Recensie Sauna Azzurra, Beuningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jazeker!
Als je aanbelt en de deur opent, sta je direct in het restaurant en is het heeeel duidelijk waarvoor je hier bent. Het was daar al heel druk. Stond ook aangekondigd op de website van Azzurra. Ik herkende de eigenaar direct (foto krantenartikel). Aardige vent. Ook al het barpersoneel heel aardig en goede service. Na betalen kreeg je een bandje en een kluisje. Ook kregen we ieder 1 handdoek. Indien je een 2e handdoek wilt betaal je daar 1 euro voor. Er zijn 2 kleedruimtes. Uitkleden, spullen in kluisje doen en op pad.

Er zijn iets van 8 kleinere ruimtes met een sauna en jacuzzi. Sauna's verschillend in temperatuur. Het is best donker binnen. Ik ben een echte observeerder dus kon helaas niet alles goed zien.

Wat ik wel zag was diverse samenstellingen. Man die werd gepijpt door een andere man, een man en een vrouw die een andere man aan het pijpen waren. Een wat oudere vrouw die bare door diverse mannen werd genomen in de jacuzzi.

Je hebt links in de grote doucheruimte een stuk of 4 jacuzzi's. 2 aan elke kant 6 warme douches en 1 koude douche.

Er is een klein buiten terras voor de rokers. Er waren lampen opgehangen om warm te blijven.

Ergens in het middelpunt van Azzurra is een matras waar je met 4 personen (schat ik in) op kunt liggen. Daar tegenover is nog een matras waar je met z'n tweetjes aan de slag kunt gaan.

Als je in de gang liep naar de andere ruimtes toe, kan je rechtsaf een deur openen en dan kom je bij diverse hokjes waar je je 1 op 1 kunt terugtrekken en deze afsluiten.

Er is nog een hammamruimte die erg lekker is. Heerlijk daar sexen!

In het restaurant kan je lekker zitten en kletsen met elkaar. Er staat van alles wat op de menukaart. Van tosti tot saté met brood en spaghetti.
Prijs is ook gewoon ok.

Ik vind het een mooie nette plek. Er werd tussendoor zichtbaar schoongemaakt.

Vanwege hemelvaartsdag was het echt heel druk. De mede saunagangers waren erg vriendelijk. Je kon met iedereen makkelijk een praatje maken.
Ook onderling respectvol.

Er was ook veel diversiteit. Jonger, middelbare leeftijd, ouder..dik, dun, wit, kleurtje...alles was ok!

Ontgroeningsdiploma hebben we ook gekregen🤭

Ik heb mijn forumnaam eer aan gedaan. Verslagje van de s(h)eksjournaliste.

Azzurra
Azzurra betekent hemelsblauw in het Italiaans. Op de betreffende dag was er geen hemelsblauwe lucht. Er hingen eerder veel wolken voor de zon! Daar laten we ons avontuur natuurlijk niet door verpesten!
Jaar eerder
Een jaar eerder, rond deze tijd, lagen we op het naaktstrand en een dag later kregen we een erotische massage van Silas. Zie: Onderwerp 'Silas, Kimnl, Tilburg' https://www.girlsreview.nl/threads/silas-kimnl-tilburg.60681/
Kortom: het was weer tijd voor iets spannends en geils.

In den beginne
Sinds het begin van onze relatie vinden we het fijn om naar de sauna te gaan.
Mijn vuurdoop bestond uit een middag naar de sauna, terwijl er een half Italiaans professioneel voetbalteam aanwezig was. Azzurro is ook de nationale sportkleur van Italië. Op dat moment was ik een krijsende heks die niet naakt de sauna in ging, maar in bikini. Opmerkingen van anderen hierover interesseerden me helemaal niks.
Hoe vaker je iets doet, hoe meer het went. Als we nu naar de sauna gaan, dan hebben we een stiekeme hobby: seks in de sauna. Onopvallend... meestal dan. Eén keer heb ik ergens een sperma-jacuzzi achtergelaten.

Vooronderzoek
Het stiekeme is spannend, maar soms ook vervelend. Blikken van mensen als je elkaar even streelt of een kus wilt geven...
De grote jacuzzi bij de Fun4two en seksende mensen daarin brachten mij vorig jaar, tijdens de ladiesnight, op het idee om eens naar de erosauna te gaan. En zo geschiedde.
Ik heb me het afgelopen jaar flink op dit onderwerp ingelezen en met wat mensen hierover gepraat.

(S)experiment
Ook was het tijd om eens een experiment uit te proberen. Mijn bijnaam doe ik soms eer aan. Ik wist al maanden dat ik graag op die dag naar Azzurra wilde gaan. Hier op het GR-forum lees ik vaker over sperma sparen voor bijvoorbeeld een gangbang, en zo lang mogelijk proberen om niet klaar te komen, zodat jullie mannen daarna veel sperma kunnen spuiten. Ik dacht altijd: ja ja, opschepper... maar toch was ik ergens ook nieuwsgierig.
Ik heb mijn man tien dagen seks onthouden, zodat hij goed geil zou zijn. Dit heb ik bewust niet met hem gedeeld. Niemand weet, niemand weet wat er allemaal in het hoofd van deze heks speelt. Zoals Repelsteeltje dit zou zeggen... De dag voordat we gingen, hoorde mijn man pas over mijn wilde plannen. Over het sperma-experiment heb ik natuurlijk niks gezegd.

Beuningen
In een ver verleden ben ik hier al eens geweest. Niet voor Azzurra; toen was ik nog een klein heksje en kwam ik daar voor mijn sport...
Op naar de stellendag in Beuningen.
Het was druk, echt heel druk! Dit stond ook al op de site aangekondigd.
Mijn man had een stuk verderop bij het gemeentehuis geparkeerd en we zijn een stukje naar Azzurra gelopen. Tip van mij, voor als de parkeerplaats bij Azzurra vol is!
Van buiten ziet het er best strak uit. Je zou niet zeggen wat er achter deze muren gebeurt, op deze heidense plek. Een plek waar ik mij wel goed op mijn gemak voel. Een heks was vroeger ook een soort heidene... wellicht heeft het iets met mijn voorouders te maken?
Bij aankomst druk je op de bel en word je binnengelaten. Zodra je de deur naar het restaurant opendoet, is het duidelijk waarvoor je komt. Er zaten veel mensen met handdoeken en sommigen waren ook halfnaakt. Ik observeer altijd heel veel. Ik zag allemaal volk rondlopen, uit alle lagen van de samenleving. Dik, dun, klein, lang, met of zonder kleurtje... Dit zag je ook terug aan de auto's die op de parkeerplaatsen stonden.

Entree
Bij binnenkomst betaal je 60 euro entree. Je krijgt allebei één witte handdoek, een kluisje en een blauw polsbandje (Azzurra). Dit zit bij de entree inbegrepen. Wil je nog een handdoek, dan betaal je daar 1 euro extra voor.
De eigenaar herkende ik direct van een foto uit een krantenartikel dat ik had gelezen. Ook hier wordt natuurlijk weer van voor tot achter onderzoek naar gedaan!
We gingen ons omkleden in de kleine kleedruimte. Er zijn twee kleedruimtes. Kleding erin, slippers aan en gaan met die banaan... Experiment-banaan kun je ook zeggen, haha.
Tot op het laatste moment heb ik nog zitten twijfelen of het Azzurra werd, of dat we voor de eerste keer samen naar de Fun4two zouden gaan. Ik had echter geen zin om over kleding, enzovoort, na te denken, dus dit gaf wel de doorslag. Ik ben en blijf natuurlijk wel een echte vrouw.

Op ontdekkingstocht
We hebben eerst een rondje gelopen om te zien wat er allemaal was. Er zijn een stuk of acht kleinere ruimtes met een jacuzzi of een sauna erin. Bij binnenkomst viel mijn blik al meteen op een piemel met een flinke Prince Albert-piercing erin. Zo één die hier in het piemeltopic weleens voorbij kwam, waar @speedee een mooi plaatje bij deelde. Dat plaatje schoot meteen door mijn hoofd.
Meer naar links toe heb je in de gang een kleiner bed waar je met twee personen op kunt liggen. Er schuin tegenover is een groter bed/matras waar je zeker met zes personen op kunt liggen.
Door een andere deur kom je bij nog meer privéhokjes, die je op slot kunt doen.

Opfrissen
Geil was het om alle seksgeluiden te horen en seksende mensen te zien, in allerlei posities. Ik werd al behoorlijk opgewonden.
Snel naar de doucheruimte om ons op te frissen. In de grote doucheruimte staan ook nog een stuk of vier jacuzzi's, links en rechts. Er zijn zes warme douches en één koude douche.
Terwijl ik me aan het douchen was, zag ik dat een man de pijp van een andere man aan het roken was. Niet bepaald het uitzicht waar ik geil van word, maar dit hoort er natuurlijk ook bij. Iedereen in zijn waarde laten.
Twee vrouwen met elkaar bezig zien er toch wat geiler uit. Of stellen samen, ook geil!

Deek 2:

Handwerk

Daarna was het tijd om naar de sauna te gaan. Manlief bleef ook niet onberoerd. Hij begon mij te strelen en deed wat rustig vingerwerk. Alles was bij ons beiden goed kaalgeschoren. Hij zei direct: 'Wauw, jij bent al nat!' Ja, dat was niet van de douche.
Ik ging hem natuurlijk ook een beetje strelen en teasen. Daarna weer douchen.

Hammam

We gingen daarna richting de natte hammamruimte. Sowieso is dat altijd mijn favoriete ruimte. Lekker begonnen met hem te pijpen. Piemel diep in mijn mond, eikel lekker rustig likken en sabbelen. Ballen in mijn mond nemen, die ook lekker likken en er wat op zuigen...
Daarna schoof ik op zijn gezicht om mijn natte kutje goed te laten likken. 69 is ons favoriete standje. Uiteindelijk ben ik drie keer klaargekomen en werd ik wat licht in mijn hoofd. Tijd om even wat te eten en te drinken.

Restaurant

Het was erg druk in het restaurant. We hebben een plekje gevonden en eten en drinken besteld. Het barpersoneel is trouwens superaardig. Er is een kaart met voldoende aanbod qua eten en drinken.
Na verloop van tijd kwam er een wat ouder stel bij ons zitten, waarmee we gezellig hebben zitten kletsen. Zij was ook bi, vertelde ze, en leek wel wat interesse te hebben. Ik niet, sorry. Ik hou niet van vrouwen met kort haar. Juist lekker om wat te kunnen vasthouden en strelen... of richting een hoogtepunt goed vast te pakken en bij het beffen dieper in een kutje te drukken.

Diversiteit

Daarna zijn we weer gaan douchen. In de grote ruimte viel mijn oog nu op een stel, man/vrouw, dat samen een man aan het pijpen was. Mijn man is zo hetero als wat, dus die moest hard lachen toen ik vroeg of hij dat ons ook zag doen: nee, natuurlijk niet. Twee vrouwen die hem pijpen vinden we allebei wel beter. Net zoals Silas en ik vorig jaar deden.

Jacuzzi

Tijd om richting de jacuzzi te gaan. In veel jacuzzi's was weinig plek. Uiteindelijk vonden we een jacuzzi waar we met vier personen in zaten. Ik liet mijn man op de rand zitten en toen was het weer tijd voor een rondje pijpen. Daarna werd ik weer gebeft. Ik ben niet blijven zitten, maar ging op mijn rug op de rand van de tegels liggen. Zo kon ik goed alles zien, horen en lekker genieten van een goede befbeurt.

Bare

Daarna was het weer tijd om te douchen. Nu viel mijn blik op een vrouw die afwisselend, bare, genomen werd door diverse mannen in de jacuzzi.
Ik ben heel ruimdenkend en verre van een heilige, maar dit deed toch wel wat met mij. Ik dacht dat ik al eens eerder oproepjes van of over haar had gelezen ergens. Het heeft nog enkele dagen door mijn hoofd gespookt... niet in positieve zin.
Hammam deel 2
Daarna was het tijd om naar de hammam te gaan. We gingen nu naar een ander stukje toe. Achter een muurtje kon je rustig zitten. Mijn man wilde wel neuken, maar kreeg een 'nee' te horen en moest zijn handen thuishouden. We zaten lekker tegen elkaar aan. Op een gegeven moment hoorden we gekletter. We keken elkaar aan en dachten hetzelfde: wordt er nou een golden shower gegeven? Het zal altijd een vraag blijven. Hier zijn we beiden niet van.
Daarna begonnen we weer een beetje te strelen. Hij wilde heel graag een wippie maken. Ik zei: 'Nee, straks. Rustig aan, jij.'

Scrub

Daarna weer een rondje douchen. Ik had al de hele tijd een washandje met allerlei potjes meegesleept. Daar werd het nu wel tijd voor.
Scrubsessie
We zijn naar een andere ruimte gegaan en ik heb mijn man daar op een plaat laten liggen. Terwijl ik de scrubhandschoen en de scrub in orde maakte, heb ik drie rondes zijn lekkere lijf gescrubd met drie soorten scrub. Lekker tussendoor over zijn lijf heen glijden en tussendoor een beetje pijpen. Heerlijk dat het hier zo kan. Daarna heeft hij mij één rondje scrub gegeven.

Afstrepen

Ik werd te geil van zijn lijf op mijn lijf en weg was de zelfbeheersing. Tijd om een fantasietje van mijn lijstje af te strepen. We zijn naar het gangpad gelopen en op het kleine matras voor twee personen gaan liggen.
Heerlijk, lekker elkaar oraal verwennen in 69. Daarbij kon ik het gangpad inkijken en zag ik dat mensen af en toe keken. Zo geil! Dit stond ook op mijn lijstje... Schuin aan de andere kant lagen diverse stellen op het grote matras. Volgens mij lag een stel goed naar ons te kijken!
Daarna was het echt tijd om genomen te worden. Mijn man wilde naar een afsluitbare ruimte. Helaas, vriend, ik niet. Ik heb mij in doggystyle laten nemen... zooo lekker. Uiteindelijk ben ik volgespoten en al richting de doucheruimte gelopen.

Geslaagd sexperiment

Daar kwam al een flinke kwak uit mijn kutje. Even vakkundig weggewerkt daar onder die douche. Ik moet er niet aan denken dat iemand erover uitglijdt. Zij zijn tenslotte geen heks.

Omkleden
In de kleedruimte hadden we wat kletspraat met andere Azzurra-gangers. Een man vertelde dat we bij de bar om een ontgroeningsdiploma mochten vragen!
Na het afrekenen zijn we naar de auto gelopen. Onderweg kwam er toch weer wat uit mijn kutje. In eerste instantie dacht ik dat de menstruatie was begonnen... Toen heb ik even in de auto gekeken en ja hoor: experiment geslaagd. Een hele grote kwak sperma. Dus heren, jullie verhalen kloppen wel degelijk 🤣.
Ik zal er niet meer aan twijfelen!

Ontspannen

We waren allebei helemaal ontspannen. We zijn uiteindelijk maar drie uurtjes daar geweest, maar het voelde als een hele dag. Zo lekker relaxed. Zo relaxed, dat ik de dagen erna amper van de bank ben gekomen. Geloof me, dat wil wel wat zeggen. Heerlijk om samen zo te genieten, van en met elkaar.

Terug
Bovenaan Onderaan