Algemeen Saunaclub Le Grand in Zundert

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn regels en er zijn regels... Alleen maar om de "regelmatige line up" te garanderen...
De dames betalen hun entreegeld zoals iedereen en mogen werken. Als ze morgen beslissen om ergens anders te werken is dat hun vrije keuze. Maar als daar een dreiging vanuit gaat, neigt dat meer naar chantage. Helemaal niet correct in de omgang met de dames.
 
De eigenaar heeft ervoor gekozen om een rustige aanloopperiode te nemen. Momenteel speelt nl. ook de vakantie nog een grote rol. Dames zijn heel enthousiast en brengen zelfs vriendinnen mee om hen rond te leiden. In september is men dan volledig operationeel. In totaal zijn er maar liefst 19 kamers! Allemaal voorzien van mooi sanitair, een aantal is wat ruimer van opzet en heel smaakvol ingericht. Zowel boven als beneden zijn douches. Tegenover de receptie komen nog een tweetal schermen waarop aankondigen te zien zullen zijn van special events. Dat is natuurlijk ook allemaal te volgen via de website. Het gedeelte tussen receptie en bar zal afgeschermd worden. De hammam is nu in aanbouw. Ook komen er t.z.t. tuinhuisjes en een jacuzi.
 
Ik las hier (of elders) dat ze mikten op 15 dames bezetting als streven. Maar waarom zouden ze dan 19 kamers hebben? Er zouden met gemak 30 dames kunnen werken.
 
Is gedoemd te verdwijnen.... 80 euro entree vragen... en dan weet je nog nioet of de dames mooi zijn.. In Duitsland 60 entree en ben je wel zeker... dat je voor 50 van bil gaat. Ik heb de afgelopen 20 jaar in Nederland veel soortgelijke zaken zien komen.. maar nog sneller zien verdwijnen........
 
Ik had op rl een job advertentie gezien hiervan. Aangezien ik op 15min van Zundert woon, heb ik eens geïnformeerd naar de werking.

Als dame zou ik 60euro entree betalen, de 1e maand is gratis (dus geen 3 zoals hierboven paar x vermeld)

Volgens eigenaar zijn de prijzen 30min 60euro, 1u 120euro.

Ik had graag eens geprobeerd maar moet ingeschreven staan als zelfstandige in NL dus helaas 😊.. ben van België 😉

Ik volg dit topic even mee want als het nog niet top draait, ga ik men tijd er ook niet gaan verspillen.. Maar lijkt me wel heel leuk om te werken daar 🤩
 
Heel terecht punt dat je daar aanhaalt en welliswaar volledig off-topic. Maar doet bij mij de vraag naar boven komen of er per provincie in Nederland andere regels gelden?
Of heeft LG een ander statuut dan de SC's in Limburg?
Om zelfstandige (in Nederland) te kunnen zijn, lijkt het me namelijk noodzakelijk dat je een officiele verblijfplaats hebt in het land. Gezien de meeste buitenlandse DVP's hier als de dood voor zijn (of toch de beperkte dames die ik heb gesproken in SS en YY destijds) lijkt het mij dat ze daar ofwel andere regels hebben. Ofwel een loophool of afspraak hebben met de lokale autoriteiten :)
Soit is maar een hersenspinsel en volledig off-topic in dit topic.
 
Is gedoemd te verdwijnen.... 80 euro entree vragen... en dan weet je nog nioet of de dames mooi zijn.. In Duitsland 60 entree en ben je wel zeker... dat je voor 50 van bil gaat. Ik heb de afgelopen 20 jaar in Nederland veel soortgelijke zaken zien komen.. maar nog sneller zien verdwijnen........
Nou bij de Babylon is een dagkaart ook 70 euro en bij de SS 65 euro en voor de rest kun je idd. wel nog terecht bij een paar iets goedkopere budgetclubs in Duitsland maar ook niet meer wat het ooit was.
Want momenteel is ook het aanbod qua clubs in NRW karig het is wachten op de opening van GG en de heropening van de YY voor wat reuring.
Maar aangezien deze 2 ook in de klasse premium saunaclubs vallen zou ik op een entree beneden de 65 euro niet rekenen ik denk misschien zelfs ook wel 70.
Tel daarbovenop de kosten en tijd wat het vanuit de randstad en Antwerpen/Gent kost door te rijden naar Duitsland daar hoopt LG de winst te halen vermoed ik.
 
Inmiddels sijpelen er al wat namen door van dames die Sixsens geruild hebben voor deze nieuwe club,
Lunna,Stacey, Domenika,Betty……en nog een handvol die niet meer welkom waren in Vaals.
Als men denkt en hoopt met deze dames een goede club te kunnen maken……
Allemaal Roemeense en Bulgaarse vrouwen denk niet dat ze bij le grand gaan maken start prijs is 70 half uur 120 uur ze vragen voor alles extra geld
 
De tijd- en afstandsbesparing is een grote meerwaarde. Bovendien zit er een doordacht bedrijfsplan achter, eens uitgerold kan je deze SC niet vergelijken met andere SC in de buurt, spelen een paar niveau's hoger. NL en eventueel BE dames in de aanbieding is een plus voor veel klanten. LG pakt de zaken zeer goed aan en kan enkel nog groeien.
 
In Ss kan je nog altijd terecht voor 55 euro als je voor 1130 u toekomt. Ontbijt is dan op z n best.
En…. Sixsens kan je niet vergelijken met Duitse budgetclubs.
Denk dat er nog velen niet weten wat Ss allemaal te bieden heeft.
Voor mensen uit de Randstad ook wel een stukje verder rijden dan LG.

SS is verder een prima tent. Net zoals YY dat was. Konden zich prima meten met de voormalige "big 4" uit NRW.
 
Recentelijk deze club nogmaals gefrequenteerd. Over de faciliteiten of het voorlopige gebrek hieraan is al voldoende geschreven, dus die uiteenzetting gaan we even skippen.

Het idee achter de opening ga ik ook open laten want snap persoonlijk niet goed waarom men nu al opent en men eigenlijk pas richting einde van het jaar reclame en party's zoekt te organiseren. Het wekt sterk het idee van een test periode, wat te begrijpen valt, maar jammer is voor zowel heren/dames die momenteel geld/tijd in de club investeren. Een geste vanuit de club was hierin dan ook leuk geweest.

Soit genoeg hersenspinsels, enkele vaststellingen tijdens mijn laatste bezoek.
Gezien het buffet exact hetzelfde was als mijn eerste bezoek lijkt het erop dat de traiteur dagelijks hetzelfde brengt. Dit werd me bevestigd door de aanwezige dames. In concreto 6 maaltijdbakken bestaande uit kip, sate, steak, aardappelen, broccoli met wat andere groentjes en macaroni met iets van saus. Hieruit mag je jezelf vrij bedienen met die opmerking dat deze niet aangevuld lijken te worden. Allicht is dit momenteel een tijdelijk gegeven, gezien het bezoekersaantal zich nog moeilijk laat voorspellen. Ik verneem van de dames dat het op sommige dagen maar 1 tot 2 mannelijke bezoekers betreft. Op andere gaat het dan naar 10-15… we spreken dag totaal. Op het culinaire vlak kan ik ook nog meegeven dat desperado in de prijs zit alsook andere pilsen en een 3-tal wijnen. Verder heeft men een zeer uitgebreide betalende drankenkaart dewelke (voor de dranken die bv SS ook heeft) vrij goedkoop te noemen valt. Let wel dat men met name in de champagnes zeer zot in prijs kan gaan mocht je dat willen.
Even kort over de kamers dan. Deze omschrijf ik persoonlijk als fantastisch. Groot, veel licht, was gelegenheid in de meeste kamers en airco in alle. De hygiene is ook meer dan uitstekend te noemen. Gegeven dat de staff volledig lijkt en het beperkte aantal m/v bezoekers zie je quasi altijd wel iemand in de weer met poetsdoek om deze club onberispelijk proper te houden. Tot slot ligt er op elk (groot) bed een hoeslaken dat na de sessie ververst wordt. Iets wat ik persoonlijk toch als aangenamer ervaar dan een (te klein) los laken dat wordt meegegeven. Ow ja handdoeken liggen letterlijk overal in de club en zijn vrij te nemen wat ook wel prettig is. Enige noot van kritiek is mogelijks dat het licht beperkt gedimd kan worden, als je dus eerder van schemer licht houdt ga je op je honger blijven zitten. Ook is het geluidssysteem centraal geregeld wat wilt zeggen dat je geen eigen muziek op de kamer kunt spelen (of je moet tegen de kakofonie van meerdere simultane nummers kunnen :) )

Over naar de dames dan. Hier heb ik het idee dat de club actief beleid voert waarin dames 60p30 of 120p60 aanrekenen. Hierin zit dan (al dan niet vanaf 1h) het pakket pzc,nmc,likken en kussen. Ik lees dat hier wisselende ervaringen over zijn in dit forum. Maar weet dat een aantal dames reeds de deur werden gewezen en ook de gevreesde Kafka toestanden waarbij Nederlandstalige dames andere prijzen vragen heb ik niet meegemaakt. Ik heb telkens zonder vooraf negotiatie volledige service gekregen, weliswaar ging ik voor 1h op de kamer.

Verder vond ik het ook zeer fijn dat dames zeer bereikbaar zijn en open staan om eerst even vrijblijvend te praten zonder dadelijk de sleutelvraag te stellen. Koplopers hierin zijn (voor mij) Dani en Stacey, waarbij Dani soms echt een gangmaker kan zijn met haar humor en goed humeur. Ik denk ook dat ze heel wat bijdragen aan tips&tricks richting uitbater en andere dames, dit gezien hun lange ervaring in eendere grootte club… dit is uiteraard een persoonlijke observatie en moet niet de waarheid zijn. Voor de volledigheid geef ik nog even mee dat de club duidelijk zijn weg nog zoekt. Zo lees ik bv dat de dames constant op hun gsm zaten… dat kan… maar ondertussen heeft de club hier rond afspraken gemaakt en heb ik gsm gebruik niet als storend ervaren. Men lijkt dus te luisteren naar bezoekers
Om af te ronden, toen ik er was waren er rond de 10 dames aanwezig. Ik heb hierbij naar volle tevredenheid gekamerd met Stacey, Betty en Dani. Waarbij ik de beste klik had met Dani, dit omwv fysieke uitstraling ( ik hou van vrouwen met wat rondingen :)) en gevoel voor humor.

All in all had ik een top dag dankzij de dames. Of ik terug ga hangt dan ook af van de aan- of afwezigheid van deze dames. De club zelf mist momenteel (ik val in herhaling) faciliteiten en ambiance om je zonder enkele goede kamer zekerheden te vermaken.
Aldus hoe ik mijn laatste bezoek heb ervaren :)
 
Nog een voorlopig laatste toevoeging op mijn laatste bericht. Ik begrijp dat 2 van de 3 dames ondertussen weer terug gekeerd zijn naar hun thuishaven (SS). Met het verdwijnen van deze dames was voorgaande momenteel echt de laatste trip. Ik ga ook even aan de zijlijn staan om te kijken of de club zijn damesbestand en bijgaande service op peil krijgt (en kan houden).

Terug naar SS dus en aftellen tot YY opent.
 
Nog een voorlopig laatste toevoeging op mijn laatste bericht. Ik begrijp dat 2 van de 3 dames ondertussen weer terug gekeerd zijn naar hun thuishaven (SS). Met het verdwijnen van deze dames was voorgaande momenteel echt de laatste trip. Ik ga ook even aan de zijlijn staan om te kijken of de club zijn damesbestand en bijgaande service op peil krijgt (en kan houden).

Terug naar SS dus en aftellen tot YY opent.

Begrijpelijk van de dames (als bezoeken van heren vooralsnog laag blijven) ze moeten immers de kost verdienen en begrijpelijk van de heren dat ze vanaf de zijlijn toe gaan kijken en wachten op een volwaardige line-up. Vandaar dat ik me niet kan vinden in die 80 Euro als aanvang tarief. Er zijn opties voor minder geld waar je verzekerd bent van een goede line-up.
 
Ja het mooiste zou zijn, als we daar binnen konden voor 25€ en eens lekker smikkelen en smullen en goeie pot bier erbij , en in de wellness.
Dan liep t wel. Maar gaan ze niet doen.
Niet eenvoudig dus.
Een saunaclub is net als een tuin. is die aangelegd dan begint het werk pas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan