Recensie Sauna Azzurra, Beuningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op de woensdagen is het wat relaxter dan op de zaterdagen. Dan kunnen er nogal eens wat jagende mannen zijn. Dat kunnen van alle nationaliteiten zijn niet alleen Arabisch.
De dame hier is als eerste altijd direct en duidelijk en daarna ben ik het wel als ze niet luisteren, vaak is de opmerking dat we het ook bij de bar kunnen bespreken voldoende😉

paar weken geleden nog op een zaterdag geweest met mijn vriendin, onze ervaring is helaas hetzelfde als bij de eerste keer, sommige mensen hebben erg veel moeite met het woord nee en vinden het nodig om toch nog even aan haar te zitten terwijl ze duidelijk aan gaf het niet te willen.
Ons zien ze daarom niet meer terug daar
 
paar weken geleden nog op een zaterdag geweest met mijn vriendin, onze ervaring is helaas hetzelfde als bij de eerste keer, sommige mensen hebben erg veel moeite met het woord nee en vinden het nodig om toch nog even aan haar te zitten terwijl ze duidelijk aan gaf het niet te willen.
Ons zien ze daarom niet meer terug daar
Jammer maar dat soort mensen bestaat helaas en komen zowat overal voor. Het blijft ieders recht om de eigen grenzen te bewaken en je mag respect verwachten daarvoor. Als mensen dat niet kunnen lijkt het me logisch dat je dat aangeeft bij de organisator zodat die maatregelen kan nemen om die persoon de toegang te ontzeggen. Taak van omstaanders/betrokkenen om dit te melden, plicht van een betrokken eigenaar om in te grijpen (en zo signaal te geven ook aan anderen dat dit soort gedrag NIET kan) !
 
paar weken geleden nog op een zaterdag geweest met mijn vriendin, onze ervaring is helaas hetzelfde als bij de eerste keer, sommige mensen hebben erg veel moeite met het woord nee en vinden het nodig om toch nog even aan haar te zitten terwijl ze duidelijk aan gaf het niet te willen.
Ons zien ze daarom niet meer terug daar
Wij, als alleenstaande mannen, mogen blij zijn dat er nog gewillige koppels komen. Door dit gedrag blijven koppels weg en dat hebben we enkel aan een paar enkelingen te danken.
 
Wij, als alleenstaande mannen, mogen blij zijn dat er nog gewillige koppels komen. Door dit gedrag blijven koppels weg en dat hebben we enkel aan een paar enkelingen te danken.
Een paar? Daar is het echt meer dan de helft van wat er rondloopt die zorgt voor overlast. Vooral bij koppels die "nieuw" zijn of nog niet zo ervaren.
zeg je niets zitten er zo 10 op in of langs het bubbelbad.
 
Een paar? Daar is het echt meer dan de helft van wat er rondloopt die zorgt voor overlast. Vooral bij koppels die "nieuw" zijn of nog niet zo ervaren.
zeg je niets zitten er zo 10 op in of langs het bubbelbad.
Dat dus, er hingen er gelijk 5 rond mijn vriendin waarvan er 2 zonder wat te vragen aan haar zaten
 
Dat dus, er hingen er gelijk 5 rond mijn vriendin waarvan er 2 zonder wat te vragen aan haar zaten
Erg jammer, interesse toetsen is één ding en wordt geapprecieerd maar ongevraagd aanraken is respectloos en zwaar over de grens ! Jammer dat die kerels daar niet meer op aangesproken worden ...
 
paar weken geleden nog op een zaterdag geweest met mijn vriendin, onze ervaring is helaas hetzelfde als bij de eerste keer, sommige mensen hebben erg veel moeite met het woord nee en vinden het nodig om toch nog even aan haar te zitten terwijl ze duidelijk aan gaf het niet te willen.
Ons zien ze daarom niet meer terug daar
Wellicht dan maar alleen op de dag dat het enkel en alleen voor stellen is gaan.
 
ik wil niet opscheppen, maar mijn vriendin is 24,wat jonger als het gemiddelde wat er komt natuurlijk en ja, ze heeft een flinke boezem en ziet er gewoon goed uit

ik denk dat ook onderdeel van het probleem is
Deze foto is dan ook wel vol in make up, dat heeft ze eigenlijk zelden, maar dan hebben jullie een beetje een beeld wat ik bedoel
IMG_0047.jpeg
 
Azzurra is een fijne en compacte erotische sauna, met aardige medewerkers en heel veel wellness faciliteiten. Helaas zijn er inderdaad single mannen die zich blijven opdringen. Er zitten ook wel grappige kanten aan, want je hebt ze er ook tussen zitten die in 15 minuten tijd 15 keer hetzelfde rondje lopen.... alsof er dan ineens wel een vrouw is haha.

Je ziet dan ook wel dat een stel 1 of 2 mannen meeneemt in een ruimte (in Azzurra zijn er zelfs 2 afsluitbare ruimtes met jacuzzi!) en dan de deur op slot zet, dat is dan goed opgelost toch?
 
Mijn vrouw en ik hebben 1x mee gemaakt dat iemand zich bleef opdringen maar we hadden het gemeld en die gene is meteen de toegang ontzegd voor de rest hebben we geen problemen meer gehad een top sauna we komen er steeds vaker en we blijven ook zeker komen❤️
 
Beste Azzurra bezoekers , heb best veel van deze erotische sauna gelezen her en daar , het lijkt mij enorm leuk om een x bezoekje te brengen . Is het zoals normale kuuroorden dat je badjas en je handdoeken meeneemt of gaat het daar anders aan toe ? Dank jullie alvast voor jullie antwoorden mvg ☘️
 
Beste Azzurra bezoekers , heb best veel van deze erotische sauna gelezen her en daar , het lijkt mij enorm leuk om een x bezoekje te brengen . Is het zoals normale kuuroorden dat je badjas en je handdoeken meeneemt of gaat het daar anders aan toe ? Dank jullie alvast voor jullie antwoorden mvg ☘️
Nee je hoeft niks mee te nemen. Hoe minder je aan hebt hoe beter :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan