Algemeen Saunaclub Le Grand in Zundert

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga voor 80 entree en dan 4 aanwezige dames niet heen...misschien later als het gaat lopen..rij wel half uur doo

Mja.

Je moet gewoon genoeg dames hebben, daar begint het mee. Geen idee of het mag van de fiscus, maar idealiter zou je ze een omzet garanderen of iets in die geest.

Want dames blijven niet komen natuurlijk als ze een paar tientjes verdienen.
Voor bepaalde jongere dames van Rozenhofke zou t wellicht wat zijn.
 
Als de dames zelf de prijs mogen bepalen kan het wel eens een dure club worden.

Als ze zichzelf uit de markt prijzen wint uiteindelijk niemand, de uitbater niet, de klant niet, en de vrouwen ook niet.

En als je eenmaal een leuke dame getroffen hebt kun je daarna ook gewoon buiten de club afspreken.

Dan spaart zowel de man als de vrouw de entree uit en heb je als het goed is net zo veel plezier.

Ze zullen echt voor een grote groep aantrekkelijk moeten blijven om mensen telkens weer die entree te willen laten betalen.
 
Of ze er nu nog welkom zijn weet ik niet, Sixsens leest mee.

Als Sixsens meeleest hoop ik dat ze eindelijk wat aan die DJ gaan doen die die waardeloze roemeens/bulgaarse/turkse muziek draait.
Er geen enkele nederlandse klant die daarop zit te wachten. Een reden om de bar te ontvluchten. En 's avonds blijven er dan weinig leuke plekken over.

En van Sixsens is bekend dat meisjes niet meer welkom zijn als ze (tijdelijk) ergens anders gewerkt hebben. (niks "ZZP" dus)
 
Laatst bewerkt:
Bezoekje gebracht aan deze nieuwe club. Ik had me voorgenomen om dit hetzelfde aan te vliegen als een dagje SS.

Over heel de dag 5 dames. En ik denk in totaal een 15 tal verschillende heren. Niet op 1 moment maar doorlopend.

Ontvangst was super vriendelijk en sympathiek. De gastvrouw gaf met viel plezier rondleiding. Gaf ook uitleg wat nog niet klaar was, wat de plannen zijn, etc..

De infrastructuur:

- 1 woord geweldig. Je merkt dat er duidelijk is geïnvesteerd om iets mooi op te bouwen
- Erg mooie locker rooms, met douches en leuke 'touch' Deodorant ;-)
- leuke bar, met heelcomfortable barkrukken
- De kastjes werken met een digitale sleutel in een armbandje
- Supper zachte berenvellen en slippers... nog nieuw
- erg mooie kamers
- mooi afgewerkte douches
- Zwembad zou pas voor volgend jaar zijn en ook voor restaurant zal het nog wachten zijn. Maar mensen die ook bij GT geweest, zo is het nu ook

Speciale vermelding, voor mij persoonlijk belangrijk, mooie en voldoende toiletten. (die van boven was even zoeken).

Eten
- Middag en namiddag staat er een buffet met broodjes, beleg en groenten. Was ok, maar niet vergelijkbaar met SS. Ik vermoed dat men hier aan het zoeken is naar optimaliseren tov bezoekers aantal

- Avondeten: Werd persoonlijk aangekondigd door de gastvrouw ;-) Waar ik begreep was dit catering. Biefstuk, kip, Gehakballetjes tomatensaus. risotto met truffel, groentjes en lasagne. Erg lekker en goed afgekruid. Word wel niet constant aangevuld zoals andere clubs, dus als je later op de avond komt.

Dames:

- 3 bekende dames waarvan ik 1 vorige week nog in SS tegenkwam ;-) Gezien er blijkbaar toch kribbig gereageerd word door SS ga ik de namen niet noemen.
- De sfeer en dynamiek is helemaal anders. Er is veel meer 'normale interactie' ik bedoel gesprekken die niet als doel hebben iemand asap op de kamer krijgen. Dames & heren die gewoon samen tijd doorbrengen.
- Prijzen waaren niet uniform en verschilde per dame. Ik heb gehoord
- 60 euro PZC 30min, 110 voor 60min
- 60 euro PMC 30min, 110 voor 60min
- 80 euro PZC 30 min, 140 voor 60 min



Conclusie:
Ik heb een erg leuke dag gehad. Niveau uitrustig van kamers, bar en sauna legt de lat erg hoog voor andere kamers. Je kan heden een bezoek aan Le Grand niet vergelijken met een club als SS. Le Grand is rustig relax en veel tijd en ruimer om rustig met iedereen te praten. Het komt mij meer over als gewone horeca zaak waar je aan de bar met iedereen kan praten, en oh ja je kan ook even naar de kamer ;-) De bedrijfsleiders waar erg open en vriendelijk en er werd uitvoerig gesproken over plannen. Hetzelfde met de dames die er duidelijk met een andere ingesteldheid liepen. Natuurlijk zal er op termijn wel meer dames en heer moeten komen.

Ik ga zeker nog terug, maar zal ook nog naar limburg trekken omdat daar toch nog enkele dames rondlopen die toch in de kamer de hogere service leveren, en het op dit moment gewoon een andere ervaring is... keuze is leuk en moeilijk!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd wat de vrouwen van deze club vinden, als jullie meelezen, laat van je horen!

Aanwezige dames waren heel relax en stonden er open voor gesprekken. Uiteraard vond men het leuk op in een mooie nieuwe omgeving te werken. Tov SS zijn de kamers 5 sterren. Ze waren dus erg enthousiast.

Eea kan door de witte broodsweken zijn natuurlijk, ik binnen enleke weken/maanden nog eens checken.
 
Aanwezige dames waren heel relax en stonden er open voor gesprekken. Uiteraard vond men het leuk op in een mooie nieuwe omgeving te werken. Tov SS zijn de kamers 5 sterren. Ze waren dus erg enthousiast.

Eea kan door de witte broodsweken zijn natuurlijk, ik binnen enleke weken/maanden nog eens checken.
Naar ik begrepen heb, hoeven de dames de eerste 3 maanden geen entree te betalen. Dat geeft natuurlijk minder "druk" om persé een kamer te moeten maken om enigzins quite te spelen. Gratis eten, drinken en welness voor de dames dus.

Naar verhouding meer beren dan dames. Ik ben benieuwd hoe de entreeprijs zich gaat verhouden na die eerste periode als er straks WEL een restaurant en jacuzzi e.d. is. En hoeveel de vrouwen dan moeten betalen om binnen te komen. Moeten die straks ook 80 (of zelfs 100 wat ik gelezen heb) betalen om binnen te komen? En wat gaat dat doen met de prijzen die de dames dan gaan vragen.

Club heeft potentie zo te lezen maar vooralsnog wacht ik nog even af tot er meer dames zijn. Stuk of 10-15 dames is toch wel een minimum voor mij, ook al heb je in feite maar 1 dame nodig voor een perfecte kamer maar dan moet diegene wel beschikbaar zijn.
 
- Avondeten ...niet constant aangevuld zoals andere clubs, dus als je later op de avond komt...

Ik snap dat het erg duur is om tussen 17:00 en 21:00 continue "biefstuk" aan te bieden, maar als je 80 euro per dag vraagt is het als club niet fair dat je verwacht dat klanten genoegen nemen met "gehakballetjes tomatensaus".

En dan krijg je natuurlijk nu ook dat "men" zich bij opening direct op het diner-buffet stort, want op=op?

Dat pik je bij een doorsnee all-you-can-eat al niet eens. Laat staan bij zo'n "luxe saunaclub", waar sommigen wel 500-1000 euro op een dag uitgeven... En als je om 19:00 wilt eten ligt er alleen nog ouwe lasagna en een lauwe gehaktbal? 🙄
 
Laatst bewerkt:
Ondertussen is wel geweten welke dames uit Ss hier aanwezig zijn of waren. Er werd een duidelijk signaal gegeven naar de dames die na enkele dagen wilden terugkeren.

Ja idd... dat hebben 2 dames mij ook bebvestigt, niet dat ze na enkele dagen wilde terugkeren, maar dat ze niet meer welkom zijn als ze dat doen.... toch jammer, gezien de afstond tss beide clubs kan men beter samenwerken
 
En dan krijg je natuurlijk nu ook dat "men" zich bij opening direct op het diner-buffet stort, want op=op?

Mss moet ik me eea beter uitleggen. Er was wel degelijk genoeg eten, dus ook wanner ik ergens tss 19u en 20 u een kijkje ging nemen, was er nog eten. Alleen de lasagne bevestigde mijn gevoel dat het hetzelfde eten was dat om 17 uur geserveerd was en nu nog net een beetje warm was.

Of het zou aangevuld worden of het op was kan ik dus niet met zekerheid zeggen.

Eten dat om 17u erg lekker was, en dat was het. Krijgt bij mij na enkele uren warm gehouden te zijn niet dezelfde recentie. Persoonlijk heb ik dus er goed gegeten, maar vond dit wel een belangrijk puntje voor mensen die wat later op de dag nog een bezoekjge willen brengen.

Met zo'n beperkt publiek is een dooorlopend buffet bijna niet te organiseren en is a la cart mss handigeren.
 
Men moet de regels strak houden. Nu Ss een goede, regelmatige line up heeft moet men dit ook zo proberen te houden. De dames werden hiervan op voorhand reeds verwittigd.

Er zijn regels en er zijn regels... officieel zijn het ZZP-ers... en aangezien de vrouwen ook geen compensatie krijgen op de dagen dat er geen klanten zijn (of alleen maar dezelfde mannen die altijd komen die de entree betalen en vaak de hele dag niet kameren), kan een club toch moeilijk eisen dat vrouwen entree betalen als ze op een dag niks verdienen... en tegelijkertijd dreigen de toegang ontzeggen als ze op bepaalde dagen ergens anders willen werken...

Alleen maar om de "regelmatige line up" te garanderen...
 
Als ook de YY weer open zal gaan hopelijk binnenkort dan heeft de SS denk ik wel een echt probleem dan zijn er niet 1 maar 2 clubs extra in Nederland waaronder een veel grotere als SS in NL.
En in Grefrath zou de GT 2.0 ook binnenkort nog eens open moeten gaan ik denk dat het gewoon een signaal is van als je weg gaat dan krijg je dit.
Maar als die andere 2 open gaan kunnen de dames zoveel rouleren dat het systeem weer meer open zal worden en iedere club blij is met een dame.
 
waar sommigen wel 500-1000 euro op een dag uitgeven...
Sommigen inderdaad.

In Duitsland ook vaak gezien dat sommige mannen de entree aftikken (liefst met gratis of kortingskaartjes), eenmaal binnen geen enkele intentie hebben om te gaan kameren, maar zich enkel volgooien met alcohol en volproppen met eten.
 
Ik las in het huisreglement dat er op de begane grond geen sexuele handelingen worden toegelaten: enkel in de kamers op de verdieping dus. Mmm, dan lijkt het me leuker naar een club zoals Babylon te rijden.

Maar als er wat exotische dames in Le Grand verschijnen, wil ik m'n kans daar wel eens wagen.
 
Sommigen inderdaad.

In Duitsland ook vaak gezien dat sommige mannen de entree aftikken (liefst met gratis of kortingskaartjes), eenmaal binnen geen enkele intentie hebben om te gaan kameren, maar zich enkel volgooien met alcohol en volproppen met eten.

Precies wat ik hier al schreef.

...of alleen maar dezelfde mannen die altijd komen die de entree betalen en vaak de hele dag niet kameren...

https://www.girlsreview.nl/threads/saunaclub-le-grand-in-zundert.16183/post-263053
 
Ik las in het huisreglement dat er op de begane grond geen sexuele handelingen worden toegelaten: enkel in de kamers op de verdieping dus.

En ik zie/lees niks over een "cinema", kan best leuk zijn om daar met een dame te spelen op z'n tijd... weer een minpuntje...

En geen mooie tuin/zwembad...? Ik zie daar tenminste niks van terug op foto/video? Zeker met het mooie weer nu sla je een club zonder tuin al gauw over... niemand wil nu de hele dag binnenzitten...
 
Ze hebben een prachtige tuin hoor...

Klopt er is een mooie tuin. Op dit moment een deel ingericht met lichtstoelen en kunstgras, aan het gebouw is een mooi afdak met loungezetels. van oppervlakte is de ruimte op dit moment zeker zo groot als bij SS. Als de rest van de tuin ingericht is gaat het vele malen groter zijn.

En ik zie/lees niks over een "cinema", kan best leuk zijn om daar met een dame te spelen op z'n tijd... weer een minpuntje...
Er is een Cinema "hoek" voorzien... Je hebt een sauna, douches en een cinema die allemaal in een hoek van de bar bevinden. het is een beetje afgescheiden maar niet door muren of een deur. Voor de cinema is er al een groot scherm maar nog geen stoelen (In bestelling). Ik verwacht niet dat er veel "actie" op die locatie zal zijn. en persoonlijk niet gecharmeerd door deze opstelling.

Beter had men op eerste verdiep, als je helemaal rondloopt voorbij kamer 1, is nog een grote (lege) ruimte met balkon naar de bar... daar een hoek gemaakt met zetels en een scherm..

Gastvrouw gaf over alles open en uitgebreid uitleg wat en waarom iets er nog niet was, en tegen wanneer ze het verwachten...
 
Beter had men op eerste verdiep, als je helemaal rondloopt voorbij kamer 1, is nog een grote (lege) ruimte met balkon naar de bar... daar een hoek gemaakt met zetels en een scherm..

Misschien logisch dat ze dat niet boven doen als er dan continue mensen langs de kamers lopen waar men bezig is.
 
Misschien logisch dat ze dat niet boven doen als er dan continue mensen langs de kamers lopen waar men bezig is.

Het stukje dat ik bedoel is doodlopend. Dus niet aan de trap maar alle kamers voorbij en ook de douches boven voorbij.... dus geen langslopende verkeer ! het balkon is helemaal rondom de bar, maar er is maar aan 1 kant een trap, de andere kan is leeg (tegen de tuin aan) en je kan alleen maar terug...
 
Als ze nou verstandig zijn dan vragen ze een paar weken bv 25 euro entree.

Dat is een mooi bedrag om ff te proeven van de club.
Soort openings korting.
Voor 80 euro een club in gaan die nog niet af is en waar een paar dames zijn is gewoon teveel geld.
 
Ik las in het huisreglement dat er op de begane grond geen sexuele handelingen worden toegelaten: enkel in de kamers op de verdieping dus. Mmm, dan lijkt het me leuker naar een club zoals Babylon te rijden.

Maar als er wat exotische dames in Le Grand verschijnen, wil ik m'n kans daar wel eens wagen.
Klopt maar Babylon is op dit moment ook de enige waarvan ik weet dat dit zo toegestaan is, vooral open en bloot in de tuin was het 3x raak deze week gewoon op een middag.
Maar volgens mij is dit soort live shows zowel in de SS niet en (vroeger) ook niet in de YY toegestaan in tuin en alles buiten de bioscoop en kamers, dat LG dezelfde lijn doortrekt heeft misschien wat met de Nederlandse wetgeving te maken maar ik ben geen jurist jammer want het blijft vaak een bron van geil vermaak voor de rest van de gasten.
 
Klopt maar Babylon is op dit moment ook de enige waarvan ik weet dat dit zo toegestaan is, vooral open en bloot in de tuin was het 3x raak deze week gewoon op een middag.
Maar volgens mij is dit soort live shows zowel in de SS niet en (vroeger) ook niet in de YY toegestaan in tuin en alles buiten de bioscoop en kamers, dat LG dezelfde lijn doortrekt heeft misschien wat met de Nederlandse wetgeving te maken maar ik ben geen jurist jammer want het blijft vaak een bron van geil vermaak voor de rest van de gasten.
Ik kreeg in SS nog vrij recentelijk een aanbod van een dame (zal haar naam niet noemen) om het een keer met haar in de bar te doen, ze zou dit de dag/week ervoor nog gedaan hebben met een andere heer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan