maakte het samenzijn intiemer dan het al was.

Voor de duidelijkheid, ik denk dat je naar dit soort gelegenheden gaat voor een ander dienstenpakket: (erotische) massage staat voorop en dat je je mag ontladen - met of zonder 'daad' - is de climax. Bij anderen ligt de focus op seks en is een eventuele massage bijzaak.

Ik heb in mijn eerdere bericht bewust het seksgedeelte er uit gelaten omdat dat voor mij niet het hoogtepunt van onze ontmoeting was. Mijn verwachting was een fijne erotische massage en daar heeft Satang ruimschoots aan voldaan.
 
80 Euro extra voor seks.
Alles is met condoom, dus ook pijpen.
Pijpen was kort maar waarschijnlijk omdat we nog maar een kwartiertje hadden.

Dus totaal voor 45 minuten massage en 15 minuten seks 160 euro betaald.
Absoluut geen spijt van; het maakte het samenzijn intiemer dan het al was.

Voor de duidelijkheid, ik denk dat je naar dit soort gelegenheden gaat voor een ander dienstenpakket: (erotische) massage staat voorop en dat je je mag ontladen - met of zonder 'daad' - is de climax. Bij anderen ligt de focus op seks en is een eventuele massage bijzaak.

Ik heb in mijn eerdere bericht bewust het seksgedeelte er uit gelaten omdat dat voor mij niet het hoogtepunt van onze ontmoeting was. Mijn verwachting was een fijne erotische massage en daar heeft Satang ruimschoots aan voldaan.
Helder, thanks voor de toelichting! Eens hoor voor wat betreft het te verwachten dienstpakket. Ik heb tot nu toe dan ook niet heel vaak extra's afgenomen bij massages (en het wordt me ook niet altijd aangeboden en dat vind ik prima).
 
Laatst bewerkt:
Ik ben al lang klant van Satang, heel groot fan, maar het was me nooit gelukt om extra's te krijgen. Andere dames hadden mij gezegd dat dat wel bij haar kon. En het was altijd heel erotisch en ook heel gezellig met haar. Daarom wel meerdere keren heel lief om gevraagd (wat ik normaal meestal niet doe, als een dame het wilt zal ze eht wel aanbieden). Maar ze had geen zin en hij was te groot voor haar zei ze meestal. Ik heb natuurlijk nooit doorgezeurd en doorgegaan met een verder hele erotische sessie.

Nu is het een aantal maanden geleden eindelijk gelukt. Ze zeieerlijk tegen mij dat ze in principe altijd 80 vraagt als ze er zin in heeft, wat lang niet elke dag en al helemaal niet bij iedereen is. En dat ik echt groot voor haar was, dat ze daarom altijd nee had gezegd, maar voor nog 20 meer (dus 100! totaal) wilde ze het toch wel voorzichtig een keertje proberen. En als het niet ging zouden we stoppen.

Tsja, belachelijke prijs natuurlijk, maar om een keer Satang binnen te komen had ik, zeker zo geil als ik was, behoorlijk veel over. Gelukkig zat daar zonder dat ik er naar had gevraagd ook pmc (pzc doet ze echt niet) bij, alhoewel het pijpen niet super enthousiast was. Maar dat kwam wel goed uit eigenlijk want zachtjes met condoom zorgde ervoor dat ik niet meteen klaar kwam en nog door kon gaan. Dus ik ging heel zachtjes in haar. Het ging echt prima en kon ook wat sneller zonder dat ze last kreeg. Echt een heerlijke geile sessie uiteindelijk geworden. Durf alleen sindsdien geen massage meer bij haar te nemen, omdat ik bang ben dat ik me nooit meer in kan houden en echt te veel geld in haar steek (want hoe lekker ze ook is, voor 180 voor een uur kun je op andere plekken ook echt hele goede ervaringen krijgen met meerdere keren komen).

Maar goed, was natuurlijk al wel duidelijk maar voor de meelezers die hopen op sex: ga er zeker niet vanuit dat extra's zeker zijn bij Satang. En als het kan dan is het echt prijzig. Tsja, ze kan het maken blijkbaar, genoeg die het als nog willen en dan heb je, op eigen keuze met welke man wel en niet, een hele goede bijverdienste.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan