Scheurtjes na penispomp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mario35

Vaste klant
225
08/05/22
50
3
Beste mensen ik heb na gebruik van penispomp scheurtjes gekregen op mijn penis en gepelde wonde heeft iemand dat ook meegemaakt ik gebruik al bijna 5 jaar nooiet meegemaakt en nu begint elke keer een scheurtje te krijgen wanneer ik het gebruik weet er iemand de reden waarom nu ineens zo alvast bedankt
 
Is die beter bathmate pomp maar bij mij is probleem denk dat de penis dat pompen niet meer aan kan ik krijg blaren en kapote bloedvaten van scheurtjes en de vel wordt dunner maar vroeger had ik dat niet begrijp niet waarom nu
 
Hoe lang blijft zo'n vacuüm dan? Puur nieuwsgierig, heb 0 ervaring met zo'n pomp. Gebruiken jullie die dan omdat vrouwlief een dikkere penis wenst?
Geen idee , maar ding trekt wel onderdruk, soms moet je druk eraf laten omdat het pijnlijk wordt maar bij goed gebruik hoeft dat niet.
Is toch geweldig dikke lul
 
Beste vacuumpompgebruikers,

We begrijpen dat ie door het vacuum dikker en waarschijnlijk ook wat langer wordt, maar hoe lang blijft dat zo nadat je de vacuumpomp verwijderd?
Lang genoeg om een vrouw goed te kunnen verwennen?

Tall
 
Is er sprake van een ontsteking? Het is lastig om een advies te geven, daarom ik zou adviseren om naar de huisarts te gaan voor beoordeling. Het is raar dat pas na 5 jaar opeens nu problemen ontstaan. Zelf experimenten is niet altijd handig.

Totdat je een antwoord hebt, zou ik even een pauze nemen van de pomp, maar ook van de seks. Je moet geen seks hebben met wondjes omdat je zelf bevattelijker bent voor infectie, je kunt zelf gemakkelijker een infectie overdragen en ook omdat wondjes op een penis vaak niet worden gewaardeerd door sekspartners.
 
Beste mensen ik heb na gebruik van penispomp scheurtjes gekregen op mijn penis en gepelde wonde heeft iemand dat ook meegemaakt ik gebruik al bijna 5 jaar nooiet meegemaakt en nu begint elke keer een scheurtje te krijgen wanneer ik het gebruik weet er iemand de reden waarom nu ineens zo alvast bedankt
Is natuurlijk moeilijk om dit op afstand te beoordelen.
tevens ken ik een pomp niet vanuit eigen bevindingen.
Maar,
De oorzaak kan liggen in het feit dat de pomp ouder wordt en niet meer correct functioneert.
De oorzaak kan er ook in liggen dat je huid dunner en/of droger is geworden (door ouderdom, voeding, drinken e.d)

De oplossing voor de langere termijn kan liggen in bovenstaande zaken te checken en te verhelpen (alhoewel ouderdom niet te verhelpen is maar wel te camoufleren 😉)
De oplossing voor de wondjes kan door het licht in te smeren met vaseline of eucerin. Alle droogteproblemen van de huid en kleine wondjes los ik met één van deze 2 producten op.
 
Beste Morat30,

Een cirkel met een doorsnede van 4 cm heeft een omtrek van 3,14x4/2=6,28 cm.
Als de omtrek 1 cm toeneemt, dan wordt de doorsnede: (6,28+1)/(3,14/2)= 4,6 cm, dus een winst van 0,6 cm.
Is dit wat je bedoelde te zeggen?
Tall
 
Beste Morat30,

Een cirkel met een doorsnede van 4 cm heeft een omtrek van 3,14x4/2=6,28 cm.
Als de omtrek 1 cm toeneemt, dan wordt de doorsnede: (6,28+1)/(3,14/2)= 4,6 cm, dus een winst van 0,6 cm.
Is dit wat je bedoelde te zeggen?
Tall

Omtrek is π x diameter
3,14 x 4 = 12.57 cm

Wordt hij 1 cm dikker:
3,14 x 5 = 15,71 cm

15.71 - 12.57 is een toename van 3,14cm in omtrek
 
Is er sprake van een ontsteking? Het is lastig om een advies te geven, daarom ik zou adviseren om naar de huisarts te gaan voor beoordeling. Het is raar dat pas na 5 jaar opeens nu problemen ontstaan. Zelf experimenten is niet altijd handig.

Totdat je een antwoord hebt, zou ik even een pauze nemen van de pomp, maar ook van de seks. Je moet geen seks hebben met wondjes omdat je zelf bevattelijker bent voor infectie, je kunt zelf gemakkelijker een infectie overdragen en ook omdat wondjes op een penis vaak niet worden gewaardeerd door sekspartners.
na 5jr gebruik raar hij nu problemen krijgt? Niets is minder waar helaas.....Google heeft alle antwoorden heren..#zucht
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan