Algemeen Saunaclub Le Grand, Zundert

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De tarieven in deze club houden mij tegen om te gaan. Ik reed liever naar Sixsens of Yin Yang vanuit Rotterdam, dan naar Zundert. Als Le Grand nu hun kans pakt en de tarieven op 70 euro voor een half uur zetten, dan weet ik zeker dat ze hier heel veel nieuwe klanten tegemoet kunnen zien en vast kunnen houden. Een saunaclub had voor mij veel meerwaarde door de gunstige kamertarieven, zeker in de tijd voor corona (50/30). Nu wordt hier hetzelfde gerekend als bij een privehuis, dan ga ik liever naar Rendez Vous (in Made) waar je een veel betere service krijgt voor 100 euro.
Ik heb precies hetzelfde!!! Dat gezeik over geld en wat wel en wat niet haalt de sfeer er compleet uit. Ze kunnen een voorbeeld nemen aan Club Venus in Hamminkeln en Babylon in Elsdorf, het grote verschil is dat de dames zich daar keurig houden aan de "ongeschreven regels". Zo weet je als gast precies wat je kan verwachten en hoef je geen onderhandelingen te voeren, maar gewoon lekker kennismaken. Op die manier dragen de dames ook enorm bij aan het succes van de club, want deze clubs draaien als een tierelier. De dames van Le Grand zijn echter nog teveel met zichzelf bezig (korte termijn) en hebben misschien een andere zienswijze, wat het succes van de club tegenwerkt.

Ik hoop ook dat Le Grand zijn kans pakt zoals Rob omschreef, ik weet zeker dat het dan beter, drukker wordt EN blijft.

En toch zijn er dames die er zijn van in het begin,zoals Betty en Beatrix. Die zullen dan toch wel genoeg verdienen. Als je vraagt achter tongzoenen dan bekijken ze of je vraagt naar nzc.
Tja begrijp die vrouwen soms wel, als je ook ziet wat voor gasten om tong zoenen vraagt, nadat ze zich eerst vol zuipen en nog niet eens ff gedoucht hebben ! Hahah

In SKW Antwerpen vindt je momenteel ook wel enkele dames die pzc en tongzoenen aanbieden. Ze zijn dan wel veel bezet maar eens je er geweest bent kun je hun nr vragen om gemakkelijker af te spreken.

Hey mannen (of kijken hier ook de dames mee?), ik ben van plan dinsdag 19mei de eerste keer LeGrand met een bezoek te vereren. Dus ik kijk even bij de recenties van de dames en zie direct dat eigenlijk veeel weinig wordt gepost over de dames. Morgen (overmorgen) beloof ik iets te schrijven.
Maar nu graag even advies! Welke dame zou ik absoluut moeten kameren? Ik ben dol op slank maar wel met mooie ronde billen en grotere borsten.
Kunnen jullie me nog even snel jullie top drie sturen? Naam en kleine (groot mag ook) omschrijving van de dame?

Hey mannen (of kijken hier ook de dames mee?), ik ben van plan dinsdag 19mei de eerste keer LeGrand met een bezoek te vereren. Dus ik kijk even bij de recenties van de dames en zie direct dat eigenlijk veeel weinig wordt gepost over de dames. Morgen (overmorgen) beloof ik iets te schrijven.
Maar nu graag even advies! Welke dame zou ik absoluut moeten kameren? Ik ben dol op slank maar wel met mooie ronde billen en grotere borsten.
Kunnen jullie me nog even snel jullie top drie sturen? Naam en kleine (groot mag ook) omschrijving van de dame?
Kersi en Claudia, grote borsten en prima service op de kamer. Loridana, kleinere borsten maar geile donder op de kamer ( bij de juiste klick).

Ben er net enkele uren voor het eerst geweest. Algemeen heel mooie en nette zaak. De bar was helemaal in orde. Het buffet was dan weer brhoorlijk teleurstellend. Wellness was helemaal prima!

En dan het belangrijkste: het was rustig… Minder dan 15 andere bezoekers gezien en ongeveer 12 dames gespot, maar weinig naar mijn voorkeur. Wel een OK kamertje gemaakt met Angela. Nieuwe dame in de club. Details zijn voor mezelf.

Mijn besluit: in het begin van de week is dit een risico van het vak. Ik denk dat ik het in NL zal houden op de Limburgse clubs, al moet ik verder rijden daarvoor. Ik houd het hier wel in de gaten, want volgens mij heeft de club best wel potentieel om er echt wat moois van te maken

Terug
Bovenaan Onderaan