Algemeen Saunaclub Le Grand in Zundert

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Le Grand is op het eerste zicht een luxe tent, 80 € zal al een selectie maken van het soort klanten dat erop afkomt. Wijn en bier inbegrepen bij een lopend buffet. Klinkt allemaal goed en de foto's zien er veelbelovend uit. Voor klanten uit de Randstad is een entreeprijs van zeg maar 15 € meer dubbel en dik terugverdiend in uitsparing op brandstofkosten. Nu nog YY open en dan zijn er eindelijk 2 topclubs te bezoeken.
 
Volg deze club al een tijdje via social media en ik moet zeggen van de filmpjes en de foto's die ik tot dusver gezien heb ben ik behoorlijk onder de indruk.
Dat zo een club dan vrij hoog in de boom zit qua prijs snap ik wel want die luxe moet zich voor hun natuurlijk ook terugbetalen, de selectie dames zal daar net als overal in de toekomst veel gaan bepalen.
Maar ik vermoed dat dit voor veel heren uit de randstad maar ook bijvoorbeeld Antwerpen, Gent gebied een uitkomst kan zijn ivm. de reistijd die ze besparen.
Ik wens ze veel succes helaas is het voor mij zelf te zeer buiten de route dus ik zal eerst echt verpulverd moeten worden door de recensies voor ik zelf ga rijden.
 
Le Grand is op het eerste zicht een luxe tent, 80 € zal al een selectie maken van het soort klanten dat erop afkomt. Nu nog YY open en dan zijn er eindelijk 2 topclubs te bezoeken.

Of het topclubs worden valt nog te bezien. Ik hoop het! Voorlopig is Sixsens de enige topclub in de wijde omtrek (inclusief Duitsland binnen 2 uur rijden) gemeten naar aantal mannelijke bezoekers en beschikbare dames.
Maar de foto's van LeGrand zien er goed uit en voor mij is het lekker dichtbij.
 
Of het topclubs worden valt nog te bezien. Ik hoop het! Voorlopig is Sixsens de enige topclub in de wijde omtrek (inclusief Duitsland binnen 2 uur rijden) gemeten naar aantal mannelijke bezoekers en beschikbare dames.
Maar de foto's van LeGrand zien er goed uit en voor mij is het lekker dichtbij.
Zoveel negativiteit, waarom toch... YY was tot voor de gedwongen sluiting al een topclub dus waarom zou ze dat niet zijn bij een heropening, hadden een kwaliteitsvolle LU en uitstekende keuken waar de door jouw geciteerde club voor moet buigen. Een topclub meet je niet in kwantiteit maar kwaliteit. En op het eerste zicht heeft LG flink geïnvesteerd om die kwaliteit ook te halen. En in NRW zijn er ook heel wat topclubs hoor, gewoon je ogen eens openen. Bekijk het niet als een bedreiging maar welgekomen verrijking. Wie weet word je nog een fan ;)
 
Laatst bewerkt:
Even Google Maps gecheckt. Er tegenover is een vuurwapenhandel. Lekker stukje Nederland :D
Sorry, maar dit vind ik tendentieus. Ten eerste is de vuurwapenhandel in Nederland streng gereguleerd. Dat er zo'n zaak zit zegt niets over de kwaliteit van de buurt. Ten tweede zijn er niet heel veel panden met genoeg privacy in het volle Nederland waar je goed een saunaclub kunt beginnen. Als je even persoonlijk gaat kijken dan zul je zien dat dit geen dubieus stukje Nederland is, maar een nette buurt waar je niets meer van ziet zodra je de auto achter de metershoge coniferenhaag hebt gestuurd.
 
Ik ben erg benieuwd, het ziet er prima uit maar waar het mij om gaat is de kwaliteit en prijsstelling van de dames. Als er 5 dames zitten die 200 per uur vragen dan rij ik lekker naar Limburg.
 
Zoveel negativiteit, waarom toch... YY was tot voor de gedwongen sluiting al een topclub dus waarom zou ze dat niet zijn bij een heropening, hadden een kwaliteitsvolle LU en uitstekende keuken waar de door jouw geciteerde club voor moet buigen. Een topclub meet je niet in kwantiteit maar kwaliteit. En op het eerste zicht heeft LG flink geïnvesteerd om die kwaliteit ook te halen. En in NRW zijn er ook heel wat topclubs hoor, gewoon je ogen eens openen. Bekijk het niet als een bedreiging maar welgekomen verrijking. Wie weet word je nog een fan ;)
Ik denk niet dat ik zo negatief ben als ik de hoop uitspreek dat het topclubs worden. Maar jij doet net alsof Sixsens geen topclub is en dat vond ik juist negatief. Kwantiteit van mannelijke bezoekers zegt m.i. alles. Er is niet 1 club perfect voor iedere man. De club waar de meeste mannen komen is het beste voor de meeste mannen. Zo simpel is het. Anders gingen ze wel ergens anders naartoe. Er zullen er altijd mannen zijn die liever naar een andere club gaan. En daarbij spelen allerlei overwegingen een rol: Rijafstand, prijzen, drank inclusief of niet, wellness, kwaliteit van het eten, kwaliteit en optiek van de dames, hoeveelheid en type dames, hoe schoon het is, sfeer, wachttijden voor een kamer etc. Ik ben al eens geswitcht van stamclub (Babylon-> Sixsens) en dat zou zomaar weer kunnen gebeuren als LeGrand, YY en GG openen. Wat mij betreft gaan we hier nu on topic verder over Le Grand.
 
Goede vraag voor de uitbater. Maar er zijn natuurlijk altijd mogelijkheden. Bijvoorbeeld een lagere prijsstelling van de dames, waardoor er meer mannen komen, de dames meer verdienen, er meer dames komen etc. Ook kan de nieuwe club een betere wellness hebben, waardoor mannen langer blijven en vaker naar de kamer gaan etc. Op basis van de foto's van Le Grand ben ik hoopvol gestemd! Na de eerste recensies en bezoeken zullen we meer weten.
 
De ene club in Zundert gaat dicht (Diana), met als reden dat zij geen legale DvP meer kunnen vinden en niet meer rentabel kunnen werken en tegelijk gaat er een nieuwe club in Zundert open.
Hoe kan je dat rijmen?
Voor de zogenaamde luxe clubs zoals vroeger de Yab Yum, Regals etc. is eigenlijk al jaren amper nog een markt de meeste mannen trekken geen >300 euro per uur meer en dan nog een champagnerekening van honderden euro's voor slechts een paar uur vermaak.
Het saunaclub concept is een heel anders en zet in op meer een dag vol plezier waar je tussen de tegenwoordig vanaf ruim 100 euro tot duizenden euro's klaar bent. En een leuke dag hebt gehad met eten,drinken,wellness, bij de prijs inbegrepen, en als je wil zoveel dames als je aankunt maar hoe meer of langer de dame(s) hoe duurder je dag zal worden.
Je kunt in een saunaclub het dus zo bont maken als je wil het is ook veel vrijblijvender als een bezoek aan een club waar je al snel verplicht voelt toch maar wat te drinken en toch die dame te pakken.
In een saunaclub is dat minder er zijn zat heren die komen om een dagje te relaxen of te lachen en als ze geen zin hebben of geen geschikte dame vinden gaan ze weer.
Maar wil jij ruig doen met flessen champagne en sterke drank en 3 dames de hele avond bij je ook die tref je vrijwel dagelijks het is maar net wat je wil in deze clubs daarom is het zo populair geworden de afgelopen 15 jaar.
 
Deze locatie zit al langer een sexclub die volgens mij al een paar keer verwisseld is van eigenaar. Heel vroeger een discotheek geweest.
Zal zeker niet de goedkoopste worden en zat in het verleden in de zelfde prijscategorie als Sauna Diana.
 
Dat kan heel goed zijn
Maar heb mij in het bekende bordeel ( altijd de reclamebus in de Tour de France) veel geamuseerd Eigenaars bordeel zijn een wielrennersfamilie
Ook in dat zwembad. Er kwamen Btw ook zeer bekende Belgen en Nederlanders
Je kon het in die context en categorie vergelijken met de Yab Yum destijds in Amsterdam. Hoewel de infrastructuur heel anders was
 
De ene club in Zundert gaat dicht (Diana), met als reden dat zij geen legale DvP meer kunnen vinden en niet meer rentabel kunnen werken en tegelijk gaat er een nieuwe club in Zundert open.
Hoe kan je dat rijmen?

Sauna Diana wil per se dames die (goed) Nederlands spreken. Dan wordt de spoeling dun. Wellicht gaat Le Grand werken met Oostblokdames die uit de voeten kunnen met Engels en Duits.

80 euro entree duur? Dat valt op zich nog wel mee als ze hetzelfde bieden als bv. SS, YY destijds, de Duitse clubs. Die paar tientjes extra rijd je vanuit Antwerpen of de Randstad wel op aan benzine/diesel als je naar Limburg of Duitsland moet.
 
Ziet er inderdaad heel goed uit, misschien als de eerste reacties van bezoekers positief zijn ook maar eens de stap zetten om naar deze sc te gaan.
Normaal zijn de locaties mij te ver weg maar dit zou het overwegen qua afstand wel waard zijn dan
 
Ziet er inderdaad heel goed uit, misschien als de eerste reacties van bezoekers positief zijn ook maar eens de stap zetten om naar deze sc te gaan.
Normaal zijn de locaties mij te ver weg maar dit zou het overwegen qua afstand wel waard zijn dan
Als ze maar een goede line-up hebben, zowel qua looks, service als aantallen. Dan komt het wel goed.
 
Als de dames zelf de prijs mogen bepalen kan het wel eens een dure club worden.
Ja, daar heb je meteen het lastige.

Aan de ene kant moeten de dames uit fiscale overwegingen zelfstandig zijn. Aan de andere kant wil je als club wel een standaard hebben qua service, een rooster in elkaar kunnen knutselen, etc.

En dan worden die dames al snel verkapte werkneemsters en ook zo gezien door de fiscus. Je zit dan aan opt-in en dan is het niet interessant meer.
 
In het begin zou men acties moeten doen waar dames voordelig kamers kunnen huren en heren voordelig naar binnen komen. Dan krijg je wat meer aanloop.

Het bekende kip-ei verhaal. Zonder veel dames niet veel heren en zonder veel heren niet veel dames. Ergens moet je die cirkel doorbreken en dat vergt in het begin een investering.

Heb genoeg clubs, vooral ook in Duitsland, hier hun tanden op stuk zien bijten.

Iemand die honderden kilometers rijdt en dan voor 80 euro een handvol dames aantreft, die zal niet zo snel meer terugkomen.
 
Het is een maandag en de eerste dag, wie had nu verwacht dat het afgeladen vol dames zou zitten? Zodra het eerste schaap de dam over is, volgen er meer. Geldt evengoed voor klanten, er zijn nu eenmaal mensen die watervrees hebben en eerst een ander willen zien springen. Nieuwe dames betalen geen entree gedurende de eerste 3 maanden, dat is alvast een actie om de drempel te verlagen. En de rest qua aanbehoren zal wel volgen, als nieuwe SC moet je ergens beginnen. Ik ga in elk geval zo spoedig mogelijk, benieuwd het met eigen ogen te zien en te beleven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan