Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb precies hetzelfde!!! Dat gezeik over geld en wat wel en wat niet haalt de sfeer er compleet uit. Ze kunnen een voorbeeld nemen aan Club Venus in Hamminkeln en Babylon in Elsdorf, het grote verschil is dat de dames zich daar keurig houden aan de "ongeschreven regels". Zo weet je als gast precies wat je kan verwachten en hoef je geen onderhandelingen te voeren, maar gewoon lekker kennismaken. Op die manier dragen de dames ook enorm bij aan het succes van de club, want deze clubs draaien als een tierelier. De dames van Le Grand zijn echter nog teveel met zichzelf bezig (korte termijn) en hebben misschien een andere zienswijze, wat het succes van de club tegenwerkt.De tarieven in deze club houden mij tegen om te gaan. Ik reed liever naar Sixsens of Yin Yang vanuit Rotterdam, dan naar Zundert. Als Le Grand nu hun kans pakt en de tarieven op 70 euro voor een half uur zetten, dan weet ik zeker dat ze hier heel veel nieuwe klanten tegemoet kunnen zien en vast kunnen houden. Een saunaclub had voor mij veel meerwaarde door de gunstige kamertarieven, zeker in de tijd voor corona (50/30). Nu wordt hier hetzelfde gerekend als bij een privehuis, dan ga ik liever naar Rendez Vous (in Made) waar je een veel betere service krijgt voor 100 euro.
Zaterdag waren er daar zeker 25 à 30 dames.Hoeveel dames lopen tegenwoordig daar in LG? Hoor dat het steeds populairder wordt bij het vrouwelijk schoon. Of is dat niet waar?
Ik bezocht haar niet daar maar in de Verversrui in Antwerpen. Heeeeel mooie meid, prachtige ogen, prima 20min mee gehad, wel nog niet verder gepolst naar wat kan bij langere dates dus enkel een eerste indruk.Is er iemand al bij tanya geweest?
Tja begrijp die vrouwen soms wel, als je ook ziet wat voor gasten om tong zoenen vraagt, nadat ze zich eerst vol zuipen en nog niet eens ff gedoucht hebben ! HahahEn toch zijn er dames die er zijn van in het begin,zoals Betty en Beatrix. Die zullen dan toch wel genoeg verdienen. Als je vraagt achter tongzoenen dan bekijken ze of je vraagt naar nzc.
Groot gelijk die meisjes kunnen niet met iedereen tongzoenen heTja begrijp die vrouwen soms wel, als je ook ziet wat voor gasten om tong zoenen vraagt, nadat ze zich eerst vol zuipen en nog niet eens ff gedoucht hebben ! Hahah
Laatste tijd zijn er wel een stuk meer dames bij LG en is het wat drukkerDag allen. Ik zou dinsdag in de buurt zijn. Is het de moeite om langs te gaan of probeer ik het beter aan de ramen in Antwerpen?
Afhankelijk van je budget en tijd.Dag allen. Ik zou dinsdag in de buurt zijn. Is het de moeite om langs te gaan of probeer ik het beter aan de ramen in Antwerpen?
Afhankelijk van je budget en tijd.
Ramen is 20 min en 50 euro. LG is minstens een paar uur maar ook maar 30 min op een kamer voor 170 euro, incl pzc, eten en drank en en sauna en jacuzzi.
Dat klopt daar heb je gelijk in. ik dacht dat die bedoelde 170 euro voor 30 min inclusief PZC want dat zou wel achterlijk veel zijn.hij bedoeld met entree, desondanks is 100€ voor service met pzc en zoenen nog onnodig. Met verschillende dames kun je gewoon voor 70€ terug met vergelijkbare service
Ik heb het niet gevraagd, focus lag op andere zaken, was een korte eerste date.Mocht je beffen?
Kersi en Claudia, grote borsten en prima service op de kamer. Loridana, kleinere borsten maar geile donder op de kamer ( bij de juiste klick).Hey mannen (of kijken hier ook de dames mee?), ik ben van plan dinsdag 19mei de eerste keer LeGrand met een bezoek te vereren. Dus ik kijk even bij de recenties van de dames en zie direct dat eigenlijk veeel weinig wordt gepost over de dames. Morgen (overmorgen) beloof ik iets te schrijven.
Maar nu graag even advies! Welke dame zou ik absoluut moeten kameren? Ik ben dol op slank maar wel met mooie ronde billen en grotere borsten.
Kunnen jullie me nog even snel jullie top drie sturen? Naam en kleine (groot mag ook) omschrijving van de dame?
Claudia is dat die Colombiaanse?Kersi en Claudia, grote borsten en prima service op de kamer. Loridana, kleinere borsten maar geile donder op de kamer ( bij de juiste klick).
En zijn er dames met a cup...Claudia is dat die Colombiaanse?
Claudia is Frans maar spreekt zeer goed NederlandsClaudia is dat die Colombiaanse?
Op website staat op dat ze Colombiaanse is daaromClaudia is Frans maar spreekt zeer goed Nederlands
Tegen mij vertelde ze Frans en ze geeft ook Franse les in Nederland.Op website staat op dat ze Colombiaanse is daarom
en soixante-neuf mots ?Tegen mij vertelde ze Frans en ze geeft ook Franse les in Nederland.
Op website staat op dat ze Colombiaanse isClaudia is Frans maar spreekt zeer goed Nederlands
Goedenavond...afgelopen vrijdagavond heb ik Tanya nog gezien in Le Grand...maar zag vandaag ook dat haar foto's er niet meer op staan..wel van een paar nieuwe damesOp website staat op dat ze Colombiaanse is
Weet er iemand of tanya daar gestopt is haar foto is ineens verdwenen ?
Misschien gestopt spijtig ik ging speciaal voor haar eens langsGoedenavond...afgelopen vrijdagavond heb ik Tanya nog gezien in Le Grand...maar zag vandaag ook dat haar foto's er niet meer op staan..wel van een paar nieuwe dames