Recensie Satang, Mystique Thai Thai, Den Haag 4,45 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/583528-satang
Totale kosten (in euro)
120
Fijne GFE!

Edit: Prijs aangepast, klopte inderdaad niet. Om iets uitgebreider te zijn qua reactie: ik voel me ontzettend op mijn gemak bij haar (en daar zorgt ze goed voor). De massage is fijn en ze geilt me goed op. Pijpen is met condoom maar dat vind ik prima.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee. Misschien als je voor intiem gaat (waarbij ik niet weet of dat altijd mogelijk is afhankelijk van de klik), maar het gaat mij voornamelijk om de massage; de seks hoeft voor mij niet per se.
Beetje zoenen kan, en alleen als je voor intiem gaat. Beffen wel eens gelukt zonder voor intiem te betalen. Echt vol tongzoenen heb ik zelf slechts een keer meegemaakt, had een goede dag waarop ze er zin in had. Maar redelijk terughoudend dus met zoenen. En het heeft bij mij sowieso heel vaak afspreken geduurd voordat ik iets verder kon/mocht gaan...
 
Vanmiddag bij Satang geweest. Was voor mij één van de eerste keren dat ik een erotische massage deed. Mooie lieve dame. Eerst betalen en wat extra fooi aan haar gegeven. Daarna douchen. De achterkant masseren doet ze goed, maar is niet echt erotisch. Bij de voorkant vind ik haar heel goed. Ze 'excuseerde' zich aan het einde bijna nog dat ze wat meer teased als ze samen is met Som, omdat die wat ondeugender is. Anyway, leuke dame op een goed en discreet adres. Aanrader
 
Vanmiddag bij Satang geweest. Was voor mij één van de eerste keren dat ik een erotische massage deed. Mooie lieve dame. Eerst betalen en wat extra fooi aan haar gegeven. Daarna douchen. De achterkant masseren doet ze goed, maar is niet echt erotisch. Bij de voorkant vind ik haar heel goed. Ze 'excuseerde' zich aan het einde bijna nog dat ze wat meer teased als ze samen is met Som, omdat die wat ondeugender is. Anyway, leuke dame op een goed en discreet adres. Aanrader
En leverde de fooi nog wat op?
 
Goed gezien pippi, die review van chumcum komt niet overeen met zijn betaalde geld(75 euro). 75 euro voor massage en sex doet ze zeker niet.
Inderdaad, and sorry to bring this up after so many months, had to clarify that I made a mistake in rating. Of course there was no rimming involved. 75 euros for the regular massage and HJ. And I am equally amazed with great reviews for her. Makes me wonder if I got the same "Satang" as everyone else, or any other reason. I am very very shy also, so being rude to ladies is out of the question and I would rather be quiet hahah.
I visited sum a few weeks ago, and had a lot of fun. Just a matter of click or Satang likes me. We can never be sure. Hope this helps.
 
Enkele weken geleden ben ik ook bij Satang geweest. Ik kan alle reacties hier grotendeels onderschrijven. Na het aanbellen deed Satang zelf open. Mooi, want we konden daarom meteen naar boven. Ik werd in een van de kleine kamers neergezet. Prima op zich, weinig ruimte om je om te kleden maar wat maakt het uit. En 5 euro goedkoper
Satang heeft een in mijn ogen perfect lichaam. Klein, slank en haar borsten zijn niet te groot en niet te klein. Precies goed dus.
Ze kletst inderdaad graag. Wel gezellig maar aan de andere kant wordt het zowel voor haar als voor mij lastig om je te focussen op de massage. Soms wil je gewoon genieten. De achterkant was eerst aan de beurt, niet heel bijzonder maar voelde toch wel fijn. Daarna omdraaien en toen kon het beginnen. Heerlijke B2B en mijn pik werd lekker gemasseerd. Ook mocht ik aan haar zitten. "You can touch me a little" zei ze, dus maar wat aan haar billen en borsten gezeten. Het hoogtepunt kwam uit mn tenen. Nog even nagenieten en toen was het uurtje alweer voorbij. Al met al echt genoten en Satang is een heel leuke en lekkere meid. Wat ik wel jammer vond is dat ze toen de massage op een eind liep overdreven ging kreunen. Ik ben natuurlijk ontzettend lekker maar raakte haar eigenlijk nauwelijks aan. Nogal fake dus en niet nodig.
Voor het douchen moest ik even de gang over en natuurlijk kwam er uit de kamer tegenover de douche net een andere klant. Daar zit ik dan niet echt op te wachten. Ik mocht trouwens na afloop de badjas niet aan; die zou dan vies worden vanwege de olie. Moet elke klant dan met dezelfde badjas doen vraag ik me af? Dus met alleen met een handdoekje omgeslagen de gang op. Dat is dan het nadeel van die kleinere kamers.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/583528-satang
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen dinsdag een afspraak gemaakt bij Satang voor een uurtje plezier.
Satang is een hele leuke frisse verschijning.
Ze beheerst de Engelse taal uitstekend en is een fijne gesprekspartner, binnenkort vertrekt ze voor 2 maanden naar Thailand op vakantie.

Massage was erg prettig maar het teasen begint echt pas later bij haar, deze keer geen extra's aangeboden en ik heb daar ook niet om gevraagd.
Ik mocht haar overigens wel overal aanraken, hier leek ze zelf ook van te genieten.

Ze vroeg wel gekscherend of ik met haar mee wilde op vakantie, als beloning kreeg ik elke dag een massage.
Helaas laat mijn situatie dat niet toe want ik denk dat ik het prima vol kan houden met haar in Thailand😍
 
Lol ze zoekt iemand om te betalen.
Niets ten nadele van satang (ik ga alleen nog naar MT voor haar)
Maar op vakantie daar zou ik niet aan haar vast willen zitten..... verandering van spijs doet eten
 
Lol ze zoekt iemand om te betalen.
Niets ten nadele van satang (ik ga alleen nog naar MT voor haar)
Maar op vakantie daar zou ik niet aan haar vast willen zitten..... verandering van spijs doet eten
Nee betalen voor haar vakantie natuurlijk niet he. hahahah. Ik kan me op vakantie prima zelf vermaken. Kan heel veel leuke dingen doen van die extra kosten voor haar. Jammer maar helaas voor haar. Ik kan ook met genoeg leuke vrouwen op vakantie die gewoon hun eigen deel dan betalen.
 
Ach ja, die vraag die krijg je zo nu en dan bij het bezoek aan de Thaise salons... ik zie het maar als een complimentje en vanuit de dame snap ik het ook wel, een gratis vakantie: ja kan je krijgen. Er is vast wel een wandelaar zo gek om hier ja tegen te zeggen. Als ik vrijgezel was, zou ik het ook wel een keertje willen proberen :sneaky: elke nacht lekkere sex en wie weet wat er nog meer kan gebeuren...
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/583528-satang
Totale kosten (in euro)
135 + 15 fooi
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben ook bij Satang langs geweest.
Hele lieve dame.
Heerlijke ontspannings massage gehad, met tussendoor wat teasen en body to body.
Na me omgedraaid te hebben wederom body to body en concentreerde de massage zich vooral op 1 plek.
Daarna werden m'n handen en armen ook nog een keer gemasseerd.
Ik ga nog wel eens terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan