Algemeen Cinema Blue Vision, Schelle, Boomsteenseweg 36a

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand die mij kan vertellen hoe het daar aan toe gaat?
Ik zou als nieuwsgierige hetero man eens een bezoek willen brengen zonder fysiek contact.
Kan je daar gewoon rukken in de zaal en bekeken worden en andere bekijken? Is het er vaak druk?
Veel mannen en ook trav. Nog nooit koppel of vrouw gezien.
je kan er gerust trekken, kijken en bekeken worden.
 
Deze morgen eens naar Blue Vision geweest. Had geluk dat er een jong koppeltje was maar ongeluk dat ze zich opsloten in hok met kijkgaten. Heb ze wel kunnen gadeslaan hoe ze doggy genomen werd. Mooi op jonge mensen zonder schroom bezig te zien.
 
komen in de blue vision schelle op een zaterdag of zondag meer mannen dan op een weekdag?
zijn er gewoonlijk rond 20u in de blue vision in schelle dan nog veel mannen aanwezig?graag reacties
zijn er gewoonlijk rond 20u in de blue vision in schelle dan nog veel mannen aanwezig?graag reacties
ik ga donderdagavond om 20u naar blue vision te schelle, wie wilt een goeie pijpbeurt tot hij spuit?wie komt mailen naar: [email protected]
 
Laatst bewerkt:
Ik wil misschien morgen voor de eerste keer eens langsgaan als 24 jarige hetero man.
hoe gaat het er meestal aan toe? Veel mensen?
Onze ervaring: als wij met twee gaan is zij altijd de enige vrouw. Meestal zijn er 5-15 mannen aanwezig, af een toe een trav. Meestal zijn deze mannen ook wel bi en in sommige mate met elkaar bezig. Als wij binnen komen wordt mijn vriendin meestal achtervolgd door alle aanwezige mannen. Meestal kiezen we voor zo'n gloryhole hokje.
 
Onze ervaring: als wij met twee gaan is zij altijd de enige vrouw. Meestal zijn er 5-15 mannen aanwezig, af een toe een trav. Meestal zijn deze mannen ook wel bi en in sommige mate met elkaar bezig. Als wij binnen komen wordt mijn vriendin meestal achtervolgd door alle aanwezige mannen. Meestal kiezen we voor zo'n gloryhole hokje.
Herkenbaar. En soms zeer opdringerige "mannen "
 
Terug
Bovenaan Onderaan