Jazeker!
Als je aanbelt en de deur opent, sta je direct in het restaurant en is het heeeel duidelijk waarvoor je hier bent. Het was daar al heel druk. Stond ook aangekondigd op de website van Azzurra. Ik herkende de eigenaar direct (foto krantenartikel). Aardige vent. Ook al het barpersoneel heel aardig en goede service. Na betalen kreeg je een bandje en een kluisje. Ook kregen we ieder 1 handdoek. Indien je een 2e handdoek wilt betaal je daar 1 euro voor. Er zijn 2 kleedruimtes. Uitkleden, spullen in kluisje doen en op pad.
Er zijn iets van 8 kleinere ruimtes met een sauna en jacuzzi. Sauna's verschillend in temperatuur. Het is best donker binnen. Ik ben een echte observeerder dus kon helaas niet alles goed zien.
Wat ik wel zag was diverse samenstellingen. Man die werd gepijpt door een andere man, een man en een vrouw die een andere man aan het pijpen waren. Een wat oudere vrouw die bare door diverse mannen werd genomen in de jacuzzi.
Je hebt links in de grote doucheruimte een stuk of 4 jacuzzi's. 2 aan elke kant 6 warme douches en 1 koude douche.
Er is een klein buiten terras voor de rokers. Er waren lampen opgehangen om warm te blijven.
Ergens in het middelpunt van Azzurra is een matras waar je met 4 personen (schat ik in) op kunt liggen. Daar tegenover is nog een matras waar je met z'n tweetjes aan de slag kunt gaan.
Als je in de gang liep naar de andere ruimtes toe, kan je rechtsaf een deur openen en dan kom je bij diverse hokjes waar je je 1 op 1 kunt terugtrekken en deze afsluiten.
Er is nog een hammamruimte die erg lekker is. Heerlijk daar sexen!
In het restaurant kan je lekker zitten en kletsen met elkaar. Er staat van alles wat op de menukaart. Van tosti tot saté met brood en spaghetti.
Prijs is ook gewoon ok.
Ik vind het een mooie nette plek. Er werd tussendoor zichtbaar schoongemaakt.
Vanwege hemelvaartsdag was het echt heel druk. De mede saunagangers waren erg vriendelijk. Je kon met iedereen makkelijk een praatje maken.
Ook onderling respectvol.
Er was ook veel diversiteit. Jonger, middelbare leeftijd, ouder..dik, dun, wit, kleurtje...alles was ok!
Ontgroeningsdiploma hebben we ook gekregen