Algemeen Saunaclub Le Grand in Zundert

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dus geen jacuzzi voor de al 80 Euro betalende bezoeker en geen zwembad maar wel een jacuzzi als je straks een hutje huurt (tegen extra kosten)?
Nee, geen haar op mijn kalende hoofd die er maar over piekert om hier geld aan te spenderen. Ik zit echt niet op m'n centen want dan is SC bezoeken sowieso de verkeerde hobby. Maar ik ben en blijf van mening, alle waar naar z'n geld. En beknibbelen in voorzieningen voor de gemiddelde bezoeker en het uitmelken van de "VIP" bezoeker vind ik een verkeerde insteek.
Succes!
 
@Knutje Ben het met je eens. Extra om gebruik te mogen maken van jacuzzi en hutje zou een brug te ver zijn. Geef echter de club momenteel voordeel van de twijfel. Dus blijf nog even een actieve bezoeker.
Ik wacht ook nog af, op dit moment is het een no go voor mij. Mocht het zo zijn dat een hutje huren bij de kosten van de dame inbegrepen zitten (60 voor een half uur, 120 voor een uur) dan zou het juist iets zijn wat heren over de streep zou kunnen trekken een bezoekje te brengen. Maar dan moet het aantal vrouwen ook omhoog (min. 10+).
 
Het blijft een beetje bijzonder allemaal een ding is zeker er moet een hele rijke eigenaar achter zitten want dit houd je anders niet lang vol na zo een investering.
Het lijkt alsof ze het allemaal erg exclusief willen houden maar zonder een massa is kassa lijkt een saunaclub open houden bijna onmogelijk ik wil niet weten wat die over een paar maanden aan gas/water/licht moeten gaan betalen.
 
@Mentholbear Alleen niet gehoord dat jacuzzi en hut op welke manier dan ook bij de extra's zouden gerekend worden maar standaard bij de aangeboden infrastructuur zoals bv. de sauna. Of heb ik misschien dat verkeerd begrepen uit je bericht?

Wat ik er van begrepen had was dat het de bedoeling/hoop er is dat je je er met een dame en een fles champagne in terug trekt. Geen idee of er nog extra's gerekend wordt voor het gebruik van de hutjes met jacuzzi. Of dat je er ook zonder champagne er met een dame gebruik van mag maken.

En dat als niemand die hutjes gereserveerd heeft met een dame, dat dan misschien de jacuzzi er opgesteld wordt voor het publiek, als zijnde behorende bij de standaard aangeboden infrastructuur.
 
Dus geen jacuzzi voor de al 80 Euro betalende bezoeker en geen zwembad maar wel een jacuzzi als je straks een hutje huurt (tegen extra kosten)?
Ik weet niet of ze extra kosten voor gebruik rekenen. Maar wat ik begreep was dat de hutjes met jacuzzi gericht zijn op het aantrekken van klanten om er met een fles champagne en een dame in terug te trekken.
En misschien dat er gebruik gemaakt mag worden van de jacuzzi als een hutje niet gereserveerd is.
En beknibbelen in voorzieningen voor de gemiddelde bezoeker en het uitmelken van de "VIP" bezoeker vind ik een verkeerde insteek.
Ik denk dat ze het zien als extra voorzieningen voor de VIP gasten/big spenders.
 
@Knutje Ben het met je eens. Extra om gebruik te mogen maken van jacuzzi en hutje zou een brug te ver zijn. Geef echter de club momenteel voordeel van de twijfel. Dus blijf nog even een actieve bezoeker.
Er zijn wel meer saunaclubs die iets vergelijkbaars doen. Ze hebben biivoorbeeld kamers met een jacuzzi waar je tegen extra betaling en/of met een fles champagne ofzo pas gebruik van mag maken.
Dus heel ongewoon is het niet.

Maar persoonlijk zie ik ook liever een publieke jacuzzi dan zo een exclusieve jacuzzi.
 
Vrijdag heeft de gastheer ons verteld dat de huisjes bedoeld zijn als extra "kamers" omdat ze de reeds 19 aanwezige niet voldoende achten...
Hopelijk regelen ze wel de vergunningen er voor, want anders krijg je zoals bij Venus dat ze er ongebruikt bij staan.

En hopelijk trekken ze ook meer mannen aan, want nu zijn de meeste kamers op een dag niet eens gebruikt.
 
Als ze het concept van de ex topclubs Golden Time en Ying yan niet gaan uitwerken, wordt het niks en gaan ze sauna Diana achterna
Inderdaad. Het saunaclub concept is iets wat het meer moet hebben van de massa.
Of eigenlijk moet ik zeggen het ouderwetse saunaclub concept. Want sommige SC maken er meer een disco van en trekken baardemans en banketbakkers aan.

Het trekt anders ook niet de heren aan die anders naar een gentlemen/champagne club gaan.
 
Logica zelf dat je niet gaat investeren in een zwembad. Die huisjes worden gezien om extra kamercapaciteit te hebben, dan wordt er nog aardig wat aanvoer verwacht. We zullen zien.
 
Dus geen jacuzzi voor de al 80 Euro betalende bezoeker en geen zwembad maar wel een jacuzzi als je straks een hutje huurt (tegen extra kosten)?
Nee, geen haar op mijn kalende hoofd die er maar over piekert om hier geld aan te spenderen. Ik zit echt niet op m'n centen want dan is SC bezoeken sowieso de verkeerde hobby. Maar ik ben en blijf van mening, alle waar naar z'n geld. En beknibbelen in voorzieningen voor de gemiddelde bezoeker en het uitmelken van de "VIP" bezoeker vind ik een verkeerde insteek.
Succes!
Ik denk ook dat het dan de verkeerde kant op gaan. Meestal is het ook een kwestie van een kat in het nauw...

I.p.v. meer mensen te lokken (kassa is massa) gaat men dan voor meer geld verdienen aan die paar mensen die wel komen.

Apart beleid verder wel. Investeren in allerlei wellness en 19 extra kamers, maar dan op sommige dagen 2 dames aanwezig... Je kunt aan wellness alles hebben dat je wilt, maar als er niks te neuken valt...
 
Je zou op z'n minst met je prijs in de buurt of zelfs onder die van de concurrentie kunnen gaan zitten. Laten we zeggen 50-60 Euro in de eerste 3 maanden. Je maakt als bezoeker toch een afweging naar welke club je gaat. Je gaat plussen en minnen afwegen. Je kunt wel trachten je als elite/vip club te profileren door vast te klampen aan je hoge entreeprijs maar het is en blijft alle waar naar z'n geld natuurlijk.
Ze moeten gewoon dames hebben. Als daar 20 mooie dames rondlopen, dan is het die 80 euro wel waard. Zitten er 2, dan is het ook de 50 euro niet waard.

Maar goed, dan zul je dames wel een omzetgarantie moeten gaan geven. En dat kost geld. Maar als je wat wilt, kun je het beter daar in steken dan in een zwembad of 19 kamers die toch niet gebruikt worden.
 
Inderdaad massa. Redelijk tot goed eten. Veel dames. Daarom zijn bij Acapulco en Penelope de parkings vaak vol.
En vooral schappelijke prijzen. Zowel entree (30) als dames (40p30).

Maar massa van de budget beren is nu moeilijk, door verhoogde kosten voor gas, benzine, boodschappen. Aantallen mannen zijn behoorlijk afgenomen, waardoor massa is kassa minder makkelijk is geworden.
 
Voor een regulier saunabezoek ben je, inclusief een hapje en drankje ook lachend €80 kwijt. Dus zo duur is dat niet. Ik vraag me af wat de dames vragen...
Reden ook dat ik liever naar een SC ga met onbeperkte voederbakken.
Bij een wellness resort ga ik meestal maar naar 1 (of hooguit 2) favoriete sauna, jacuzzi, zwembad, etc. Bij een SC heb je dan meestal niet de keuze uit meerdere varianten, maar dan heb ik aan 1 jacuzzi enzo ook voldoende. Sommige SC hebben nog wel een binnen en buiten sauna.
 
En vooral schappelijke prijzen. Zowel entree (30) als dames (40p30).

Maar massa van de budget beren is nu moeilijk, door verhoogde kosten voor gas, benzine, boodschappen. Aantallen mannen zijn behoorlijk afgenomen, waardoor massa is kassa minder makkelijk is geworden.
Ja, massa is moeilijker. Dat zie je ook wel in Duitsland. Veel saunaclubs is het daar ook veel rustiger dan voorheen. Ook sommige budgetclubs kon/kun je een kanon afschieten.

Het is toch altijd 'n broos evenwicht. Penelope en Mondial was het tijden razend druk. Dames vroegen toen maar 30 euro per half uur, maar verdienden wel geld, omdat het er redelijk druk was. Dan is dat voor sommige dames misschien nog wel interessant. Maar bv. Heaven 7 kon je vaak een kanon afschieten. Dan is het niet interessant. Ook voor heren niet.

Als je begint heb je geen heren en geen dames. Voor dames is het niks zolang er geen heren zijn, voor heren is het niks zolang er geen dames zijn. Natuurlijk kun je geweldige hoeveelheden eten klaar zetten, fraaie zwembaden en andere wellness, maar uiteindelijk komen de meeste heren en dames toch voor elkaar. Dames hebben ook niet veel aan heren die alleen maar komen om te drinken, veel te eten en het zwembad.

Met prijzen van 30 entree en 40 euro voor de dames, trek je wel volk als je veel dames hebt. Maar waar ga je ze vandaan halen in deze tijden. Dames die in Nederland gaan neuken voor 40 euro bruto per wip. Als ze via Kinky € 150 / € 200 per uur in hun zak kunnen steken.

Je zou als club dan tijdelijk zo'n actietarief moeten doen en dames er wat bovenop geven of een gegarandeerde omzet.

Maar da's wel een investering en een keer zou het natuurlijk allemaal uit zichzelf moeten gaan. En dus moeten de prijzen dan weer omhoog.
 
En vooral schappelijke prijzen. Zowel entree (30) als dames (40p30).

Wat de dames betreft, waar ga je nog veel (mooie) dames vinden die aan 40p30 willen werken? Bovendien werken hier ook NL en BE dames, die gaan altijd boven 40p30 zitten. Je kan moeilijk verwachten dat een BG of RO dame met 40p30 tevreden is en haar NL of BE collega's een veelvoud daarvan vragen.
 
Maar waar ga je ze vandaan halen in deze tijden. Dames die in Nederland gaan neuken voor 40 euro bruto per wip. Als ze via Kinky € 150 / € 200 per uur in hun zak kunnen steken.

Sommige dames kunnen lang op hun gouwe doos zitten wachten op kinky, of in een saunaclub voor 40p30 hun handtasje vol neuken.

Maar tja, het zijn moeilijke tijden. Minder heren die wat uit te geven hebben, waardoor massa is kassa niet overal meer op gaat...
 
Sommige dames kunnen lang op hun gouwe doos zitten wachten op kinky, of in een saunaclub voor 40p30 hun handtasje vol neuken.

Maar tja, het zijn moeilijke tijden. Minder heren die wat uit te geven hebben, waardoor massa is kassa niet overal meer op gaat...
Klopt maar wat denk je dat iedere week een krot huren kost de meeste panden die deze dames huren weten dat ze makkelijk 150 euro per dag per dame kunnen vragen.
als ze dan 2 klanten voor een half uur aan 80 euro hebben gehad zijn de onkosten eruit je kunt ook op een van 100 euro wachten maar als er maar een komt, ben je nog niet eens uit je kosten en moeten ze maar hopen dat ze dat de dag erna weer goed maken.
Dus en nogmaals dat er bepaalde stunners zich privé 100 euro per half uur vragen oké, maar inmiddels staan er zat dames op die normaal een man bijna moeten betalen om sex te hebben voor 100 euro per half uur...
Ik hoop dan ook dat heren massaal hun steun betuigen aan de betaalbare privé huizen en saunaclubs want als iedereen dit blijft betalen is het binnen 5 jaar 150 euro voor een half uur, er zijn al genoeg dames die het durven vragen momenteel.
 
Klopt maar wat denk je dat iedere week een krot huren kost de meeste panden die deze dames huren weten dat ze makkelijk 150 euro per dag per dame kunnen vragen.
als ze dan 2 klanten voor een half uur aan 80 euro hebben gehad zijn de onkosten eruit je kunt ook op een van 100 euro wachten maar als er maar een komt, ben je nog niet eens uit je kosten en moeten ze maar hopen dat ze dat de dag erna weer goed maken.
Dus en nogmaals dat er bepaalde stunners zich privé 100 euro per half uur vragen oké, maar inmiddels staan er zat dames op die normaal een man bijna moeten betalen om sex te hebben voor 100 euro per half uur...
Ik hoop dan ook dat heren massaal hun steun betuigen aan de betaalbare privé huizen en saunaclubs want als iedereen dit blijft betalen is het binnen 5 jaar 150 euro voor een half uur, er zijn al genoeg dames die het durven vragen momenteel.
Ga maar eens naar Sharks in Frankfurt- 150 euro voor 30 minuten is hier geen uitzondering bij veel dames met upsell skills….
 
Ga maar eens naar Sharks in Frankfurt- 150 euro voor 30 minuten is hier geen uitzondering bij veel dames met upsell skills….
Het ligt ook aan het publiek. De meeste toeristen en beursbezoekers komen niet zo vaak, hebben in hun eigen land geen makkelijk toegang tot P6, etc waardoor ze de hogere prijzen accepteren.
In nrw naast de zuinige Hollanders gaat die vlieger minder makkelijk op. Maar als meer en meer dat soort upselling gaan accepteren, dan versneld dat wel een prijsverhoging.

Dat gezegd te hebben heb je ook in Nrw clubs, zoals Ocean's, waar lui komen die klakkeloos betalen.
 
Er zit wel iets in. Artemis betaal je ook flink voor de drank en zo, maar daar komen ook veel zakenlui, toeristen, beursgangers. En Wellcum komen vooral veel Italianen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan