Algemeen Saunaclub Le Grand in Zundert

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Net zoals overdreven positieve reacties niet hoeven hoeft m.i. ook niet alles afgebrand te worden. Er zijn in ieder geval wat mensen die het weer eens proberen!

De club heeft een aantal pluspunten zoals de ligging, het super vriendelijke personeel en het is werkelijk een schitterend gebouw.
Er zijn m.i. ook een aantal beginnersfouten gemaakt:
Te hoge entree: het was beter geweest wat lager in te zetten om meer klanten te trekken, dan waren er ook goede dames gebleven. Het is nu al iets verlaagd. Misschien nog een happy hour tarief om op rustige tijden meer klandizie te trekken?
Marketing: nu zijn er wat parties. Dat had wel eerder kunnen gebeuren. Ook zijn er weinig vrijkaartjes of kortingkaarten uitgedeeld via forums zoals deze om de loop er in te krijgen. Of geef elke bezoeker een kortingskaart van €5 of €10 voor een volgend bezoek o.i.d.
Overschatten van de mogelijkheden op vergunningen. Uitbreidingen kunnen helaas niet. Daardoor moet het eten in een koude tent geserveerd worden.
Te grote bar (en in mindere mate ook locker room). Hierdoor voelt het nog leger en ongezelliger aan. Het was m.i. beter geweest binnen ook een jacuzzi en restaurantje te plaatsen.
Management van de dames: de dames zijn zefstandig, maar het was beter geweest meer afspraken te maken over eenheidsprijzen en diensten. In het begin waren er ook te weinig dames, ondanks de gratis entree. Nou is die gratis entree voor dames ook niet alles, want voordat je het weet krijg je vooral dames die elders te weinig verdienen vanwege slechte service.

Laten we hopen dat de eigenaar en uitbaters voldoende diepe zakken hebben om deze missers goed te maken, dan kan de club best nog beter gaan lopen.
 
Net zoals overdreven positieve reacties niet hoeven hoeft m.i. ook niet alles afgebrand te worden. Er zijn in ieder geval wat mensen die het weer eens proberen!

De club heeft een aantal pluspunten zoals de ligging, het super vriendelijke personeel en het is werkelijk een schitterend gebouw.
Er zijn m.i. ook een aantal beginnersfouten gemaakt:
Te hoge entree: het was beter geweest wat lager in te zetten om meer klanten te trekken, dan waren er ook goede dames gebleven. Het is nu al iets verlaagd. Misschien nog een happy hour tarief om op rustige tijden meer klandizie te trekken?
Marketing: nu zijn er wat parties. Dat had wel eerder kunnen gebeuren. Ook zijn er weinig vrijkaartjes of kortingkaarten uitgedeeld via forums zoals deze om de loop er in te krijgen. Of geef elke bezoeker een kortingskaart van €5 of €10 voor een volgend bezoek o.i.d.
Overschatten van de mogelijkheden op vergunningen. Uitbreidingen kunnen helaas niet. Daardoor moet het eten in een koude tent geserveerd worden.
Te grote bar (en in mindere mate ook locker room). Hierdoor voelt het nog leger en ongezelliger aan. Het was m.i. beter geweest binnen ook een jacuzzi en restaurantje te plaatsen.
Management van de dames: de dames zijn zefstandig, maar het was beter geweest meer afspraken te maken over eenheidsprijzen en diensten. In het begin waren er ook te weinig dames, ondanks de gratis entree. Nou is die gratis entree voor dames ook niet alles, want voordat je het weet krijg je vooral dames die elders te weinig verdienen vanwege slechte service.

Laten we hopen dat de eigenaar en uitbaters voldoende diepe zakken hebben om deze missers goed te maken, dan kan de club best nog beter gaan lopen.
Het schijnt dat de uitbaatster een dochter is van de eigenaar van het onroerend goed. Dus kunnen nog even door.( Heb dat van " horen zeggen")
 
1 dag lid en dan deze proza, niet bepaald geloofwaardig. Mensen geloof me, na een uur hou je het hier voor bekeken. Mensen die vroeger, zoals ik, trouwe bezoekers van Golden Time en Ying Yang geweest zijn zullen hier teleurgesteld zijn. Het enige punt dat hij heeft is inderdaad Diana, dezelfde dure prijzen, voor het standaardtarief krijg je hier ondermaatse service, voor alles moet je bij betalen. Wacht maar eerst meerdere goede recensies af alvorens hier je tijd te verliezen
Mensen die YY en GT van vroeger gewend zijn, zijn bijna overal teleurgesteld. Ook in bv. GG. Ben daar laatst geweest. Wat een troosteloze bende zeg. In niets vergelijkbaar met GT, VV, PHG, LR en YY in de gouden jaren,.
 
Net zoals overdreven positieve reacties niet hoeven hoeft m.i. ook niet alles afgebrand te worden. Er zijn in ieder geval wat mensen die het weer eens proberen!

De club heeft een aantal pluspunten zoals de ligging, het super vriendelijke personeel en het is werkelijk een schitterend gebouw.
Er zijn m.i. ook een aantal beginnersfouten gemaakt:
Te hoge entree: het was beter geweest wat lager in te zetten om meer klanten te trekken, dan waren er ook goede dames gebleven. Het is nu al iets verlaagd. Misschien nog een happy hour tarief om op rustige tijden meer klandizie te trekken?
Marketing: nu zijn er wat parties. Dat had wel eerder kunnen gebeuren. Ook zijn er weinig vrijkaartjes of kortingkaarten uitgedeeld via forums zoals deze om de loop er in te krijgen. Of geef elke bezoeker een kortingskaart van €5 of €10 voor een volgend bezoek o.i.d.
Overschatten van de mogelijkheden op vergunningen. Uitbreidingen kunnen helaas niet. Daardoor moet het eten in een koude tent geserveerd worden.
Te grote bar (en in mindere mate ook locker room). Hierdoor voelt het nog leger en ongezelliger aan. Het was m.i. beter geweest binnen ook een jacuzzi en restaurantje te plaatsen.
Management van de dames: de dames zijn zefstandig, maar het was beter geweest meer afspraken te maken over eenheidsprijzen en diensten. In het begin waren er ook te weinig dames, ondanks de gratis entree. Nou is die gratis entree voor dames ook niet alles, want voordat je het weet krijg je vooral dames die elders te weinig verdienen vanwege slechte service.

Laten we hopen dat de eigenaar en uitbaters voldoende diepe zakken hebben om deze missers goed te maken, dan kan de club best nog beter gaan lopen.
Ach, je kunt 5 euro meer of minder laten betalen, 25cl of 33cl bier schenken, Heineken of Bavaria, een kroket extra geven en de sauna 5 graden warmer of kouder zetten, maar dat is allemaal geneuzel in de marge.

Het draait om de dames.

Zet er gewoon voldoende lekkere dames neer en garandeer een tijdje hun omzet. Ja, dat kost veel geld, maar daar komen heren op af die komen om te neuken (en niet om zich vol te duwen met eten, drinken of wellness).

En dat heb je nodig. Heren die geld uit komen geven. Dan komen de dames ook wel.

Ja, kost een flinke slok, maar dat kost maanden of jaren aankloten ook wel.
 
Wellness en lekker eten is meer wat voor overspannen huisvrouwtjes.
Mannen willen niet veel gedoe, lekker pilske misschien, en veel keuze aan meiden voor een nette prijs.
Rest is niet belangrijk.
Wellness en lekker eten is wel belangrijk, zeker als je het zwembad en de keuken van Ying Yang en de tuin en zondagbrunch van GT gekent hebt, en de zomerse barbecues...
 
Wellness en lekker eten is wel belangrijk, zeker als je het zwembad en de keuken van Ying Yang en de tuin en zondagbrunch van GT gekent hebt, en de zomerse barbecues...
In GT zat ik heel veel in dat vrij kleine zwembad, liepen de continu dames voorbij van de Kino naar de bar.
Had ik ook wel een sterk gevoel van wellness als ik daar zat ja.
Een tent zoveel kleiner en minder luxe, dan Le Grand maar zoveel gezelliger en oneindige keuze dames.
 
In GT zat ik heel veel in dat vrij kleine zwembad...
Ook wel jacuzzi genaamd. ;)
Wat betreft GT en YY, het is jammer dat ze dicht zijn. Ik ging voornamelijk naar Roermond, heb mooie tijden daar beleefd en niet alleen vanwege de dames. Het was gewoon het gevoel dat je naar een andere wereld kon gaan en je voor een flink aantal uurtjes de gewone wereld achter je kon laten. Heb nog steeds contact met een ex-dvp uit die tijd, we hebben het nog geregeld over die mooie tijden en wat we samen daar beleefd hebben. Eigenlijk missen we YY best wel heel veel, maar goed het is niet anders.
 
Laatst bewerkt:
In GT zat ik heel veel in dat vrij kleine zwembad, liepen de continu dames voorbij van de Kino naar de bar.
Had ik ook wel een sterk gevoel van wellness als ik daar zat ja.
Een tent zoveel kleiner en minder luxe, dan Le Grand maar zoveel gezelliger en oneindige keuze dames.

Je had in Duitsland ook clubs met fraaie zwembaden, a la carte restaurants, fitness apparaten, tafeltennis, verse fruitsapjes en zo...

Maar als er niks lekkers te naaien valt dan is er weinig aan vind ik.
 
In GT zat ik heel veel in dat vrij kleine zwembad, liepen de continu dames voorbij van de Kino naar de bar.
Had ik ook wel een sterk gevoel van wellness als ik daar zat ja.
Een tent zoveel kleiner en minder luxe, dan Le Grand maar zoveel gezelliger en oneindige keuze dames.
Die kleine tent was wel lekker verwarmd en steeds keuze uit 2 verschillende soep, vers gebakken omeletten met spek en heerlijke desserten. Ook de dames zaten mee te eten aan dezelfde tafel en kon je al lekker socializen.
 
Allen, ik overweeg om morgen overdag toch even binnen te springen in Legrand, maar ik zal er zeker niet lang kunnen blijven. Hoeveel dames kan je er gemiddeld verwachten overdag ? En wat betaal je gemiddeld om een half uurtje te stoeien ?
 
Je kunt voor vertrek even bellen hoeveel dames er zijn. Reken op circa 10. Voor de Oost-Europese dames is de prijs €60/30 minuten en de NL dames rekenen €100 voor de eerste 30 minuten. Dat is voor NMC, PMC en geen TZ. Extra's zijn bij elke dame verschillend. Victoria heeft bijvoorbeeld een GFE pakket met een paar extra's, anderen rekenen €50 per extra dienst. Dan zit je dus al snel op €160 voor de eerste 30 minuten. Sommige dames hebben helemaal geen TZ in het pakket.
Samenvattend: er is geen algemeen antwoord op je vraag. Je zult het per dame individueel af moeten spreken.
 
Je rekensom is een reden dat ik er na een aantal bezoeken niet meer kom (tz en pzc zijn belangrijk voor mij). Dat, gecombineerd met de beperkte wellness in vergelijking met bijvoorbeeld SS, maakt dat het niet mijn ding is. Jammer, want vond het de keren dat ik er was een zeer verzorgde, mooie club met supervriendelijk personeel.
 
Ik ben hier nu 3 keer geweest het afgelopen halfjaar. Altijd in de middag. Je kunt het niet vergelijken met die Club in Limburg waar ik ook regelmatig ben geweest. Daarvoor bestaat het nog te kort denk ik en hebben ze nog niet genoeg naam.
maar ik heb er goede middagen gehad. Mooie locatie. Ik vind het lekker om ergens te kunnen chillen en even de sfeer in me op te nemen. Die ervaring krijg je niet bij privé ontvangst of privé huis. Saunaatje. Drankje doen. Peukje roken buiten. En tussendoor twee keer kameren. Je kunt er van alles over zeggen maar dit soort tenten heb je niet veel. En zeker niet in het westen of zuiden van het land. De dames kunnen wisselend zijn maar ik heb toch steeds een lekker ding kunnen vinden. 😉
 
Gisteren geweest.

Ik kwam daar voorbij vanuit Antwerpen nadat we de dag ervoor een vrijgezellenavond hadden, en dacht waarom niet?

Was daar tegen 15.30, erg vriendelijk personeel, duidelijke uitleg, luxe uitstraling binnen, moderne kluisjes zonder sleutel maar met een rubberen armband, zag er zeker goed uit!

Entree 70E, dames vragen gemiddeld 30/60E en 60/120E voor basis diensten (pmc/nmc).
Extra variëren, +50E waarschijnlijk, had ik geen interesse in, ook moet inhoudelijk naar gevraagd.

Er liepen zeker wat snoepjes rond de, mooie slanke oostblok dames, wat voller dames, lang, kort, een NL dame. Waren er op dat moment 7 en inclusief mij waren er 6 á 7 bezoekers.

ik kreeg een rondleiding van de gastheer, inclusief een deel wat nu gebouwd wordt.

Nu heb je alleen een luxe bar, een sauna, een klein buffet hoek met eettafel en een heel fijn terras met voldoende zit en ligplaats. Hiervoor vind ik 70E eerlijk gezegd teveel wat entree betreft.

Achter het terras is (mooi afgeschermd) nog een heel groot terrein waar ze flink gaan bouwen. 2 jacuzzi's komen er binnen 3 weken.
Daarna komen er ook wat tuinhuisjes een en restaurant achtig iets. Dat zou denk ik bijdragen aan een beter balans voor het entreegeld.

Helaas heeft het vrijgezellenfeestje er harder ingehakt dan ik had verwacht en daarnaar nog wat gezindheids dingetjes die daaraan bijdroegen, daarom flink gerust in het zonnetje waarbij ik niet werd lastig gevallen door de dames, dat vond ik zeer prettig!

Uiteindelijk met 1 dame gekamerd, vond ik geen succes, zie recensie. Ik zag nog wel wat andere dames waar ik graag mee wilde kameren, maar had gewoon en helaas de energie er niet voor. Daarom na zo'n 3 uurtjes weer wat meer ontspannen vertrokken richting huis.

Ik ga zeker nog eens terug! Leuke tent, leuk personeel, mooie meiden en ik wel graag ondervinden of ik nou gewoon net de verkeerde had uitgekozen, of dat ze akkerman zo zijn ;-).
 
Klopt, maar was op de weg naar huis vanuit omgeving Antwerpen, dus effectief 15 minuten omrijden ;-).

Verder heb ik gewoon naar mijn lichaam geluisterd. Meer zat er die dag gewoon niet in. Ik heb er het beste van gemaakt, sauna, terrasje lekker chillen en rusten en nog even geneukt. En als ik weer ga, dan weet ik waar ik aan toe ben.

Is maar net wat je het wat vind overigens, sommigen geven 2 tot 400 uit voor 30 tot 60 minuten met van alles erbij. Dat vind ik het bijvoorbeeld niet waard, maar ieder z'n ding. En uiteraard had ik meer dames willen doen haha!
 
Verder heb ik gewoon naar mijn lichaam geluisterd. Meer zat er die dag gewoon niet in. Ik heb er het beste van gemaakt, sauna, terrasje lekker chillen en rusten en nog even geneukt.

Nu ik teruglees wat ik zelf schreef snap ik dat je je misschien persoonlijk aangesproken voelt...

Dat was totaal niet de bedoeling... 🙏

Ik bedoelde alleen maar dat 110 euro voor 30 minuten pzc (of zelfs 180 als je de entree meerekent) echt veel te veel is.
Vooral omdat heel veel vrouwen dat helemaal niet zo fantastisch kunnen als ze zelf denken.
En veel vrouwen vinden het na 5 of 10 minuten pijpen wel prima en willen dan eigenlijk dat je dan gaat neuken.

Na al die jaren kan ik me maar 5 vrouwen herinneren die echt goed konden pijpen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan