Sjors Loper
Meubelstuk
Ze zijn daar nu aan het verbouwen. De cinemaruimte is verplaatst en veel donkerder. Ook zijn er een paar grote speelruimtes bijgekomen. Wat ze met de oude cinemaruimte gaan doen is mij niet bekend.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk las ook over verbouwing ja. Ben heel benieuwd. Voor het eerst naar een Erosauna. Normaal stiekem sexen in normale sauna. Straks dus geen probleemZe zijn daar nu aan het verbouwen. De cinemaruimte is verplaatst en veel donkerder. Ook zijn er een paar grote speelruimtes bijgekomen. Wat ze met de oude cinemaruimte gaan doen is mij niet bekend.
Wow heftig!![]()
Overleden persoon aangetroffen bij parenclub in Beuningen
Bij sauna/parenclub Azzurra in Beuningen, is dinsdagmiddag een overleden persoon aangetroffen. Dat bevestigt de politie. Volgens een woordvoerder wordt er onderzoek gedaan om een misdrijf uit te sluiten.www.gelderlander.nl
Heftig
Wij persoonlijk vinden hoop mannen erg geil bij azura vooral de glory holes.Ga lekker naar club eroxx. Daar is dat rukgehalte en er achter aan lopen een stuk minder.
Eroxx is minder gejaag inderdaad.Wij persoonlijk vinden hoop mannen erg geil bij azura vooral de glory holes.
Maar inderdaad het treintje achter ons aan zeer hoog.
Laastst hoorde we man zelf ruzie maken dat hij erbij wilde. Gelukkig gecorrigeerd door de andere. We blijven er graag komen.
Eroxx komen we meestal donderdag de active dag met ook veel mannen. Super leuk daar en inderdaad geen gejaag.
Nee wij komen nooit in de weekenden. Maar de active donderdag is er zeker eenEroxx is minder gejaag inderdaad.
Zijn de weekenddagen ook de moeite? Normaliter werk ik op donderdag..
Helemaal waar! Ik was er vorige week donderdag. Ik heb me goed vermaaktNee wij komen nooit in de weekenden. Maar de active donderdag is er zeker een
Om vrij voor te nemen![]()
![]()
Stuur even een orive verichtWie gaan er woensdag 16 september naar azzura?