Recensie Satang, Mystique Thai Thai, Den Haag 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/583528-satang
Totale kosten (in euro)
120
Fijne GFE!

Edit: Prijs aangepast, klopte inderdaad niet. Om iets uitgebreider te zijn qua reactie: ik voel me ontzettend op mijn gemak bij haar (en daar zorgt ze goed voor). De massage is fijn en ze geilt me goed op. Pijpen is met condoom maar dat vind ik prima.

Laatst bewerkt:
Afgelopen Dinsdag weer bij Satang langs geweest voor een massage en handmatig hoogtepunt het was weer heel erg lekker en heerlijk door haar afgetrokken blijft zooo lekker..

Geen idee. Misschien als je voor intiem gaat (waarbij ik niet weet of dat altijd mogelijk is afhankelijk van de klik), maar het gaat mij voornamelijk om de massage; de seks hoeft voor mij niet per se.
Beetje zoenen kan, en alleen als je voor intiem gaat. Beffen wel eens gelukt zonder voor intiem te betalen. Echt vol tongzoenen heb ik zelf slechts een keer meegemaakt, had een goede dag waarop ze er zin in had. Maar redelijk terughoudend dus met zoenen. En het heeft bij mij sowieso heel vaak afspreken geduurd voordat ik iets verder kon/mocht gaan...

Vanmiddag bij Satang geweest. Was voor mij één van de eerste keren dat ik een erotische massage deed. Mooie lieve dame. Eerst betalen en wat extra fooi aan haar gegeven. Daarna douchen. De achterkant masseren doet ze goed, maar is niet echt erotisch. Bij de voorkant vind ik haar heel goed. Ze ‘excuseerde’ zich aan het einde bijna nog dat ze wat meer teased als ze samen is met Som, omdat die wat ondeugender is. Anyway, leuke dame op een goed en discreet adres. Aanrader

Vanmiddag bij Satang geweest. Was voor mij één van de eerste keren dat ik een erotische massage deed. Mooie lieve dame. Eerst betalen en wat extra fooi aan haar gegeven. Daarna douchen. De achterkant masseren doet ze goed, maar is niet echt erotisch. Bij de voorkant vind ik haar heel goed. Ze ‘excuseerde’ zich aan het einde bijna nog dat ze wat meer teased als ze samen is met Som, omdat die wat ondeugender is. Anyway, leuke dame op een goed en discreet adres. Aanrader
En leverde de fooi nog wat op?

Terug
Bovenaan Onderaan