Recensie Savan, Almere 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dominik

Wandelaar
33
22/09/21
25
2
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotische-massages-door-1-of-2-sexy-milfs-_7742626
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Hele leuke advertentie.......daar moet je mee beginnen.
Sava is geen Milf maar eerder een Gilf, voor de rest boeit het uiterlijk natuurlijk mij niet als je alleen voor een massage gaat.
Sava adverteert dat ze naakt is maar haar slipje houd ze aan, dat zie je niet terug in de advertentie...naakt moet dan ook naakt zijn eigenlijk.
Masseren is geen masseren maar aaien over de rug en benen en dat moet dan massage voorstellen. 30 jaar ervaring staat er maar elk huisvrouwtje dat geen ervaring heeft doet hetzelfde of beter.
Ik had beter mij 100 euro aan een dvp kunnen besteden voor een heerlijk haf uurtje.

Dame is vriendelijk en met de hygiëne zit het ook goed maar lijkt me niet voldoende voor een herhaling
 
Deze dame is echt een aanrader,bij binnenkomst stelt ze je gelijk gerust in haar uitdagende kleding die niets te verhullen hebben.
Tijdens de sessie (die van mij duurde een vol uur) mag je constant aan haar borsten voelen en voorzichtig kneden,haar heerlijke tepels worden dan lekker hard...
Ze heeft een heerlijk lichaam en ze doet erg haar best.
Ze zorgt ervoor dat je op het einde een heerlijke ontlading ervaart en laat je dan ook met alle tijd klaarkomen....
Voor mij is ze een topper.
 
Deze dame is echt een aanrader,bij binnenkomst stelt ze je gelijk gerust in haar uitdagende kleding die niets te verhullen hebben.
Tijdens de sessie (die van mij duurde een vol uur) mag je constant aan haar borsten voelen en voorzichtig kneden,haar heerlijke tepels worden dan lekker hard...
Ze heeft een heerlijk lichaam en ze doet erg haar best.
Ze zorgt ervoor dat je op het einde een heerlijke ontlading ervaart en laat je dan ook met alle tijd klaarkomen....
Voor mij is ze een topper.
ja je moet ervan houden, mijn smaak was het in ieder geval niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan