Recensie Scarlett, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Subtext

Wandelaar
Forumpionier
69
03/07/21
72
12
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5059856-scarlett#overview
Totale kosten (in euro)
200
In mijn ervaring verliep de communicatie heel vlot via WhatsApp, dame reageerde responsief op berichtjes in correct engels. Was afgelopen week in de buurt van onze hoofdstad dus een afspraak was heel eenvoudig gemaakt.

Kreeg een adres in Amsterdam west door. Eenmaal aangekomen bleek het gelukkig inderdaad de dame van de foto's te zijn. Weliswaar niet meer midden 20 volgens haar profiel maar meer ergens in de 30. Was absoluut geen probleem voor mij aangezien het nog een knappe verschijning is met mooie (plastische) rondingen. Ze lijkt niet met een booker te werken want haar engels was net zo vlot als in de berichtjes. Ze schijnt al een aantal jaar in Europa te werken en komt uit Colombia. Voor de van start gingen kreeg ik de optie om een douche te nemen en daarna ook nog eens een drankje aangeboden.

Wat het intieme gedeelte zelf helemaal top. Hoewel het een sterotype is blijkt het toch vaak wel waar dat latina's meer gepassioneerd zijn in bed ivm met mijn referentie punt de oost-europese dames. Je merkt wel dat er enige routine bij haar in zit met de pijpbeurt waar we meer starte maar eenmaal aan de gang en er een klik aanwezig is dan gaan ze toch echt los. Dat was zeker ook het geval mijn met deze Scarlett. Eenmaal in missionaris positie kreeg ik non-verbaal genoeg aanwijzingen dat ik harder moest doorstoten. De ontlading van eerste ronde was ondanks dat ik probeerde rustig aan te doen vrij snel bereikt. Na een pauze hebben we de 2e ronde gelukkig wat rustiger aan kunnen doen en eindigden we met een doggy hoogepunt.

Aan het einde van de afspraak toen we al iets over tijd waren gaf de dame aan dat ik gewoon rustig aan kon doen en eventeel nog een douche mocht nemen. Dit is toch echt wel fijn en staat in schril contrast met sommige dames die je zsm de deur uit willen werken. Al met al was mijn bezoek aan Scarlett een fijne ervaring en wanneer ik weer in de buurt ben zal ik zeker overwegen om nog eens terug te gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan