Recensie Sayra sexy italian, Mortsel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dukkiet

Wandelaar
Forumpionier
52
20/07/21
23
5
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/-sayra-sexy-italian.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Sayra uitgekomen via de nieuwe redlights.
Afspreken ging makkelijk via sms.
Is in centrum Mortsel en makkelijk bereikbaar.
Ze deed open in high heels en lingerie zoals beloofd.
Héél vriendelijk meisje met een zalig rustgevende stem.
Absoluut de schoonheid van de foto's op RL.
Ik koos voor standaard uurtje. Rustig opgebouwd en ze liet me rustig begaan.
Neuken doe ik liever thuis dus enkel spelen en blowjob. Dat deed ze voortreffelijk.
Achteraf een heerlijke massage en op het gemak afgesloten.


Aanrader.
 
vandaag deze knappe vriendelijke dame bezocht met een mooi snoetje en heerlijke kleine borstjes .(waar ik gek van ben). Ze speekt vlot Engels en is zeer meegaand. Ze bied veel mogelijkheden aan maar tongzoenen doet ze niet (staat wel bij haar profiel). Na het douchen beetje gespeeld en dan mocht zij ontspannen genieten van (mijn specialiteit ) een heerlijke lange befbeurt. Na een kwartiertje kwam ze kreunend klaar en was haar poesje heel nat geworden .Ze had mij ondertussen ook aangezet om haar te vingeren tijdens het beffen en haar tepeltjes te kneden .Daarna heeft ze mij een tijdje gepijpt zonder , vervolgens condoom aan en is ze op me komen zitten . Een heerlijke ervaring rijker . Daarna nog beetje blijven napraten en dan huiswaarts. 1 uur bij haar geweest. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan . Zeker een aanrader voor wie van knappe meiden houd met a-b cub en knap kutje met kleine schaamlipjes. Van mij krijgt ze zeker een 9 op 10.
 
Mmmm... die is een beoekje waard zo te zien en zo te lezen! Alleen...om eens mieren te neuken i.p.v. vrouwen.. "Nationaliteit Italiaanse, etniciteit Oost Europees". Technisch kan dat.. Bijv. Poolse meid met Italiaanse paspoort. Maar zij wekt wel de indruk Italiaans te zijn en waarschijnlijk is zij het dus niet. Einde mierenneuken spot. 😎. Denk niet dat de gemiddelde wandelaar hier, inclusief me, myself and I, hier slapeloze nachten van krijgt. Of moet het een nacht met haar zijn...😜
 
Deze vandaag ook bezocht
Had niet veel tijd dus snel half uurte
Moet wel veel bijbetalen als je half uur neemt
Kussen of pijpen zonder is +50
Dus beter met uur achterafgezien😅
Swat was niet slecht
Mooie dame is wel kleinder dan 1.70 maar stoort mij niet
Leuke dame volgende keer uurte boeken
Mijn score voor half uur 7.5/10
 
Na lezen van dit alles moest ik ze dus ook wel eens bezoeken. Die grote bril geeft haar een beetje een secretaresselook, maar dan heel sexy.
Kussen kon niet en dus zeker al geen tongzoenen. Voor de rest mocht ik wel overal aanzitten. En ze spreekt heel goed Engels, dus geen communicatieproblemen.
Mooie vrouw en de service was ok. Foto's kloppen en lijken me recent. Douche vooraf en achteraf. Hygiene lijkt me prima bij haar (zij doet wel PZC maar geen KIM).
Wel 2 minpuntjes voor op een hete dag: ik kreeg niets te drinken en ik vroeg of ze airco had waarop ze ja zei, maar het was een ventilator.
Dus de dame zelf valt mee, maar op hete dagen valt de accomodatie toch wat tegen.
 
Recent heel leuke date van een uur met haar gehad. Zeer aangename, mooie dame, vlotte babbel ( Engels). Ze genoot lekker mee tijdens de actie, en tijdens befronde wist ze niet waar kruipen wanneer ze kwam. TZ geen optie, wat wel zeer spijtig is…, herhaling, yes zeer zeker
 
Vandaag bij Sayra uitgekomen via de nieuwe redlights.
Afspreken ging makkelijk via sms.
Is in centrum Mortsel en makkelijk bereikbaar.
Ze deed open in high heels en lingerie zoals beloofd.
Héél vriendelijk meisje met een zalig rustgevende stem.
Absoluut de schoonheid van de foto's op RL.
Ik koos voor standaard uurtje. Rustig opgebouwd en ze liet me rustig begaan.
Neuken doe ik liever thuis dus enkel spelen en blowjob. Dat deed ze voortreffelijk.
Achteraf een heerlijke massage en op het gemak afgesloten.


Aanrader.
link werkt niet meer. hieronder werkende link
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen week Sayra ook eens bezocht. Ik had de indruk dat ze erg op haar hoede was. Gelukkig had ik bovenstaande recensies gelezen van medewandelaars en wist ik dat je haar eerst moet ontdooien en op haar gemak stellen door een uitgebreide bef-en vingerbeurt. Dat laat ze gewillig toe en ze geniet er ook van. Van squirten niets gemerkt: ze wordt wel erg nat.Zoenen, laat staan tongzoenen, is een no no. Eens Sayra een beetje ontdooid was, wou ze gewillig anaal doen, iets wat ze erg goed deed, alleen trok ze bij mijn eerste diepe kreun terug , trok het condoom er af zodat ik in haar hand klaarkwam. Waarop ze een beetje verwonderd zei: " Oh, you didn't come in my ass." Vatbaar voor herhaling: ik weet het niet. Het is een mooie slanke dame maar ik ben al op leeftijd en ik heb dus een dame nodig die voor de nodige opwinding zorgt. En dat heb ik bij haar gemist. Zo was het pijpen voor mij te kort en te zacht. Misschien moet ik haar nog een kans geven, ik ben er nog niet uit. Er zijn nog dames genoeg om te proberen.
 
Afgelopen week Sayra ook eens bezocht. Ik had de indruk dat ze erg op haar hoede was. Gelukkig had ik bovenstaande recensies gelezen van medewandelaars en wist ik dat je haar eerst moet ontdooien en op haar gemak stellen door een uitgebreide bef-en vingerbeurt. Dat laat ze gewillig toe en ze geniet er ook van. Van squirten niets gemerkt: ze wordt wel erg nat.Zoenen, laat staan tongzoenen, is een no no. Eens Sayra een beetje ontdooid was, wou ze gewillig anaal doen, iets wat ze erg goed deed, alleen trok ze bij mijn eerste diepe kreun terug , trok het condoom er af zodat ik in haar hand klaarkwam. Waarop ze een beetje verwonderd zei: " Oh, you didn't come in my ass." Vatbaar voor herhaling: ik weet het niet. Het is een mooie slanke dame maar ik ben al op leeftijd en ik heb dus een dame nodig die voor de nodige opwinding zorgt. En dat heb ik bij haar gemist. Zo was het pijpen voor mij te kort en te zacht. Misschien moet ik haar nog een kans geven, ik ben er nog niet uit. Er zijn nog dames genoeg om te proberen.
Ze was dus verwonderd dat je nog niet klaargekomen was bij het anaal neuken.....
 
Foto's lijken erg op die van Baby Caramel (zij zelf haar figuur de blonde extensions op één van de foto's exact dezelfde wat bijzondere schoen) Baby Caramel zit ook in Mortsel centrum maar is ook iemand die van de ene gemeente naar de andere lijkt te gaan als je de advertenties moet geloven maar dan toch telkens op hetzelfde adres in Mortsel zit. Beschrijving van verschillende wandelaars idem over moet eerst ontdooien, grote secretaresse bril..haar engels haar vormgeving etc beide advertensies zijn er ook al heel lang (geen voorbijvliegende DVP)
kan fout zijn dan geef ik dit graag toe maar heb toch sterk de indruk dat het om dezelfde gaat
misschien kan iemand dit raadsel of het om dezelfde persoon gaat of niet voor mij oplossen

 
Foto's lijken erg op die van Baby Caramel (zij zelf haar figuur de blonde extensions op één van de foto's exact dezelfde wat bijzondere schoen) Baby Caramel zit ook in Mortsel centrum maar is ook iemand die van de ene gemeente naar de andere lijkt te gaan als je de advertenties moet geloven maar dan toch telkens op hetzelfde adres in Mortsel zit. Beschrijving van verschillende wandelaars idem over moet eerst ontdooien, grote secretaresse bril..haar engels haar vormgeving etc beide advertensies zijn er ook al heel lang (geen voorbijvliegende DVP)
kan fout zijn dan geef ik dit graag toe maar heb toch sterk de indruk dat het om dezelfde gaat
misschien kan iemand dit raadsel of het om dezelfde persoon gaat of niet voor mij oplossen

Heb dat ook al gedacht maar ben enkel bij Sayra in Mortsel geweest. En dat adres is een beetje te exposed voor mij …
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan