Recensie Scarlett, Rotterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maximo

Newbie
9
03/10/21
25
2
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9556325-scarlett
Vorige week heb ik Mara (voorheen Alejandra) in Den Haag bezocht. Haar foto's op Instagram zagen er aantrekkelijk uit en ondanks dat er geen resencies beschikbaar waren hier op deze site en op Kinky nam ik toch de gok voor een half uur voor € 100,-.

Afspraak maken ging eenvoudig en zij ontving mij in een studentenwoning in de buurt van het World Forum in Den Haag. Een leuk aardig Colombiaans meisje deed, na eerst een korte videocall, de deur open.

Na de boel gewassen te hebben samen het bed opgedoken. Hier volgde een standaard beurt. Wederzijds pijpen met condoom, eigenlijk niet gevraagd of het zonder kon, en daarna heb ik haar geneukt. Zij wilde mij ook neuken maar aangezien ik 100% top ben heb ik dit afgewezen. Uiteindelijk met de hand klaar gekomen waarbij zij haar tieten tegen mijn lul aanhield.

Mara is een mooie lieve meid met een lekker lichaam en een paar mooie tieten. De ervaring was nu niet zo dat ik weer sta te dringen om nogmaals te gaan maar wie weet wat te toekomst brengt.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9556325-scarlett
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ontmoette dit meisje een paar weken geleden toen ze in Den Haag was.
conform gezicht. mooie borsten en mooie kont. aan de andere kant heeft ze een beetje een buikje.
ontmoet een beetje sneeuw. ze doet het werk correct, ze doet zelfs een beetje deepthroat als je erop staat. maar verder zegt ze niets, ze lijkt afwezig en het is een beetje mechanisch.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan